Gå til innhold

Noen som kan være snill å spå meg? Jeg er fortvilet:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper noen kan spå meg i kjærlighet og karriere. Lever i et kjærlighetsløst forhold med mye krangling, finnes det ekte kjærlighet for meg der ute? Eller kan  ting endre seg i forholdet? Og så lurer jeg da ift jobb... Setter pris på seriøse svar:) Føler meg så fortvilet og rådvill...

Anonymkode: de211...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger ikke spå deg for å gi deg noen råd.

Avslutt forholdet og flytt for deg selv. Det er lettere å treffe noen andre når du er singel.

Fortsett å søk jobber (hvis du er arbeidsledig) og/eller øk kompetansen din med utdanning. Hvis problemet er jobben du står i når er rådet det samme.

Lykke til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen kan spå meg i kjærlighet og karriere. Lever i et kjærlighetsløst forhold med mye krangling, finnes det ekte kjærlighet for meg der ute? Eller kan  ting endre seg i forholdet? Og så lurer jeg da ift jobb... Setter pris på seriøse svar:) Føler meg så fortvilet og rådvill...

Anonymkode: de211...b56

Kan det være du tviholder på forholdet fordi du er redd for hva annet som venter deg? 

Du skjønner du må få troen på fremtiden. ingenting vil skje om du ikke gjør noe. Det er opp til deg å bestemme deg for hvordan du vil ha ditt liv. Virker som du må velge, og så vil det dukke opp en mynte mann. Det er en kreativ voksen mann som passer på sin familie. Så dette vil ordne seg, du må bare bestemme deg.

Anonymkode: a7099...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være du tviholder på forholdet fordi du er redd for hva annet som venter deg? 

Du skjønner du må få troen på fremtiden. ingenting vil skje om du ikke gjør noe. Det er opp til deg å bestemme deg for hvordan du vil ha ditt liv. Virker som du må velge, og så vil det dukke opp en mynte mann. Det er en kreativ voksen mann som passer på sin familie. Så dette vil ordne seg, du må bare bestemme deg.

Anonymkode: a7099...a72

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være du tviholder på forholdet fordi du er redd for hva annet som venter deg? 

Du skjønner du må få troen på fremtiden. ingenting vil skje om du ikke gjør noe. Det er opp til deg å bestemme deg for hvordan du vil ha ditt liv. Virker som du må velge, og så vil det dukke opp en mynte mann. Det er en kreativ voksen mann som passer på sin familie. Så dette vil ordne seg, du må bare bestemme deg.

Anonymkode: a7099...a72

Akkurat det jeg gjør:( Situasjonen er slik at jeg kun jobber deltid og dermed er avhengig av mannen økonomisk.... Men kan du si litt mer om denne mannen du ser? Det er en mann jeg har tenkt på i ca 10 år som er 11 år eldre enn meg, kan du se noe ift  han? Navnet hans begynner på A...

Anonymkode: de211...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Akkurat det jeg gjør:( Situasjonen er slik at jeg kun jobber deltid og dermed er avhengig av mannen økonomisk.... Men kan du si litt mer om denne mannen du ser? Det er en mann jeg har tenkt på i ca 10 år som er 11 år eldre enn meg, kan du se noe ift  han? Navnet hans begynner på A...

Anonymkode: de211...b56

Han driter langt i deg.

Anonymkode: f2e88...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen kan spå meg i kjærlighet og karriere. Lever i et kjærlighetsløst forhold med mye krangling, finnes det ekte kjærlighet for meg der ute? Eller kan  ting endre seg i forholdet? Og så lurer jeg da ift jobb... Setter pris på seriøse svar:) Føler meg så fortvilet og rådvill...

Anonymkode: de211...b56

Istedenfor å være ærlig mot gubben din, sitter du på KG og annonserer at du ønsker deg en ny kjæreste...litt av et sjarmtroll du. Dersom du har det kjipt, så gjør noe med det...hva faen er du? En svak liten pike uten muligheter til å redde deg selv? Du må vente på at en ridder i skinnende rustning kommer å redder deg? Ynkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fy søren dere to siste her altså...Skal si dere det at det som er ynkelig er å hakke på ulykkelige jenter et fora. Store tøffe menn ja..du burde skamme deg @Halldir

Anonymkode: a7099...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fy søren dere to siste her altså...Skal si dere det at det som er ynkelig er å hakke på ulykkelige jenter et fora. Store tøffe menn ja..du burde skamme deg @Halldir

Anonymkode: a7099...a72

Ja, gjør dette til en kvinnesakskamp. Jeg hadde nemlig sagt presis det samme, om enn med andre metaforer, om det var en mann som skrev innlegget. God bedring!

Endret av Halldir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Halldir skrev:

Ja, gjør dette til en kvinnesakskamp. Jeg hadde nemlig sagt presis det samme, om enn med andre metaforer, om det var en mann som skrev innlegget. God bedring!

Det mest patetiske jeg vet er kvinner og menn som sparker de som er nede. Får det deg til å føle deg sterk?

Anonymkode: a7099...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Akkurat det jeg gjør:( Situasjonen er slik at jeg kun jobber deltid og dermed er avhengig av mannen økonomisk.... Men kan du si litt mer om denne mannen du ser? Det er en mann jeg har tenkt på i ca 10 år som er 11 år eldre enn meg, kan du se noe ift  han? Navnet hans begynner på A...

Anonymkode: de211...b56

det ser ut til at det vil ordne seg for deg om du går ja. jeg har ikke lyst å si noe om denne andre fyren, men det du velger vil hjelpe deg. du må bare velge

Anonymkode: a7099...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater

Det mest patetisk jeg vet er folk som fører andre bak lyset, og enda verre, de som unnskylder dem. Får det deg til å føle deg som en barmhjertig samaritan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen kan spå meg i kjærlighet og karriere. Lever i et kjærlighetsløst forhold med mye krangling, finnes det ekte kjærlighet for meg der ute? Eller kan  ting endre seg i forholdet? Og så lurer jeg da ift jobb... Setter pris på seriøse svar:) Føler meg så fortvilet og rådvill...

Anonymkode: de211...b56

Det aller første du må gjøre er å be om kvalifisert hjelp. Det eksluderer å be anonyme mennesker på et nettforum spå deg. Det jeg kan "spå" ut fra dette er at du har urovekkende liten tro på deg selv og din evne til å ta valg, og jeg tar neppe feil om det er den mest grunnleggende utfordringen du har og det du må jobbe mest med. Det andre kommer av seg selv. Du må i alle fall ikke sette din lit til bokstavelig talt hvem som helst som anonymt påstår å på magisk vis kunne spå fremtiden din.

Det høres ut som om livet ditt i stor grad styres av andre. Da må du heller prøve å ta kontrollen selv. Du er ikke så dum eller hjelpeløs som du tror. Du er verd mer enn at du skal måtte lide i et kjærlighetsløst forhold. Du er fullt ut i stand til å gjøre kloke valg når det gjelder jobb, utdanning og karriere. Velger du feil, kan du velge igjen. Er det uvant for deg å ta kontrollen over din egen hverdag, så husk at det er noe ALLE kan bli flinke til, man trenger bare å begynne.

Klart det finnes kjærlighet for deg! Kanskje i forholdet du er i nå, kanskje du må gå et annet sted. Men ALT blir lettere hvis du får tro på deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Halldir skrev:

Det mest patetisk jeg vet er folk som fører andre bak lyset, og enda verre, de som unnskylder dem. Får det deg til å føle deg som en barmhjertig samaritan?

Nå er du bare tåpelig med vilje. Situasjonen her er at TS lever i et forhold som gjør henne ulykkelig. Det er kjærlighetsløst og det er krangling inne i bildet, hvem vet hva mer. Det er åpenbart et toxic forhold, og det er ikke noen som fører noen bak lyset her, ved å skrive om det på et forum.

Du kaller henne ynkelig for at hun ønsker å være lykkelig og er så desperat at hun spør etter synsk hjelp. Det er å sparke noen som er nede. Det er ikke ynkelig å ville ha det bedre i livet sitt. Det som er ynkelig er å terrorisere ulykkelige mennesker på nett.  

Anonymkode: a7099...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest undulater
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er du bare tåpelig med vilje. Situasjonen her er at TS lever i et forhold som gjør henne ulykkelig. Det er kjærlighetsløst og det er krangling inne i bildet, hvem vet hva mer. Det er åpenbart et toxic forhold, og det er ikke noen som fører noen bak lyset her, ved å skrive om det på et forum.

Du kaller henne ynkelig for at hun ønsker å være lykkelig og er så desperat at hun spør etter synsk hjelp. Det er å sparke noen som er nede. Det er ikke ynkelig å ville ha det bedre i livet sitt. Det som er ynkelig er å terrorisere ulykkelige mennesker på nett.  

Anonymkode: a7099...a72

Jo, det er faktisk det. Om hun ønsker seg en ny kjæreste, så gjør man det slutt med den man har. Så enkelt er det, ferdig snakka. Om hun ønsker å fikse problemene sine, så sitter man ikke på KG i håp om at noen skal spå en kommende prins som redder henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
7 minutter siden, Halldir skrev:

Jo, det er faktisk det. Om hun ønsker seg en ny kjæreste, så gjør man det slutt med den man har. Så enkelt er det, ferdig snakka. Om hun ønsker å fikse problemene sine, så sitter man ikke på KG i håp om at noen skal spå en kommende prins som redder henne. 

 

Og NEI, jeg kaller hun ikke ynkelig fordi hun vil være lykkelig, nå bygger du stråmenn. Hva jeg kaller henne patetisk for, kommer ganske klart fram, uten at du trenger vri på ordene mine for at de skal passe inn i ditt narrativ.

Endret av Halldir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Akkurat det jeg gjør:( Situasjonen er slik at jeg kun jobber deltid og dermed er avhengig av mannen økonomisk.... Men kan du si litt mer om denne mannen du ser? Det er en mann jeg har tenkt på i ca 10 år som er 11 år eldre enn meg, kan du se noe ift  han? Navnet hans begynner på A...

Anonymkode: de211...b56

Hvor bor du?

Anonymkode: 1851a...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Halldir skrev:

Jo, det er faktisk det. Om hun ønsker seg en ny kjæreste, så gjør man det slutt med den man har. Så enkelt er det, ferdig snakka. Om hun ønsker å fikse problemene sine, så sitter man ikke på KG i håp om at noen skal spå en kommende prins som redder henne. 

Og du prøver ikke ro eller? Det er ynkelig å hakke på folk @Halldir Det er ikke tøft eller barskt. Det er skikkelig patetisk. TS er ensom i sitt liv og ville snakke med noen..

Kansje det er noen andre ensomme her i tråden eller, Halldir? hmmm? Du virker litt bitter.

Anonymkode: a7099...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og du prøver ikke ro eller? Det er ynkelig å hakke på folk @Halldir Det er ikke tøft eller barskt. Det er skikkelig patetisk. TS er ensom i sitt liv og ville snakke med noen..

Kansje det er noen andre ensomme her i tråden eller, Halldir? hmmm? Du virker litt bitter.

Anonymkode: a7099...a72

Jeg forsøker ikke være barsk eller tøff, og hersketeknikker som det kan du droppe, regelrett barnslig, ikke minst at du insinuerer at jeg er enslig og bitter, hvile jeg ikke er, jeg har samboer, og er langt fra bitter. Og om du hadde lest andre av mine poster, ville du sett at jeg ikke gjør forskjell på menn og damer jeg synes oppfører seg ynkelig. 

Fordi TS er ensom i sitt liv og vil snakke med noen, gir ikke det hun "rett" (moralsk) til å annonsere at hun venter på den store kjærligheten mens hun fortsatt er i et forhold. Dersom du finner det akseptabelt, sier ikke det rent lite om deg som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Halldir skrev:

Istedenfor å være ærlig mot gubben din, sitter du på KG og annonserer at du ønsker deg en ny kjæreste...litt av et sjarmtroll du. Dersom du har det kjipt, så gjør noe med det...hva faen er du? En svak liten pike uten muligheter til å redde deg selv? Du må vente på at en ridder i skinnende rustning kommer å redder deg? Ynkelig.

Joda han vet meget godt hva jeg føler ang han og jeg vet meget godt hva han føler ift meg, men gidder ikke å utlevere alt her. Jeg hadde håpet på at noen seriøse kunne spå fremtiden, jeg ønsker håp... Ikke kan du vite at jeg sitter alene i bilen min nå og gråter og må tilbringe natten i bilen? Min mann vil heller ikke leve slik nemlig, er ikke dette livet han ønsker seg heller. Men du kan absolutt ikke vite noe om våres livssituasjon, kanskje har vi barn sammen kanskje ikke....? Ikke kan du vite at jeg venter på behandling hos psykolog pga depresjon. Vet du at hver gang jeg prøver å snakke med han så får jeg bare beskjed om å holde kjeften min hvis han i det hele tatt bestemmer seg for å svare meg? Men jeg trenger ikke å få slengt slik dritt til meg for du menneske blottet for empati ve absolutt ingenting:) Så håper jg at noen faktisk kan spå meg som jeg spurte om eller så kam dere bare la være å svare:) Ha en fin kveld videre:):) TS

Anonymkode: de211...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda han vet meget godt hva jeg føler ang han og jeg vet meget godt hva han føler ift meg, men gidder ikke å utlevere alt her. Jeg hadde håpet på at noen seriøse kunne spå fremtiden, jeg ønsker håp... Ikke kan du vite at jeg sitter alene i bilen min nå og gråter og må tilbringe natten i bilen? Min mann vil heller ikke leve slik nemlig, er ikke dette livet han ønsker seg heller. Men du kan absolutt ikke vite noe om våres livssituasjon, kanskje har vi barn sammen kanskje ikke....? Ikke kan du vite at jeg venter på behandling hos psykolog pga depresjon. Vet du at hver gang jeg prøver å snakke med han så får jeg bare beskjed om å holde kjeften min hvis han i det hele tatt bestemmer seg for å svare meg? Men jeg trenger ikke å få slengt slik dritt til meg for du menneske blottet for empati ve absolutt ingenting:) Så håper jg at noen faktisk kan spå meg som jeg spurte om eller så kam dere bare la være å svare:) Ha en fin kveld videre:):) TS

Anonymkode: de211...b56

Og min mann vet jeg drømmer om den store kjærligheten, klart han gjør det selv også! 

Anonymkode: de211...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...