Gå til innhold

Hva har du gjort ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt restylane/juvederm i leppene 4 ganger, skal fylle på igjen neste mnd. Har extension, men bruker det ikke. Skal operere nesa når jeg har fått spart opp. Er student og jobber bare litt. Vet jo ikke om operasjonen koster 30 tusen eller 60, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har vippeextentions og har vel brukt juvederm jevnlig i leppene i et par år nå. Igår foretok jeg også en brystforstørrelse! Noen andre som har silikon som kan fortelle litt hvordan de så ut rett etter operasjonen? Mine er litt spisse men regner med det er fordi huden er så strekt?🤔

Endret av MSop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MSop skrev:

Har vippeextentions og har vel brukt juvederm jevnlig i leppene i et par år nå. Igår foretok jeg også en brystforstørrelse! Noen andre som har silikon som kan fortelle litt hvordan de så ut rett etter operasjonen? Mine er litt spisse men regner med det er fordi huden er så strekt?🤔

Vanlig at puppene er hovne og er store rett etter operasjonen. Men puppene blir mindre når hevelsen har gått ned. Tar bare litt tid.  Mine var skikkelig hovne og fulle av blåmerker. Så ut som jeg hadde blitt skambanka :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare ts. Jeg har tatt silikon, botox i sinnarynka og restylane i leppene. Er en stund siden jeg har hatt restylane i leppene da. Det er dyrt og går ut igjen etter 2-3 måneder. Jeg har veldig lyst til å operere nesen. Har alltid hatet nesen min! Usj. 

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...