Gjest Naturbarn1 Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Ja Endret 19. oktober 2016 av Naturbarn1
QuestionEverything Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Fortjener en runde bank, ja. 4
Gjest Naturbarn1 Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) 2 timer siden, QuestionEverything skrev: Fortjener en runde bank, ja. Det har gått sport i dette. Så det gir seg vel når ingen bryr seg, eller at mange nok ungdommer , har blitt tante for noen uker . Endret 13. oktober 2016 av Naturbarn1
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 De fortjener god gammeldags juling,
Herandjetzt Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Dette er ikke "ungdommer", dette er idioter. Idioter kommer i alle aldre, men mentalt er det fleste langt yngre enn man skulle tro. 1
Gjest made4u Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 Fint tiltak, i en verden hvor unge i stor grad benker seg foran spillekonsoller, datamaskiner og PC, samt sitter med ansiktet ned mot telefonen hele dagen, så er det fint at de har funnet noe å aktivisere seg med igjen... I gamle dager var det nærmeste man kom mobil en fasttelefon med snurre-hjul, de som hadde avanserte telefoner hadde telefon med trykk-knapper. Den gang fant man ikke PC'er og vi hadde bare en kanal, da var det ikke annet å ta seg til enn å klatre i trær, ut å bygge hytte eller finne på andre sprell (som å legge sprengstoff på sankthans-bålet m.m.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 2 minutter siden, made4u skrev: Fint tiltak, i en verden hvor unge i stor grad benker seg foran spillekonsoller, datamaskiner og PC, samt sitter med ansiktet ned mot telefonen hele dagen, så er det fint at de har funnet noe å aktivisere seg med igjen... I gamle dager var det nærmeste man kom mobil en fasttelefon med snurre-hjul, de som hadde avanserte telefoner hadde telefon med trykk-knapper. Den gang fant man ikke PC'er og vi hadde bare en kanal, da var det ikke annet å ta seg til enn å klatre i trær, ut å bygge hytte eller finne på andre sprell (som å legge sprengstoff på sankthans-bålet m.m. I min ungdom. Så plaget man ikke andre, når man skulle ha det gøy Men for all del, Det er ingen av de som er hardt skadet enda.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #8 Skrevet 13. oktober 2016 2 timer siden, Naturbarn1 skrev: At det er ulovlig, bryr neppe ungdommen seg om. Hadde de prøvd seg på meg, så hadde de blitt tante, for lang tid fremover. For jeg har forsvart meg selv, Les om ulovlige klovner, som prøver og skremme befolkningen. Hva mener du om ungdommens nye lek? Jeg misliker at noen bevisst går inn for å skremme andre. Og jeg misliker at noen sier de vil ty til grov vold som selvtekt dersom de blir utsatt for denne typen skremming. Anonymkode: 567c9...1ad 1
Gjest Naturbarn1 Skrevet 13. oktober 2016 #9 Skrevet 13. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg misliker at noen bevisst går inn for å skremme andre. Og jeg misliker at noen sier de vil ty til grov vold som selvtekt dersom de blir utsatt for denne typen skremming. Anonymkode: 567c9...1ad Hender man reagere av instinkt, når man blir overfalt. Det gjør jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #10 Skrevet 13. oktober 2016 8 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Hender man reagere av instinkt, når man blir overfalt. Det gjør jeg. Det er ikke instinkt når du på forhånd har bestemt deg for å utøve vold. Da er det en planlagt respons. (Om du faktisk gjennomfører det er en annen sak, men det er like fullt en trussel) Anonymkode: 567c9...1ad 2
Gjest Naturbarn1 Skrevet 13. oktober 2016 #11 Skrevet 13. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke instinkt når du på forhånd har bestemt deg for å utøve vold. Da er det en planlagt respons. (Om du faktisk gjennomfører det er en annen sak, men det er like fullt en trussel) Anonymkode: 567c9...1ad Ja gjør man noe ulovlig. Så må man forvente at folk forsvarer seg selv. Og ja ta det som en trussel om du ønsker det. Da vet de fleste at de gjør ikke hva de vil med enkelte.
Gjest Black Amethyst Skrevet 13. oktober 2016 #12 Skrevet 13. oktober 2016 Dette er jo mye av samme måten som kriminelle ville ha gått fram på, spesiellt ikke noe nytt for hvordan en morder kunne ha reagert hvis de ble sett av en vitne i løpet av et mord. Dette er noe som kunne ha vært ekte tilfelle, og det ville ikke ha forundret meg om det kunne ha kommet frem andre som ville bruke dette opp i et mer ekstremt nivå igjen. Synes ikke synd på de klovnene som blir slått eller banket opp, flest folk gjør jo dette som refleks respons. Dette er da normalt, når en blir redd for livet sitt så er det helt normalt å ville forsvare seg sjølv. Og Sånn sett kan vi ikke alltid vite hvordan de vil oppføre seg og om de har planer om å gjøre noe vondt i mot oss, i tillegg må en også være litt rask i å tenke på hvordan det er best å reagere der og da. Det er ikke alltid en får tid til å stå der å gruble over lang tid heller, så da må en noen ganger handle mer gjennom egen instinkt. Jeg synes ikke at dette er en morsom "prank", sjølv om jeg har tittet på en del av disse killer clowns prank videoene tidligere før det ble en trend i den vestlige delen av europa. Syntes det var litt interesant å se på dette og å se hvilken reaksjoner folk de skremte fikk, men synes det er en veldig fæl prank å drive med. Og jeg vil helst ikke oppleve dette sjølv, hadde jeg sett dem på litt avstand eller sett en gruppe gutter/menn som går kledd på en mistenksom måte da ville jeg ha gått en annen vei.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #13 Skrevet 13. oktober 2016 Skru barna av og la dem bli inne Anonymkode: 68d7b...8ab
Gjest Black Amethyst Skrevet 13. oktober 2016 #14 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) For eksempel; Så er det veldig dumt å drive med killer clowns pranks i land der de har våpen(USA, hvor dette skal visstnok ha startet først)som kan bli brukt av innbyggere og. Føler noen seg skikkelig truet eller redd så er det lett for å ta opp pistolen, og da blir det ikke like morro for de som driver med dette mest for gøy. Egentlig kan det å drive med sånne skremme pranks være farlig, reaksjonene tilbake kan være like voldsomme. Endret 13. oktober 2016 av Black Amethyst
Gjest Naturbarn1 Skrevet 13. oktober 2016 #15 Skrevet 13. oktober 2016 10 minutter siden, Black Amethyst skrev: For eksempel; Så er det veldig dumt å drive med killer clowns pranks i land der de har våpen(USA, hvor dette skal visstnok ha startet først)som kan bli brukt av innbyggere og. Føler noen seg skikkelig truet eller redd så er det lett for å ta opp pistolen, og da blir det ikke like morro for de som driver med dette mest for gøy. Egentlig kan det å drive med sånne skremme pranks være farlig, reaksjonene tilbake kan være like voldsomme. Hvis en person veldig skvetten reagere deretter.Så ja. Det kan bli lite pent.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 13. oktober 2016 #16 Skrevet 13. oktober 2016 26 minutter siden, Black Amethyst skrev: Dette er jo mye av samme måten som kriminelle ville ha gått fram på, spesiellt ikke noe nytt for hvordan en morder kunne ha reagert hvis de ble sett av en vitne i løpet av et mord. Dette er noe som kunne ha vært ekte tilfelle, og det ville ikke ha forundret meg om det kunne ha kommet frem andre som ville bruke dette opp i et mer ekstremt nivå igjen. Synes ikke synd på de klovnene som blir slått eller banket opp, flest folk gjør jo dette som refleks respons. Dette er da normalt, når en blir redd for livet sitt så er det helt normalt å ville forsvare seg sjølv. Og Sånn sett kan vi ikke alltid vite hvordan de vil oppføre seg og om de har planer om å gjøre noe vondt i mot oss, i tillegg må en også være litt rask i å tenke på hvordan det er best å reagere der og da. Det er ikke alltid en får tid til å stå der å gruble over lang tid heller, så da må en noen ganger handle mer gjennom egen instinkt. Jeg synes ikke at dette er en morsom "prank", sjølv om jeg har tittet på en del av disse killer clowns prank videoene tidligere før det ble en trend i den vestlige delen av europa. Syntes det var litt interesant å se på dette og å se hvilken reaksjoner folk de skremte fikk, men synes det er en veldig fæl prank å drive med. Og jeg vil helst ikke oppleve dette sjølv, hadde jeg sett dem på litt avstand eller sett en gruppe gutter/menn som går kledd på en mistenksom måte da ville jeg ha gått en annen vei. Ja Norge er ikke noe bedre en andre land.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 13. oktober 2016 #17 Skrevet 13. oktober 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke instinkt når du på forhånd har bestemt deg for å utøve vold. Da er det en planlagt respons. (Om du faktisk gjennomfører det er en annen sak, men det er like fullt en trussel) Anonymkode: 567c9...1ad Da har jeg gitt et varsel på forhånd. Ikke rør meg. 😊
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #18 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg synes ikke noe om dette. Nå tør jeg ikke gå ut med søpla når det er mørkt ute. Anonymkode: 503ca...962 2
Gjest Black Amethyst Skrevet 13. oktober 2016 #20 Skrevet 13. oktober 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke noe om dette. Nå tør jeg ikke gå ut med søpla når det er mørkt ute. Anonymkode: 503ca...962 I allefall så vil du ikke være altfor langt unna ditt eget hjem, så da er det bare å løpe raskt tilbake og låse døra. Synes det ville være verre å møte på dem ute når en ikke er så nær hjemme, og spesiellt på et område der det er lite folk rundt. Men jeg skjønner at du er redd for tanken på å se en killer clown utenfor hjemmet ditt. Det er nok like ekkelt å se en killer clown stirre på deg gjennom vinduet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå