Gå til innhold

Er det flere som sliter i kulda?

Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Det må bli rundt -15 og nedover før jeg synes kulden blir plagsom. Så det er veldig sjeldent at kulde plager meg siden det er ganske sjeldent at det blir så kaldt som -15 her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Moondance skrev:

Våren og høsten er 2 forvirrende årstider der det er kaldt om natta og man må gå med tjukk jakke på morgenen, for så å kunne gå i t-skjorte på dagen :klo: Jeg begynner allerede å glede meg til våren 😅 Jeg bor i sør og vi hadde -1.4 grader for et par netter siden. Altfor tidlig spør du meg! 3 grader på dagtid er fryktelig kaldt da, selv om du bor i nord, huff 😧

Ikke sant :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Ja. Nå sliter jeg i "kulda" på 4 plussgrader, gitt. Hvordan skal dette gå?  Kan det nærme seg vinter, tro?  😨

Huff.  :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2018 den 23.12, Little Pony skrev:

Sliter ikke, men har begynt å fyre i peisen, synes det er veldig koselig 💜

Høres koselig ut, hadde gjort det selv hvis jeg hadde en peis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, theTitanic skrev:

Kulda? Har ikke gradestokken så vidt kommet under null??

Med sterk sur vind. Snøfillene speedet vannrett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Annonse

Jeg har ikke bukser som er lange nok. Jeg prøver innimellom å kjøpe bukser, og blir så glad de passer i livet at jeg tror det går god for korte buksebein. Men så fryser jeg så innmari på leggen, da buksene er for små.

Alle bukser i normale størrelser blir slik. Og ikke alltid de har ekstra lange bukser. Jeg hater å fryse der, og går noen ganger med sokkene til mannen min, da de er lengre. Det er så vanskelig å finne bukser til ok pris, så jeg slår til om den paser i livet, så får de bare være litt korte. :fryser:

flats2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...