Gå til innhold

Kan noen spå meg?


Blekkulf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vil møte en kjekk mann med mørkt hår og et navn som begynner på B. Dere får tre barn, to gutter og en jente. Dessverre viser det seg at mannen er en kjønnsoperert, tidligere kvinne, som har inseminert deg med sæden til en kompis fordi du var for sjenert til å ha på lyset når dere hadde sex. Barna dine vokser opp til å bli bankranere og ender med dommer på førti år i fengsel.

Etter dette går du hen og bli en eremitt i den colombianske jungelen. Du blir medlem av FARC og ender dine dager i en skyteduell mellom FARC og colombianske militære. 

Anonymkode: 21c75...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ingride skrev:

Hei! Jeg lurer litt på fremtiden, kan noen spå meg?:)

Jeg kan godt prøve meg litt :)

Jeg får opp at du har et ganske klart bilde/ønske av drømmejobben eller en spesiell karriere men du blir dratt i flere retninger og må ta noen ganske viktige valg. Får også et bilde av en viktig mann, men usikker på om det er en partner eller en slags farsfigur. Er du forelsket i noen?

Anonymkode: b43dc...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt prøve meg litt :)

Jeg får opp at du har et ganske klart bilde/ønske av drømmejobben eller en spesiell karriere men du blir dratt i flere retninger og må ta noen ganske viktige valg. Får også et bilde av en viktig mann, men usikker på om det er en partner eller en slags farsfigur. Er du forelsket i noen?

Anonymkode: b43dc...7d3

Takk! Jeg har et klart bilde av drømmejobben ja, men det tar vel ei stund før jeg får den. Har en partner, kanskje det er han du tenker på? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingride skrev:

Takk! Jeg har et klart bilde av drømmejobben ja, men det tar vel ei stund før jeg får den. Har en partner, kanskje det er han du tenker på? :-)

Sannsynligvis. Jeg får ikke helt klare bilder som type fotografi :)
Denne mannen er i alle fall veldig viktig, viktige beslutninger for fremtiden bør definitivt tas i samråd med ham!

Anonymkode: b43dc...7d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bry deg om folk som aldri har opplevd uforklarlige ting :) Får også en fornemmelse av at du har vært syk, ikke type sengeliggende, men veldig plaget, og at det har gått over. Frustrasjon i forbindelse med det, kanskje leger har mistrodd deg eller ikke klart å hjelpe. Usikker på om det er relvant for noe, men det er nå engang det jeg "får inn".

Anonymkode: b43dc...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...