jukkapalme Skrevet 13. september #301 Del Skrevet 13. september Er spådd 2 grader på det kaldeste her i natt 🥶 Er 5 grader nå. Her kommer vinter’n, her kommer den kalde, fine tida! 🎶 Neida, jeg gruer meg til vinteren. Håper virkelig ikke den blir like tøff som i fjor. Har allerede begynt med ullsokker. Bruker ullsokker fra september til mai. Spådd 15 grader på dagen i morgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14. september #302 Del Skrevet 14. september Cid skrev (18 timer siden): Er 9-7 grader her, hva med der? 16 og sol idag, så ikkje så verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. september #303 Del Skrevet 14. september når kulda kommer så er jeg forberedt..skifter utstyr så får det komme det som vil i 90 dager…fra 1.desember til 1.mars…det er endimmekalenderpå 90 dager…da er det å stå i det i rutinen og erfaringen,og stole på det uansett omdrtblir minus 15 eller minus 30..viktigste er å stole på at du selv klarer det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september #304 Del Skrevet 14. september Capazitet skrev (4 timer siden): 16 og sol idag, så ikkje så verst Hva var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. september #305 Del Skrevet 14. september da nytter det ikke å tenke..satser på å….vil prøve på….nei…da er en nødt til å klare det , enn hvor kævlig det vil være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 22. oktober #306 Del Skrevet 22. oktober Jeg gruer meg enda mer til denne vinteren enn jeg kan huske jeg har gjort noengang tidligere. Jeg håper så inderlig vi får en mild og snøfattig vinter. Var noen dager det var hutrende kaldt her, var som kulda slo inn voldsomt. Frøs med tre lag med klær, sokker og ullsokker utenpå strømpebukse og fleecebukse og ullgenser. Fingre blir så kalde at det gjør vondt å chatte på PC og game osv. Har vært noen dager og kvelder nå som har vært fine, da. Og jeg bruker fortsatt sommerdyna om natta selv om jeg har vinterdyna liggende klar. Har vært noen fine dager nå da, med sol og rundt 15 grader ute, det er deilig. Nå er det 17-18 grader nede i gangen framfor de 13 som var da det plutselig ble så kaldt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober #307 Del Skrevet 23. oktober Jeg gruer meg sånn.. bil fra dør til dør. Avhengig av transport fra andre. Hjem og jobb. Ikke kunne ta en tur ut som man lyster. Ikke nett på butikken eller ut og lufte seg. Bare fraktes dit man må, så nær dør som mulig. Strabasiøst å få svømt. Orker ikke 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #308 Del Skrevet 23. oktober Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jeg gruer meg sånn.. bil fra dør til dør. Avhengig av transport fra andre. Hjem og jobb. Ikke kunne ta en tur ut som man lyster. Ikke nett på butikken eller ut og lufte seg. Bare fraktes dit man må, så nær dør som mulig. Strabasiøst å få svømt. Orker ikke 🥺 Er det mer tungt å gå turer om vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober #309 Del Skrevet 23. oktober Cid skrev (6 minutter siden): Er det mer tungt å gå turer om vinteren? Kommer ikke frem med rullestol ved snø og is. Og kan ikke gå noe ute, er aldri til fots ute. Så livet mitt blir veldig annerledes og jeg blir preget av det. ps ; god bedring! Leste du var syk ennå🥺🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #310 Del Skrevet 23. oktober Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kommer ikke frem med rullestol ved snø og is. Og kan ikke gå noe ute, er aldri til fots ute. Så livet mitt blir veldig annerledes og jeg blir preget av det. ps ; god bedring! Leste du var syk ennå🥺🧡 Veldig dumt at det er slik for deg ❤️ Er mye bedre nå, ørebetennelsen er nesten borte, takk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:04 #311 Del Skrevet i går, 13:04 Uff var ganske kaldt ute i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23 timer siden #312 Del Skrevet 23 timer siden Friheten min er litt mistet. Men går bra, fin uke likevel☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #313 Del Skrevet 23 timer siden Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Friheten min er litt mistet. Men går bra, fin uke likevel☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11 timer siden #314 Del Skrevet 11 timer siden Skjønner ikke at noen liker vinteren. Snø. kulde, glatte veier Er kaldt både inne og ute. Stirre i bakken. Gå svært forsiktig fordi man er så redd for å falle. Å ha ærender i minusgrader før dagslyset kommer og man skikkelig ser hvor man går Man skulle kunne valgt sine egne årstider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 6 timer siden #315 Del Skrevet 6 timer siden Fyrt opp i ovnen her. Det er sant som de sier. Veden varmer flere ganger. Syns oppriktig det er trist for folk som ikke har vedfyring hjemme. Forståelig når folk bor i blokker og slikt at det er vanskelig. Tror man sparer en del strøm ved å fyre med ved. Sender i alle fall varme tanker til alle som fryser litt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå