Gå til innhold

Er det flere som sliter i kulda?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost skrev (På 30.9.2016 den 15.50):

Det ble plutselig fryktelig kaldt ute i dag og det følger inn også :fryser: 

Japp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 9 måneder senere...

Gleder meg allerede til våren.  Og de verste månedene er enda ikke her, januar og februar.....

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sliter i kulda, spesielt på starten på vinteren. Sliter veldig med å få varmen i kroppen uansett hvor mye klær jeg har på meg og jeg bruker ull fra tidlig oktober til mai. Uten ull hadde jeg nok fryst i hjel 😂 Jeg hater det evige mørket også og jeg syns november og desember er de verste månedene. I slutten av januar begynner man å merke at det begynner å bli litt lysere igjen og det hjelper på. Som oftest er det mer stabilt vær hos meg de månedene også, selv om det ofte er kaldt. Men jeg syns -5-10, vindstille og sol føles mye mindre kaldt enn 0-3 pluss med vind og sidelengs regn/sludd/snø.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (7 timer siden):

Ja, jeg sliter i kulda, spesielt på starten på vinteren. Sliter veldig med å få varmen i kroppen uansett hvor mye klær jeg har på meg og jeg bruker ull fra tidlig oktober til mai. Uten ull hadde jeg nok fryst i hjel 😂 Jeg hater det evige mørket også og jeg syns november og desember er de verste månedene. I slutten av januar begynner man å merke at det begynner å bli litt lysere igjen og det hjelper på. Som oftest er det mer stabilt vær hos meg de månedene også, selv om det ofte er kaldt. Men jeg syns -5-10, vindstille og sol føles mye mindre kaldt enn 0-3 pluss med vind og sidelengs regn/sludd/snø.

Hvor mange minusgrader er det hos deg? Er 6 her :fryse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 minutter siden):

Hvor mange minusgrader er det hos deg? Er 6 her :fryse:

Aner ikke akkurat nå siden jeg har katt på fanget og ikke kan reise meg :katt::ninuskapus: Selv om jeg snart må reise meg for å legge meg 😂 Men var -3 for et par timer siden, så sikkert ca det samme eller litt mildere nå siden det skal snø i natt. I morgen er det spådd 6 pluss, regn og en helvetes vind. Fredag er det spådd -3 og pent vær igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Aner ikke akkurat nå siden jeg har katt på fanget og ikke kan reise meg :katt::ninuskapus: Selv om jeg snart må reise meg for å legge meg 😂 Men var -3 for et par timer siden, så sikkert ca det samme eller litt mildere nå siden det skal snø i natt. I morgen er det spådd 6 pluss, regn og en helvetes vind. Fredag er det spådd -3 og pent vær igjen.

Tenk om det ble 20 minus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Tenk om det ble 20 minus. 

Kan godt hende det blir det her senere i vinter selv om jeg ikke håper det. Men 20 minus, sol og vindstille er nesten bedre enn 6 pluss, regn og kuling med storm i kastene som det er meldt her i morgen. Er meldt 22 sekundmeter i kastene, det er mye til her å være. Men likevel slipper vi billig unna i forhold til mange andre. Jeg hater sterk vind, får så vondt i hodet og kroppen av det og fryser mer i sterk vind og fuktig vær enn vindstille, tørt og kaldt vær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (59 minutter siden):

Kan godt hende det blir det her senere i vinter selv om jeg ikke håper det. Men 20 minus, sol og vindstille er nesten bedre enn 6 pluss, regn og kuling med storm i kastene som det er meldt her i morgen. Er meldt 22 sekundmeter i kastene, det er mye til her å være. Men likevel slipper vi billig unna i forhold til mange andre. Jeg hater sterk vind, får så vondt i hodet og kroppen av det og fryser mer i sterk vind og fuktig vær enn vindstille, tørt og kaldt vær. 

Så ille som 6 er her nå så høres 20 ulevelig ut 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Capazitet skrev (6 timer siden):

Berre ein månad til sola snur! 💗

Sola snur ikke men fortsetter sin ferd rundt det sorte hullet i sentrum av melkeveien 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (9 timer siden):

Sola snur ikke men fortsetter sin ferd rundt det sorte hullet i sentrum av melkeveien 🤓

Nååhh lille nerd🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker mørketida jeg... Kulde er jeg derimot mindre glad for, men jeg kjøpte meg en lang boblekåpe i fjor, det hjalp veldig da jeg var ute for da frøys jeg ikke så fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...