AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har rett og slett kjøpt meg bil! Aldri hatt et kjøretøy før. Får gode råd av min far, som har ganske god peiling på bil:-) men jeg lurer på om noen har noen tips til feks interiør, har lyst å kjøpe noen andre setetrekk, hvordan fungerer dette? Hvis noen vil komme med andre tips er det bare gøy (er jente, 19) Anonymkode: 31af5...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Del Skrevet 9. oktober 2016 Selg den og spar heller penger til EK. Så kjøper du deg heller bil etter du har fått deg leilighet. Anonymkode: d8ef6...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Del Skrevet 9. oktober 2016 Hva slags bil? Pris? Hvordan fikk du råd? Studerer eller jobber du? Anonymkode: 94153...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Del Skrevet 9. oktober 2016 Grattis! Du kan jo google "setetrekk" og se hva du finner. Mange bilbutikker i Norge som selger slikt, ellers har du eBay og AliExpress og slikt som har dugandes tilbud. Anonymkode: c951c...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå