kvinne35+ Skrevet 25. januar 2023 #281 Del Skrevet 25. januar 2023 Gjest Jacklost skrev (På 30.9.2016 den 15.50): Det ble plutselig fryktelig kaldt ute i dag og det følger inn også Japp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2023 #282 Del Skrevet 25. januar 2023 kvinne35+ skrev (1 time siden): Japp Nå har jeg heldigvis god varme der jeg bor 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. januar 2023 #283 Del Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Nå har jeg heldigvis god varme der jeg bor 😃 Jeg og 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2023 #284 Del Skrevet 20. november 2023 Uff er iskaldt her i byen for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. november 2023 #285 Del Skrevet 20. november 2023 Gleder meg allerede til våren. Og de verste månedene er enda ikke her, januar og februar..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. november 2023 #286 Del Skrevet 21. november 2023 Ja, jeg sliter i kulda, spesielt på starten på vinteren. Sliter veldig med å få varmen i kroppen uansett hvor mye klær jeg har på meg og jeg bruker ull fra tidlig oktober til mai. Uten ull hadde jeg nok fryst i hjel 😂 Jeg hater det evige mørket også og jeg syns november og desember er de verste månedene. I slutten av januar begynner man å merke at det begynner å bli litt lysere igjen og det hjelper på. Som oftest er det mer stabilt vær hos meg de månedene også, selv om det ofte er kaldt. Men jeg syns -5-10, vindstille og sol føles mye mindre kaldt enn 0-3 pluss med vind og sidelengs regn/sludd/snø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 21. november 2023 #287 Del Skrevet 21. november 2023 Ja. Gleder meg til våren. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 #288 Del Skrevet 21. november 2023 jukkapalme skrev (7 timer siden): Ja, jeg sliter i kulda, spesielt på starten på vinteren. Sliter veldig med å få varmen i kroppen uansett hvor mye klær jeg har på meg og jeg bruker ull fra tidlig oktober til mai. Uten ull hadde jeg nok fryst i hjel 😂 Jeg hater det evige mørket også og jeg syns november og desember er de verste månedene. I slutten av januar begynner man å merke at det begynner å bli litt lysere igjen og det hjelper på. Som oftest er det mer stabilt vær hos meg de månedene også, selv om det ofte er kaldt. Men jeg syns -5-10, vindstille og sol føles mye mindre kaldt enn 0-3 pluss med vind og sidelengs regn/sludd/snø. Hvor mange minusgrader er det hos deg? Er 6 her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. november 2023 #289 Del Skrevet 21. november 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Hvor mange minusgrader er det hos deg? Er 6 her Aner ikke akkurat nå siden jeg har katt på fanget og ikke kan reise meg Selv om jeg snart må reise meg for å legge meg 😂 Men var -3 for et par timer siden, så sikkert ca det samme eller litt mildere nå siden det skal snø i natt. I morgen er det spådd 6 pluss, regn og en helvetes vind. Fredag er det spådd -3 og pent vær igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 #290 Del Skrevet 21. november 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Aner ikke akkurat nå siden jeg har katt på fanget og ikke kan reise meg Selv om jeg snart må reise meg for å legge meg 😂 Men var -3 for et par timer siden, så sikkert ca det samme eller litt mildere nå siden det skal snø i natt. I morgen er det spådd 6 pluss, regn og en helvetes vind. Fredag er det spådd -3 og pent vær igjen. Tenk om det ble 20 minus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. november 2023 #291 Del Skrevet 21. november 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Tenk om det ble 20 minus. Kan godt hende det blir det her senere i vinter selv om jeg ikke håper det. Men 20 minus, sol og vindstille er nesten bedre enn 6 pluss, regn og kuling med storm i kastene som det er meldt her i morgen. Er meldt 22 sekundmeter i kastene, det er mye til her å være. Men likevel slipper vi billig unna i forhold til mange andre. Jeg hater sterk vind, får så vondt i hodet og kroppen av det og fryser mer i sterk vind og fuktig vær enn vindstille, tørt og kaldt vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. november 2023 #292 Del Skrevet 22. november 2023 jukkapalme skrev (59 minutter siden): Kan godt hende det blir det her senere i vinter selv om jeg ikke håper det. Men 20 minus, sol og vindstille er nesten bedre enn 6 pluss, regn og kuling med storm i kastene som det er meldt her i morgen. Er meldt 22 sekundmeter i kastene, det er mye til her å være. Men likevel slipper vi billig unna i forhold til mange andre. Jeg hater sterk vind, får så vondt i hodet og kroppen av det og fryser mer i sterk vind og fuktig vær enn vindstille, tørt og kaldt vær. Så ille som 6 er her nå så høres 20 ulevelig ut 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. november 2023 #293 Del Skrevet 22. november 2023 Berre ein månad til sola snur! 💗 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. november 2023 #294 Del Skrevet 22. november 2023 Capazitet skrev (6 timer siden): Berre ein månad til sola snur! 💗 Sola snur ikke men fortsetter sin ferd rundt det sorte hullet i sentrum av melkeveien 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. november 2023 #295 Del Skrevet 22. november 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Sola snur ikke men fortsetter sin ferd rundt det sorte hullet i sentrum av melkeveien 🤓 Nååhh lille nerd🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. november 2023 #296 Del Skrevet 22. november 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Nååhh lille nerd🤓 Fakta er viktig vet du🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. november 2023 #297 Del Skrevet 23. november 2023 Liker mørketida jeg... Kulde er jeg derimot mindre glad for, men jeg kjøpte meg en lang boblekåpe i fjor, det hjalp veldig da jeg var ute for da frøys jeg ikke så fort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september #298 Del Skrevet 13. september Dæven det ble fort kaldt her, ikke opplevd en så kald dag siden i vår takk og pris for god ovn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 13. september #299 Del Skrevet 13. september Hatar å frysa. I år starta frysinga i slutten av august. Kjøpt 3 ullgensarar til kalde sesongen no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september #300 Del Skrevet 13. september Capazitet skrev (1 minutt siden): Hatar å frysa. I år starta frysinga i slutten av august. Kjøpt 3 ullgensarar til kalde sesongen no... Er 9-7 grader her, hva med der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå