Gå til innhold

I kveld gikk jeg litt utenfor komfortsonen.


M1966

Anbefalte innlegg

På 9/29/2016 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Hvordan skjedde det?

Anonymkode: 9e44f...ec8

Synes det er spennende å tjene og varte opp jenter, har vært naken oppvarter på ganske mange jente-vorspiel og utdrikningslag. Det har også hendt at jeg har hjulpet til med storrengjøring, malt vegger, ryddet i kjeller og loft. Kall det en litt sær hobby. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.9.2016 den 23.51, sweety pie skrev:

Okay...and the point was? Hva hjelper det at du maler naken hvis ikke dere er friends with benefits. Ellers er det bare ekkelt...

Du er i hvert fall moderne. Nakenhet uten sex er ekkelt? Nakenhet spiller kun en rolle i seksuell sammenheng? Derfor er nakne barn og nakne gamle ekkelt fordi man kan ikke/ønsker ikke å ha sex med de? Hvis du er med en blandet vennegjeng på fjellet så kan dere ikke bade nakne for da må dere kanskje ha gruppessex?  Jeg er glad jeg vokste opp i en annen tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gab skrev:

Du er i hvert fall moderne. Nakenhet uten sex er ekkelt? Nakenhet spiller kun en rolle i seksuell sammenheng? Derfor er nakne barn og nakne gamle ekkelt fordi man kan ikke/ønsker ikke å ha sex med de? Hvis du er med en blandet vennegjeng på fjellet så kan dere ikke bade nakne for da må dere kanskje ha gruppessex?  Jeg er glad jeg vokste opp i en annen tid.

Eh...jadda! Når tar du virkelig av her...jeg synes det hadde vært kleint hvis en av vennene mine begynte å male uten klær...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2016 den 23.10, M1966 skrev:

Tilbød meg å hjelpe en venninne med å male stuen. Hun har mye vondt og trengte en oppmuntring. Etter litt tullprat på chatten forrige dagen så sa jeg at jeg kan hjelpe deg med å male. Og jeg skal gjøre det naken! Og det ble gjort. Var å malte naken i fire timer. Det var litt gøy også. Ikke bare for henne! Men var litt nervøs først da. Ikke kjent henne i mer enn et par måneder. 

Ja, ja, fikk du maling på kuken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
10 timer siden, O.G. skrev:

Ja, ja, fikk du maling på kuken da?

Det spørs. Overflatearealet er ikke veldig stort på penis i forhold til andre kroppsdeler. Men det kan jo hende TS sørget for en konstant erigert tilstand og brukte den som krok til malingsspannet. Og da har man plutselig en helt annen sannsynlighet, både med tanke på overflateareal, men også malingens og penselens avstand fra kroppsdelen samt at den er nær i den delen av malingsprosessen der det er mest sannsynlig at det drypper (når man løfter pensel fra malingsspannet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, sweety pie skrev:

Eh...jadda! Når tar du virkelig av her...jeg synes det hadde vært kleint hvis en av vennene mine begynte å male uten klær...

Rart, unødvendig og merkelig,ja! Men ekkelt? Hva er det ekle med en naken kropp? Du mener tydeligvis at kropper kun skal være nakne i seksuelle sammenhenger. Er du blant de som ringer politiet og føler deg "seksuelt trakassert" hvis naboen sager ved naken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Gab skrev:

Rart, unødvendig og merkelig,ja! Men ekkelt? Hva er det ekle med en naken kropp? Du mener tydeligvis at kropper kun skal være nakne i seksuelle sammenhenger. Er du blant de som ringer politiet og føler deg "seksuelt trakassert" hvis naboen sager ved naken?

Ikke prakk dine meninger på meg. Skaff deg en hobby. Igjen...for siste gang, jeg synes ikke det er så himla kult hvis vennen min maler naken foran meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, sweety pie skrev:

Ikke prakk dine meninger på meg. Skaff deg en hobby. Igjen...for siste gang, jeg synes ikke det er så himla kult hvis vennen min maler naken foran meg...

At det ikke er kult, at det er upassende o.s.v. har jeg ikke noe problem med å forstå men å kalle det ekkelt viser en svært negativ holdning til nakenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...