Gå til innhold

Hva gjør folk på en søndag?

SøtMelon

Anbefalte innlegg

Her på bygda blir det tomt i gata. Og jeg, mannen og datteren vår er omtrent de eneste som er igjen. Det er mutterst stille...

Så hva gjør folk på en søndag? :) Kirke, middag med svigers/egen familie, eller tur i skogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener og deretter slapper jeg av i sofaen med en god bok eller en film/tv-serie.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke har dagvakt så har jeg en fast treningsdate på treningsenteret mellom 8 og 9. Etter trening så er det hjem å dusje, spise frokost med resten av familien som har stått opp innen jeg kommer hjem. 

Har både mannen min og meg fri (begge jobber turnus) så blir det ofte tur i skog&mark med jentunge og bikkja, går gjerne opp til et fjellvann og prøver fiskelykken, evt vi drar ut med båten vår hvis det er finvær. Fisker, gjør strandhugg..veldig koselig. 

Er det skikkelig surt og grisevær ute så er det godt å fyre opp i peisen, og se en film sammen. Brettspill er også koselig (så sant jeg vinner da.....)

Kino er også aktuelt av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å ta det rolig på morningen med en god frokost og være på nett. Er det ok Vær tar jeg meg en gåtur. På våren og høsten er det også tid for loppemarkeder som pleier å være fra 10-11 tiden og utover. På kvelden er jeg enten hjemme eller finner på noe ute som kino,middag osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner med bakrus, kler på meg og går hjem.

Neida, men det første stemmer iallefall ofte. Da blir det Netflix, KG og god mat!

Er jeg i god form så er det gjerne trening - og så hjem til Netflix, KG og god mat :) Pusler litt hjemme, gjør noe husarbeid. Betaler regninger, shopper på nettet, jobber kanskje litt hvis jeg har masse på mandagen. 

Bor et sted som er veldig livlig selv på søndager jeg da, men er egentlig ganske sjelden jeg finner på noe ute. Blir litt når været er fint, men høst/vinter går jeg i hi. Setter pris på litt alenetid og hjemmetid, elsker å ikke ha en dritt å gjøre og avtaler helst ikke noe på søndager. Nok av forpliktelser og sosialt samvær de 6 andre dagene i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke har vært ute kvelden før blir det ofte gå på tur, slappe av i sofaen og lese litt til studier :) 

Om jeg har vært ute kvelden før blir det omtrent det samme, men i et roligere tempo.

Anonymkode: f4114...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute å sliter ut ungene, vasker huset og spiser middag hjemme 👌🏼 Stort sett hver eneste søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...