Gå til innhold

Noen som vil snikksanakke litt med meg?


@riel

Anbefalte innlegg

jeg har vært hjemme, og slappet av. er ikke helt kommet meg fra en operasjon enda.

Hvilket kurs du har vert på da?

:)

Det var du som hadde brystreduksjon? Hvordan var det? Kan jeg være så dristig og spørre om før- og etterstørrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

så du går på profesjonsstudiet? så flink du er.. det er det jeg vil med livet mitt. men det er så grusomt vanskelig å komme videre, så jeg har slitt litt med utbrenthet og mild depresjon det siste året! men det går bedre nå, etter at jeg sa høyt at "hey jeg trenger hjelp dette fikser jeg ikke alene!" så er jeg mye mindre stresset :) pluss at jeg har kjøpt sånn lysterapi-lampe, for å gi meg selv mer energi til å fungere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!!

Typen har skaffet REM konsert billetter til oss :hoho:

Gleder meg i massevis :)

Har dere sett svanen? Fy f....n for et konsept. Syns det er skammelig at de skal sende jenter med så dårlig selvtillit igjennom så mye, og så skal de dømmes etter utseende etterpå :-x

Hva syns dere om det programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod opp rett før 12' date= så slutten av Dr. Phil før jeg satte meg med semesteroppgaven og det har vel gått i den + KG fram til kl. 16.30. Da kom samboeren min hjem, så vi har spist middag og slikt, nå er han på taekwondotrening, og jeg skal liksom jobbe med oppgaven nå da. :roll:

Du som da studerer psykologi, hva mener du om Dr. Phil? Er det bare svada han kommer med eller har han noe vettugt for seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

kurset var for studieteknikk eller hjelp for studenter som sliter med forskjellige ting. var første møte i dag. det var meg der, som er egentlig flink men trenger hjelp til å finne gnisten igjen, en som trenger trening i å prate i forsamlinger, en som må lære å jobbe mer effektivt, en som ikke helt vet hva han skal medlivet men trenger hjelp mot eksamen, og en som trenger hjelp til å lære å disponere tiden bedre på eksamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

jeg, selv om du ikke spurte meg, synes at dr phil kommer med mye lurt, egentlig fordi han hjelper folk til å hjelpe seg selv. og det viktigste er jo at folk har det bra med seg selv, så når han hjelper dem slik somhan gjør så synes jeg det er flott, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninakanin: Jepp, går på 5. semester, endelig ferdig med 1. avd. Det er sannelig et slit. Første eksamen 2 mnd etter studiestart, med to digre bøker + to kompendier å lese. Helt forferdelig. Trodde du var på profesjonsstudiet også, men det er du altså ikke. Tar du grunnfag da?

@riel: Så stilig med konsertbilletter da! Har ikke sett på Svanen, så jeg vet ikke så mye om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han har mye fornuftig å si. Kjenner en del igjen fra studiene også. Det er jo selvsagt et TV-show og underholdning er en stor del av det. Jeg er ikke alltid enig med ham da, men synes han er flink til å gå rett på sak (mye pga tidspress da) og sier i fra når det virkelig er noe. Han tar tak i det viktigste, lar ikke folk lure seg unna, sier akkurat det som trengs å sies. Og jeg liker at han gjør det helt klart at det er de selv som har ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var du som hadde brystreduksjon? Hvordan var det? Kan jeg være så dristig og spørre om før- og etterstørrelse?

Før brukte jeg 85F fordi d var største bh str jeg hadde råd til. Burde nok ha brukt både 1 og 2 cuper mer for at det skulle passe. Legen fjernet 1 kg på hvert bryst. Operajonen gikk fint, og alt går som det skal. Nå er jeg foreløbig d, men hovner snart ned til en c :)

Hærlig å kunne føle seg litt mer normal. Svære bryster kan være et stort problem. Både fysisk, og psylisk.

På det andre spm:

Driver med det samme som deg sånn ca, trener heller ikke fast. Er glad i å se film, så kan kalle det en hobby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

ja altså..som sagt så har jeg slitt litt det siste året, bla. med sykdom i familien og sånne kjekke ting. og på toppen av det hele deprimert selv! er faktisk sykemeldt fra universitetet..

så ja, jeg er ikke stolt av det, men jeg går på førsteåret.

hvor i norge studerer du? bergen trondheim eller oslo? og hva slags karakterer kom du inn med..? eksamen etter to mnd...det var ikke lang tid nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer i Oslo. Jeg tok en Bachelor-grad i England, så det er de karakterene jeg kom inn med, i tillegg til at jeg måtte ta PSY110 og ex fac før jeg fikk fortsette i Norge. Fikk 2,2 på PSY110 og 2,0 på ex fac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg Dr Phil jeg og idag. Syns det er kulest, når det er dr.Phil familiene det er show om. Fikk med meg halve Oprah. Var litt rørende, for de var nede i Sør Afrika, og lagde julefest for foreldreløse barn. De ble så gla, jeg fikk tårer i øyene :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

så du studerte i tre år først? er jeg frekk hvis jeg lurer på hvor gammel du er nå..? eller hvor gammel du var når du begynnte på selve profesjonsstudiet? og hvordan takler du studielån? er sånne ting som holder meg våken på nettene!! å bli psykolog er det jeg vil aller mest i hele verden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Dr. Phil-familiene. Litt sjokkert da, men det finnes sikkert verre. Det aller beste er når det er noen skikkelige drittsekker og han virkelig setter dem på plass. Likte den her forleden med de skolejentene. Åh, jeg fikk så lyst til å riste dem godt, den der FabFour gjengen. De bare satt der og skjønte ingenting, "vi er helt uskyldige vi", overhodet ikke villige til å innse sin egen arroganse. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: hovner ned? det var søtt skrevet :) hehe :tunge1:

Men jeg var ikke særlig høy i hatten da legen stakk nåler i puppene mine, og tappet for væske fordi det var så hovent :o Tappet ut ca 1 dl på hvært bryst, men allikebvel er det ikke tomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker Dr. Phil-familiene. Litt sjokkert da' date= men det finnes sikkert verre. Det aller beste er når det er noen skikkelige drittsekker og han virkelig setter dem på plass. Likte den her forleden med de skolejentene. Åh, jeg fikk så lyst til å riste dem godt, den der FabFour gjengen. De bare satt der og skjønte ingenting, "vi er helt uskyldige vi", overhodet ikke villige til å innse sin egen arroganse. :evil:

Er så glad jeg ikke må gå på skole i USA! mye popularitetspress der. Nesten som et kastesystem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

nei jeg kan tenke meg det, det er jo en sinnsykt omfattene operasjon. jeg har to ganske nye saltvannsinnlegg i mine bryster jeg! :) men de er ikke hovne lengre:) iallefall ikke som jeg vet om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du studerte i tre år først? er jeg frekk hvis jeg lurer på hvor gammel du er nå..? eller hvor gammel du var når du begynnte på selve profesjonsstudiet? og hvordan takler du studielån? er sånne ting som holder meg våken på nettene!! å bli psykolog er det jeg vil aller mest i hele verden.. :)

Ja, studerte tre år først, og så måtte jeg da ta de to fagene i Norge + noen års ventetid. Jeg er 26 nå, og begynte rett på 5. semester nå i høst, så dette er første semesteret mitt her. Jeg fryktet at jeg skulle være blandt de eldste på kullet, så for meg at alle hadde gått rett fra videregående og bare seilet gjennom, men det store flertallet er 25-26, ingen yngre. Og så er det en gjeng fra 30-35 (veldig imponerende!). Studielån går veldig greit, jobber ikke ved siden av eller noe sånt. Men samboeren min har jo en godt betalt jobb, så jeg har ham kan du si. Psykolog er det jeg aller helst også vil bli. Får litt sånne rare tanker av og til om at jeg ikke er god nok, at det er for hardt for meg, særlig nå når jeg har problemer med motivasjonen. Men jeg har tross alt vært borte fra studiet noen år, og det har vært et ganske tungt år i år (Pappa døde i påsken), så jeg burde ikke ha slike negative tanker om meg selv. Det er jo fullstendig forståelig at det tar litt tid å komme inn i det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg kan tenke meg det' date=' det er jo en sinnsykt omfattene operasjon. jeg har to ganske nye saltvannsinnlegg i mine bryster jeg! :) men de er ikke hovne lengre:) iallefall ikke som jeg vet om![/quote']

Hvordan var formen etter operasjonen. Hadde du også problemer med å bevege armene fordi det var sårt? Jeg hadde bestemor til å passe på meg i en uke :) noe som var veldig bra, for jeg var genske bevegelseshemmet en stund etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...