Gå til innhold

Helt ærlig - har dere noensinne glemt barnet deres eks i bilen e.l


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har jeg aldri gjort. Må være så ærlig å si at jeg synes det er litt rart at det er mulig å glemme noe sånt :sjenert:

Anonymkode: syns også det er rart!

Anonymkode: ddb29...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri gjort det, men trodde jeg gjorde det engang, og den følelsen var helt j... Det var litt motsatt, hvis man kan kalle det det 🙈 Far til barna mine er fisker og var borte heletiden når de var små (enten ute på fiskeri eller opptatt med å bygge eget firma), så jeg hadde barna alene heletiden. De var alltid med meg, type 24/7, (bortsett fra de timene de var i bhg når de ble så store). Så den ene gangen jeg gikk på butikken uten to barn, (minsten var vel 5 mnd, hun eldste 2.5 år), så fikk jeg helt panikk! Jeg tuller ikke! Jeg kom inn på butikken og begynte å handle. Da plutselig så jeg jo at jeg ikke hadde baby i vognen, og ingen masete toåring ved min side! løp ut i bilen i vill panikk! Der var jo det ingen barn! Kjente panikken bre seg (var nok litt av et syn 😂) Fant ut at siden de ikke satt i bilen, måtte jeg ha glemt dem igjen hjemme! Tårene rant, jeg var helt hysterisk. Slengte meg bak rattet, og kjørte hjem i panikkmode! (2 min fra butikken, så heldigvis ikke så lang vei). Der kom jeg stormende inn døren, med snått og tårer i hele ansiktet, bare for å finne jenten min sitte å leke med duplo, minsten i vuggen og en smule forvirret far foran datamaskinen 😂🙈😂 Sendte mannen på butikken, kan man si 🙈😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Babyen din... Var det ikke deres felles barn? Hvis ikke så får du jo passe babyen din selv. 

Anonymkode: 98e73...51e

 

42 minutter siden, OPIgirl skrev:

Babyen din? Det er like mye far sin baby.

Jo, han er far til alle mine barn. Beklager på det sterkeste at jeg fikk med en X-tra ord i setningen. Så ikke det etter at jeg hadde publisert det, og trodde ikke det var en så stor sak.  

Anonymkode: 40fb2...5fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og jeg skjønner ikke hvordan noen kan glemme noe så viktig. 

Anonymkode: 346dd...ec7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har for min del aldri gjort det, men min mann gjorde det med vår eldste. Han kjørte meg, mor og svigermor til inngangen til shopping senter, og sa at vi bare skulle gå inn, han skulle parkere bilen og ta med babyen min inn. 

Vi gikk innom et par butikker før vi fant ut at ville prøve et annet senter og gikk ut igjen. Da jeg og svigermor fant bilen så så jeg et eldre par som stirret på oss, da vi nærmet oss, uten at jeg skjønte hvorfor. Jeg skjønte hvorfor da jeg var framme og så inn i bilen. Det satt frøkna på 5 mnd og gliste og sparket med beina. I mellomtiden var mor fortsatt inne og spurte mannen min hvor babyen var.  Han banna høyt og løp ut til bilen der vi allerede var. Han hadde rygget inn i parkeringsluke, og låste døren og gikk forover og glemte babyen. Hun var alene i max 5-10 min, men det kunne selvsagt vært enda lengre og farligere. Han sleit med det i lang tid. Denne babyen er nå 18 år, og han har aldri gjort noe slikt igjen, verken med henne eller de andre. Han er fantastisk far. 

Men skulle gjerne visst om noe sånt har skjedd andre, selv kortvarig? Rent nysgjerrighet 😃😃

 

Anonymkode: 40fb2...5fa

Falt ut da du skrev "babyen min"...?

 

Anonymkode: 6e878...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SuperSonic
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Falt ut da du skrev "babyen min"...?

 

Anonymkode: 6e878...670

Må du faen meg gi deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jo, han er far til alle mine barn. Beklager på det sterkeste at jeg fikk med en X-tra ord i setningen. Så ikke det etter at jeg hadde publisert det, og trodde ikke det var en så stor sak.  

Anonymkode: 40fb2...5fa

Han er far til "dine barn"?

Er de ikke DERES barn?

Anonymkode: 6e878...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er far til "dine barn"?

Er de ikke DERES barn?

Anonymkode: 6e878...670

Hallo, la nå den debatten ligge. Slutt med å spore av. 

Anonymkode: e18d9...37b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.09.2016 den 15.31, AnonymBruker skrev:

 

På 29.09.2016 den 22.35, AnonymBruker skrev:

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, og jeg skjønner ikke hvordan noen kan glemme noe så viktig. 

Anonymkode: 346dd...ec7

Det tror jeg faktisk kan skje alle, at det nesten bare er snakk om hvor trøtt eller stressa man er. Og så er jo noen mer distré enn andre, uten at de er mindre opptatt av barna sine.

Jeg har ikke gjort det, men holdt på å glemme minstemann i bilstolen på barnehagens parkeringsplass en gang. Satt klar til å kjøre, da jeg husket at jeg ikke hadde satt inn babyen. Han sov nesten hele tiden (var mao stille) og min form var ganske dårlig de første ukene etter fødselen, så jeg syns ikke det er helsprøtt om jeg hadde glemt ham. Det er også  overgang å huske at man har to barn til en hver tid. Men jeg ble så livredd etter dette, at jeg hadde fast kontrollrutine med å se bak i speilet etter bøylen til babystolen før jeg kjørte noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er far til "dine barn"?

Er de ikke DERES barn?

Anonymkode: 6e878...670

Herregud nå får folk slutte med den jævla pirkinga!! 

Anonymkode: 5dae5...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er far til "dine barn"?

Er de ikke DERES barn?

Anonymkode: 6e878...670

Er du dum eller er du bare helt DUM?

Anonymkode: 3fe57...565

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, la nå den debatten ligge. Slutt med å spore av. 

Anonymkode: e18d9...37b

Haha. Jeg tror det er noen som gjør seg til her. Bare overse så går det over.

Anonymkode: 4becd...bd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske at jeg har glemt igjen en unge noe sted, men jeg har gjort det stressa og distré fedre noen ganger pleier å gjøre i reklamefilmer, altså glemt å levere ungen i barnehagen og oppdaget det på parkeringsplassen utenfor jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg ikke barn selv, men ble gjenglemt da jeg var tenåring. Vi skulle i barnedåp eller noe og kjørte to biler. Vi stoppet på en bensinstasjon for å kjøpe noe mat. Jeg og søsteren min kjøpte en calzone som måtte varmes i mikroen og da vi kom ut var begge bilene borte. Først trodde vi at forelderen vi satt på med tullet med oss. Etter to runder rundt bensinstasjonen innså vi at vi hadde blitt gjenglemt, begge hadde trodd vi satt i den andre bilen. 

 

Det tok en stund før vi fikk tak i noen, ettersom alle hadde mobilene på lydløs. Så der stod vi på en bensinstasjon i gokk, i bunad begge to, i nærmere en halvtime før vi ble plukket opp igjen.

Anonymkode: e3aab...b15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt på å glemme vogna med sovende baby på t-banen en gang. Reiste meg for å gå ut, og halvveis ut av døra kom jeg på vogna. :fnise: kasta meg inn og dro med meg vogna. Må nok ha vært et syn ;)

Anonymkode: 55edb...7ab

Åhhh fy faen....da hadde jeg dødd av skrekk hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, antbug skrev:

Jeg kan ikke huske at jeg har glemt igjen en unge noe sted, men jeg har gjort det stressa og distré fedre noen ganger pleier å gjøre i reklamefilmer, altså glemt å levere ungen i barnehagen og oppdaget det på parkeringsplassen utenfor jobben.

Kan heller ikke huske at jeg har glemt en unge. Kanskje jeg har fortrengt det?

Her er forresten en slik reklamefilm:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen glemte nylig å hente barnet vårt i barnehagen. Han noterer ikke ned noe som helst og glemmer mange avtaler dersom jeg ikke minner han på ting. Sender jeg ikke påminnelser vet jeg aldri om han dukker opp eller ikke. Ikke så rart at jeg er svært tilbakeholden med at han skal ha særlig mye samvær, men faren vil ha/krever ca 50/50. Og stort sett er det visst også min skyld at han ikke dukker opp. Sårt å se et forventningsfullt barn se etter faren sin på sommeravslutning i barnehagen og måtte forsøke å forklare et skikkelig skuffet barn at pappa likevel ikke kom og at jeg dessverre ikke vet hvorfor han ikke kom.. forsøkte å snakke positivt om faren likevel, men da jeg endelig fikk tak i faren beklaget han ikke en gang og sa at det var min feil?! Makan til ansvarsfraskrivelse... riste oppgitt på hode...

Anonymkode: f16cc...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...