RoadQueen Skrevet 4. juni 2005 #681 Del Skrevet 4. juni 2005 Åhhh - det høyres deileg ut med tur på spa! Ha ein fin dag i morgon! Klem frå RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. juni 2005 #682 Del Skrevet 5. juni 2005 Gratulerer så mye med 1 års bryllupsdag Håper dere hadde en koselig kveld i går og en herlig dag i dag!! Kos dere på SPA.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 5. juni 2005 #683 Del Skrevet 5. juni 2005 Gratulerer så mye med 1 års bryllupsdag:)Håper dere hadde en fin dag i går,og at dere koser dere på spa i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. juni 2005 #684 Del Skrevet 5. juni 2005 Gratulerer med 1-års bryllupsdag!!! Håper dere koser dere massevis :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. juni 2005 #685 Del Skrevet 6. juni 2005 Gratulerer med 1 års bryllupsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #686 Del Skrevet 6. juni 2005 Tusen takk alle sammen!! Vi har hatt en fantastisk helg. På lørdag var vi på Bagatelle!! Og det var utrolig bra. Maten var helt nydelig, men det kostet skjorta. Vi sparte en tusenlapp på at jeg ikke drakk vin, dah! Jeg har hatt lyst til å spise på Bagatelle i årevis, så det var en skikkelig fin overraskelse. Snille mannen. I går pakket vi ganske mye, så vi har gjort litt nytte for oss i helgen også. Men ellers har vi bare kost oss. SPA'en var også helt fantastisk! Det var skikkelig fint der, og "Snart-mamma-behandlingen" var utrolig deilig. Ble skrubbet, massert, ble lagt mage-maske på, og innsmurt. Vi koste oss litt i boblebadene, bassenget, steam-badstuen og avsluttet med en deilig salatbuffet. Etter SPA'en dro vi på kino og så "Be Cool". En helt ok film. Vi kjøpte så mye godteri at det var flaut å bære på posen... Etter kinoen var det hjem, da var vi rimelig tilfredse. Så det har vært en kanon helg!!! Har sovet litt dårlig i natt, frøet har vært veldig aktiv, og jeg har ikke fått lov til å ligge på siden... Hmf! I dag begynner jeg på den siste hele uka på jobb. Det blir spennende å se hvordan ryggen takler det. Den har allerede begynt å verke. Har vært her en halv time!! Skal til legen i morgen, så jeg får se hva han sier. Det er litt teit å sykmelde meg mer den siste uken... Men det er ikke så mye jeg får gjort heller, jeg sitter mest og vrir meg. Skal ringe jordmoren i dag, håper jeg får en time i dag... Alle de andre kveldene denne uken er jeg fullbooket. 32+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 6. juni 2005 #687 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei Siam! Gratulerer med vel overstått bryllupsdag! Ser du har vært på SPA, det har jeg og ei venninne tenkt også mot slutten av sommeren Hviket var du på? Jeg har funnet to forskjellige i Oslo hittl...mulig det er flere?? Hadde vært fint med tips Ellers nærmer det seg med stormskritt fødsel her da!!! Spennende! tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #688 Del Skrevet 6. juni 2005 *tine*, jeg har skrevet et innlegg i dagboka di om et par spa'er. Gikk hjem fra jobben i dag, og i dag gikk det kjempebra! Oppoverbakkene var ikke det minste slitsomme. Følte meg lett i kroppen, faktisk. Det er tydelig at jeg har hatt en fantastisk helg! Fikk vært på kontroll hos jordmor etter middag i dag. Hun tok seg kjempegod tid, jeg var der i nesten en time. Vi fikk pratet masse om løst og fast i forbindelse med fødsel, amming og flyttingen, og jeg ble veldig beroliget. Jeg tror fødselen kommer til å bli bra, jeg. Men det er lov å grue seg litt, så klart. Det eneste som er litt dumt er at hun har ferie når frøet kommer, så hun vil ikke være med på å ta han i mot. Neste kontroll er om 3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. juni 2005 #689 Del Skrevet 7. juni 2005 Gleder meg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #690 Del Skrevet 7. juni 2005 Gleder meg jeg! Jeg også, det blir koselig! Gleder meg til å se deg og Victoria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 8. juni 2005 #691 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei Siam.. så fint at du er i så god form..... det lover bra for resten av tiden... nå er det ikke mange arb. dagene igjen på deg heller... skal sikkert bli deilig for deg, nå som dere skal flytte og alt........ Ønsker deg en suuper onsdagskveld!! stor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #692 Del Skrevet 8. juni 2005 Takk for det, shy! Formen er bra, den. Men jeg merker godt at jeg blir fortere sliten enn før. I dag har jeg vært på café med en venninne etter jobb, og jeg kom akkurat hjem. Og jeg er helt utslitt, jeg. Av en cafétur!! Så da er det ikke annet å gjøre enn å slappe av da. Har heldigvis ikke noe mer jeg skal gjøre i dag. Mannen er ute og reiser med jobben. Han dro i går ettermiddag og kommer ikke hjem før sent fredag kveld. Savner han jeg. Selv om jeg har full avtalebok mens han er borte. 33+0! Magen vokser og koser seg. Ellers er det ikke så mye nytt å fortelle. Jeg merker ganske mye liv og det er så koselig. Jeg gleder meg mer og mer til å se han, jeg er så spent på hvordan han er, og hvordan han ser ut. Lille, søte frøet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. juni 2005 #693 Del Skrevet 8. juni 2005 Hurra for 33 uker, tiden flyr! Du ser kjempe godt ut :-) Tusen takk for en hyggelig stund i går! Håper vi sees igjen snart :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. juni 2005 #694 Del Skrevet 8. juni 2005 Gratulerer med 33+0!!! Ja, er det ikke rart at et helt vanlig cafèbesøk nesten skal ta knekken på en. Jeg er helt utslitt etter å ha kjørt på rema og handlet litt. Ha en fin avslappende onsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #695 Del Skrevet 9. juni 2005 April: takk det samme! Det var veldig hyggelig å møte deg igjen. For ikke å snakke om Victoria!! *smelt* Pondusa: Takk for det! Var hos legen akkurat, og alt står bra til fremdeles.... Kontrollene blir litt tette når jeg må innom legen for å få sykmelding i tillegg. Men det er jo så koselig å høre på hjertelyden at jeg gladelig drar. Fikk henvisning til fysio så hun får sett på ryggen min. Jeg vil gjerne få fikset ryggen til frøet kommer. Jeg fikk holde Victoria litt på tirsdag og bare etter noen få minutter begynte ryggen å verke som besatt. Og sånn kan jeg ikke ha det. Må jo kunne bære en baby! I dag skal jeg møte en venninne å gå tur. Det blir koselig. Det er lenge siden jeg har sett henne, så det blir stas! 33+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. juni 2005 #696 Del Skrevet 9. juni 2005 Utrolig hvor fort tiden går!!! Du skal jo straks få hilse på den lille spiren din :hjerter2: Godt at du får sjekket opp ryggen av fysioterapaut!! Håper du får skikk på den før fødsel slik at du slipper å plages med det når du skal koooose deg med frøet :D Ønsker deg en finfin dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 9. juni 2005 #697 Del Skrevet 9. juni 2005 Fint å lese at du fortsatt har det bra, Siam. Gratulerer med overstått bryllupsdag! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 9. juni 2005 #698 Del Skrevet 9. juni 2005 Åhh - ja det var det beste med heile kontrollstyret - å få høyre hjartelyden.... Håpar du vert betre i ryggen til frøet melder sin ankomst, ikkje noko gunstig med dårleg rygg og byssing og bæring. Klem frå RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #699 Del Skrevet 9. juni 2005 Tusen takk for koselige hilsner bizzy, Cielo og RoadQueen!! Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en laaaang tur ved Sognsvann med en venninne. Vi gikk i nesten to timer, ikke så veldig fort da, for det klarer jeg ikke, men vi ble ganske varme begge to. Masse oppoverbakker. Også møtte vi en blotter! :o Han sto oppe på en fjellknaus rett ved skogsveien vi gikk på, splitter naken med et håndkle surret rundt hodet så vi ikke skulle kjenne han igjen. Vi sprutet ut i latter! Herregud, noe så dumt! Stå der helt naken og onanere foran folk! Finn på noe bedre å gjøre, spør du meg. Han kremtet akkurat da vi gikk forbi slik at vi skulle se han... Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. juni 2005 #700 Del Skrevet 9. juni 2005 Også møtte vi en blotter! :o Han sto oppe på en fjellknaus rett ved skogsveien vi gikk på' date=' splitter naken med et håndkle surret rundt hodet så vi ikke skulle kjenne han igjen.[/quote'] :o Herregud,er det mulig?! Tror jeg hadde brutt ut latter selv hadde jeg sett en naken fyr med et håndkle rundt hodet Det fins masse syke folk der ute. Håper ingen unger møtte på han... Ha en god natt,Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå