Siam Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #261 Del Skrevet 20. januar 2005 Tusen takk, Cielo! Jeg skal ta vare på linken. Det er nok ikke utelukket at det blir litt baby-shopping på oss... I dag er det bare 22 dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 20. januar 2005 #262 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei vennen.... nå må du ikke være trist da... det er nok helt sikkert hormonene som spiller deg et puss i denne perioden.... og da er det egentlig litt godt å gråte litt. Hvis det hjelper, så hadde jeg et lignende "anfall" forrige uke, da jeg var skikkelig dårlig, og måtte være alene hjemme fordi mannen måtte jobbe sent.... da måtte jeg og gråte litt.... men det hjalp egentlig litt..... Du er heldig som skal ha litt ferie nå... jeg skal ikke ha noe ferie på lenge.... phu... men snart er det jo et helt år med permisjon... det blir bra!!! Håper du får en fin dag på jobb, og en deilig tur hjem etter jobben!!! stooooor kos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. januar 2005 #263 Del Skrevet 20. januar 2005 Skulle aldri gått inn på den linken der jeg Åh, som jeg misunner (og unner) deg den turen der!! Jeg skulle så gjerne ha tatt en sånn tur selv.. Kjenner meg igjen i denne sippingen, det er helt merkelig. Det bare kommer av seg selv..Trenger ikke være trist eller noe! Er vel disse hormonene som raser! Håper du har en fin dag! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. januar 2005 #264 Del Skrevet 20. januar 2005 Ikke helt greit å ha hormonkrig innvendig...men det gjør godt å gråte en skvett da! Misunner og unner deg veldig den turen jeg også....teller på knappene jeg nå og stusser på om vi skal ta oss en liten tur vi også! Kanskje IVF-midlene kan brukes til noe sånt etterhvert?! Ha en riktig fin torsdagskveld Siam! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 20. januar 2005 #265 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg vil også til New York og shoppe babyklær! *drømme* Kan forresten tenke meg ca. 1 million andre gode grunner til å reise til det store eple. :-) Jeg har vært superhormonell nesten helt siden dag 1, jeg. Så jeg vet hvor slitsomt det kan være å leve med nervene utenpå huden. Du må bare "tvinge" mannen din litt til å begynne lesingen. Jeg måtte drive litt upressing for å få mannen til å åpne den, men etter den første siden gikk det helt av seg selv. Baksiden er at han siterer fra den hver gang jeg prøver å være "besserwisser". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #266 Del Skrevet 21. januar 2005 Tusen takk for alle forstelsesfulle og støttende svar, jenter! :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: Dere er gode å ha! I går og i dag er humøret mye mer stabilt, i alle fall har det vært det så langt. Jeg gikk hjem fra jobben i går, og det er egentlig veldig deilig. Det er bare oppoverbakker, så jeg får opp pulsen. I dag får jeg ikke gjort det siden jeg skal kjøre mannen inn til byen. Da må jeg ta bilen med meg hjem også. Han skal drikke øl med noen venner. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men jeg har veldig lyst til å få med meg første Idol programmet i kveld. De første er som regel de morsomste. Får se om jeg finner noen å se den sammen med. Har ikke så lyst til å dra ut... Endelig fredag! I dag er det vafler i kantina! Jippiii! 13+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. januar 2005 #267 Del Skrevet 21. januar 2005 Bare innom for å si riktig god helg Siam!! Ps..jeg tenkte også se Idol i kveld..så vi kan vel late som vi ser det sammen!? Tenkte bake sjokoladekake for anledningen..men det frister kanskje ikke?? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #268 Del Skrevet 21. januar 2005 Åååh, sjokoladekake! Jeg vil til Madden i kveld og se Idol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. januar 2005 #269 Del Skrevet 21. januar 2005 Bare kom du vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 21. januar 2005 #270 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei vennen.... ikke så trist nå!! Du kan jo iallefall se idol, sammen med både Madden og meg... bare ikke i samme rom... men vi kan jo sende hverandre en tanke når vi har benket oss foran tv`n, med sjokoladekake, godis, eller annet vi måtte ha lyst på!!! Ønsker deg i allefall en suuper helg!!! stooooooooooooooor god kos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. januar 2005 #271 Del Skrevet 21. januar 2005 Bare innom for å ønske deg ei kjempefin helg! :D Jeg skal også se idol alene fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #272 Del Skrevet 21. januar 2005 Tusen takk for hilsen shy og Mrs. Potter!! God helg til dere også. Og til alle andre, seffers. Jeg drar til en venninne av meg på andre siden av byen etter at jeg har kjørt mannen. Litt koselig for meg å se Idol sammen med noen, + at det er koselig å se henne også, så klart. Hun bor litt langt unna + at hun har en datter på snart 1 år, så hun kommer seg ikke så mye rundt, så det blir litt for sjeldent. Desverre. Så det blir nok koselig. Kjenner jeg er litt sliten, så det skal bli godt med helg. Skjønner ikke hva jeg har blitt sliten av, egentlig. Det har jo ikke skjedd noe spesielt, og jeg har slappet av hver dag etter jobben. :-? Jeg skal gå hjem i dag allikevel, det er egentlig veldig deilig. Skal prøve å gjøre det så ofte som mulig, selv om mannen skal kjøre den samme strekningen. Han kan vel heller begynne på middagen eller noe da. Veldig lurt å få en frisk spasertur hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 21. januar 2005 Det ble ikke helt som planlagt i kveld. Da jobben var ferdig og jeg hadde kjørt mannen til byen orket jeg ikke tanken på å stå i kø i opptil halvannen time og være på besøk i kveld. Jeg hadde den tomme følelsen inni meg igjen og jeg kjente jeg bare hadde lyst til å gråte. Og en sånn form passer best hjemme på sofaen! Heldigvis er venninnen min veldig forståelsesfull så hun mente at jeg bare skulle holde meg hjemme. Når man er gravid har man lov til å bryte avtaler, sa hun. Glad for at hun tok det slik, jeg vet hvor kjedelig det er når folk ikke holder avtaler. Hun har som nevnt en datter på snart 1 år, så hun husker nok godt hvordan det er. Så da ble det alene-Idol på meg. Mannen er ute med venner. Han sendte meg en sms i stad og lurte på om det var helt sikkert at det var greit for meg at han dro ut i kveld. Hvis ikke kunne han være hjemme innen en time. Søte gutten min. Klart han kan være ute, jeg unner han det. Han trenger ikke å være hjemme å passe på meg. Jeg har jo tross alt hatt flere muligheter til å finne på noe i kveld, men har ikke hatt lyst. Og dessuten koser jeg meg litt. Skruer og sjokolade... Vi skal ut og spise og se stand-up på Latter i morgen så jeg ba han om å ikke være fyllesyk. Men det pleier han ikke å bli heller. Ikke alvorlig sånn som meg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 21. januar 2005 #274 Del Skrevet 21. januar 2005 Kos deg med skruene og sjokoladen du Er godt å ha sånne venninder som er forståelsesfulle Håper du får en kjempefin helg, og en fin kveld i morgen. Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 22. januar 2005 #275 Del Skrevet 22. januar 2005 Håper humørbarometeret viser solskinn i dag! Ha det kjekt i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 22. januar 2005 #276 Del Skrevet 22. januar 2005 Innom for å ønske deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #277 Del Skrevet 24. januar 2005 takk for koselige meldinger, Bamseline, Veronal og MsSunshine! Jeg har hatt en kjempefin helg, men den gikk som vanlig altfor fort. Møtte en venninne i byen på lørdags formiddag. Vi skulle egentlig på Yoko Ono-utstillingen, men det var kø rundt hjørnet omtrent, så vi ga opp. Gikk på café istedetfor. Noe som sikkert var vel så hyggelig. Datteren hennes er bare supersøt, et skikkelig sjarmtroll. Det var hyggelig på Latter, selv om jeg var skikkelig skuffet over maten. Kommer ikke til å spise der igjen. Men stand-up'en denne gangen var kjempebra! Holdt på å le meg skakk av han siste. En svensk fyr jeg ikke husker hva heter. Vi dro hjem like etter stand-up'en. Vi var to gravide og vi følte at vi hadde fått nok. Søndag gjorde vi ingenting. Var ikke utenfor døren en eneste gang. Sov lenge, så noen filmer, Idol, Robinson, spilte Sims2, og bare koste oss. Sånne søndager blir det vel brått slutt på i juli/august... Mannen dro fra meg igjen i dag! Han skulle til København på kurs. Men heldigvis kommer han hjem i morgen. Nå er det siste gang han skal være borte på så lenge jeg vet om. Neste gang skal vi reise sammen! Og det er bare 18 dager til! Nedtellingen er igang. Har ikke så mange graviditetssymptomer heller, trøttheten er på vei tilbake, brystvortene har ikke vært så ømme den siste uken (merket den ene litt i dag forresten), men jeg synes at jeg kan kjenne at livmoren har begynt å krype opp. Hvis jeg trykker meg på magen når jeg ligger på ryggen merker jeg en "kant" over skambeinet. Den når vel et par cm over kanten. 13+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 24. januar 2005 #278 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei Siam, og god mandag!!! Høres ut som en deilig helg du har hatt!!! Kiipt at mannen din er bortreist da, men det var jo gudskjelov ikke lange turen denne gangen.... 18 dager til ferie... skulle ønske det var meg!!!!!!! Jeg kjenner foreløpig ingenting i magen.... ikke skjønner jeg hvor skambenet er heller? :oops: Lyst til å oppdatere meg? Ha en fin mandag så lenge!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #279 Del Skrevet 24. januar 2005 Det var hyggelig på Latter, selv om jeg var skikkelig skuffet over maten. Kommer ikke til å spise der igjen. Men stand-up'en denne gangen var kjempebra! Holdt på å le meg skakk av han siste. En svensk fyr jeg ikke husker hva heter. Snikleser litt i dagboka din. Var veldig spent på hva du synes om maten- vi valgte og ikke spise der og er glad ffor det etter det du skrev her . Var også på stand- up - og helt enig med deg, det var kjempe bra . Henrik Elmér het han svenske :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #280 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg kjenner foreløpig ingenting i magen.... ikke skjønner jeg hvor skambenet er heller? :oops: Lyst til å oppdatere meg? Skambenet er det benet som ligger under der hvor man (vanligvis) har hår på tissen. Utrolig barnslig forklart, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå