Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 Da mener jeg ikke i forhold til andre mennesker, nødvendigvis... For å komme med et par eksempler: Jeg hadde lagt meg tidlig en kveld for ca tre år siden, og vi har en sånn smijernseng. I hodet og enden av senga er det et par store åpninger. Jeg lå og kikket på den i fotenden og tenkte at der ser det ut som jeg kommer gjennom. Dette måtte jeg prøve, selvfølgelig. Jeg krabber bort og stikker hodet gjennom. Det gikk jo fint! Så skviser jeg puppene gjennom, og det gikk jo også fint. MEN når jeg skal ha resten av kroppen gjennom, er det ikke noe å støtte meg til med hendene!! Vel, tenkte jeg, jeg får skvise meg tilbake igjen, da. Det gikk altså ikke. Dermed måtte jeg rope på samboer så han kunne komme og hjelpe meg... :oops: Og for mange herrens år siden så jeg på TV en tryllekunstner som gjorde alskens rart, deriblant tok han frem et ark som han skar i stykker med et gammeldags barberblad. Han puttet så fire barberblader i munnen sammen med en hyssing, og gjorde noe hokus-pokus med hendene. Ut av munnen kom fire stykker barberblad på høykant!! bundet i hyssingen. Dette måtte Leyla prøve, og gikk og fant pappa sine barberblader (rene, altså). Inn i munnen med barberbladet, knipe leppene igjen, og ut med barberbladet på høykant!! :oops: :oops: Jepp, det er en grunn til at de sier "Don't try this at home!" Så, hva med dere? Noen bedre? Leyla
Gjest Madam Felle Skrevet 18. november 2004 #2 Skrevet 18. november 2004 Har ikke noen ejg kommer på akkurat nå.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. november 2004 #5 Skrevet 18. november 2004 (sorry..) Sorry for hva da? Du kan jo ikke for at jeg skal prøve alt mulig? :-) En annen gang jeg skulle "prøve" noe, endte det med blodige fingre, og kunne ikke spille gitar på et halvt år... Den gangen med barberbladene siiiilblødde det! Foreldrene mine ble livredde! Det er mangt man kan le av i ettertid... Men nå vil jeg høre fra noen andre, hva det dummeste de har gjort er for noe!! Jeg vil! Jeg vil! Leyla
Gjest Lilleulv Skrevet 18. november 2004 #6 Skrevet 18. november 2004 Herreguuuuuud er det muuulig?? Utrolig bra. Jeg vet at jeg har gjort utrolig mye dumt i mitt liv.. Men jeg kommer ikke på noe akkurat nå. må tenke litt.
Gjest Valhalla Skrevet 18. november 2004 #7 Skrevet 18. november 2004 Jeg sitter å ser for meg situasjonen hvor samboeren kommer inn å ser hva som skjer. Artig :-)
Salt Skrevet 18. november 2004 #8 Skrevet 18. november 2004 Flaks for deg at samboeren var hjemme- kjipt å bli sittende fast slik!
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #10 Skrevet 18. november 2004 Sorry for hva da? Du kan jo ikke for at jeg skal prøve alt mulig? :-) En annen gang jeg skulle "prøve" noe, endte det med blodige fingre, og kunne ikke spille gitar på et halvt år... Den gangen med barberbladene siiiilblødde det! Foreldrene mine ble livredde! Det er mangt man kan le av i ettertid... Men nå vil jeg høre fra noen andre, hva det dummeste de har gjort er for noe!! Jeg vil! Jeg vil! Leyla Kjørte i fylla da jeg var 16. Endte opp med bilen (en stor firmabil) hengende fast i en garasje vegg. Smalt godt ja..... Det er det desidert dummeste jeg har gjort....EVER!!!! Tørr ikke engang tenke tanken på hva utfallet av den turen kunne ha blitt. Har siden brukt hver eneste mulighet jeg har til å fordømme fyllekjøring. Ronja_80
Octavia Skrevet 18. november 2004 #11 Skrevet 18. november 2004 Jeg har finhakket chilli og klødd meg i nesen etterpå. Endte opp med en brødbit i hvert nesebor for å dempe brannen. Sikkert unødvendig å si at det ikke hjalp. Lå på senga og grein og kunne ikke annet enn å vente til anfallet var over.
Superlammet Skrevet 19. november 2004 #14 Skrevet 19. november 2004 Jeg har finhakket chilli og klødd meg i nesen etterpå. Endte opp med en brødbit i hvert nesebor for å dempe brannen. Sikkert unødvendig å si at det ikke hjalp. Lå på senga og grein og kunne ikke annet enn å vente til anfallet var over. Åååh jeg ser for meg en person med brødbiter i nea og tårer i øynene! Og Leyla, hehehe...dritbra
Gjest Ninakanin Skrevet 19. november 2004 #15 Skrevet 19. november 2004 Jeg har finhakket chilli og klødd meg i nesen etterpå. Endte opp med en brødbit i hvert nesebor for å dempe brannen. Sikkert unødvendig å si at det ikke hjalp. Lå på senga og grein og kunne ikke annet enn å vente til anfallet var over. brødbiter!??!!! hvordan kom du på DET!? Og neser som er teite i utgangspunktet... Haha, og så med BRØD i!?
Gjest *Fiona* Skrevet 19. november 2004 #16 Skrevet 19. november 2004 Jeg TRODDE jeg hadde gjort dumme ting i mitt liv Men beklager, jeg tror ikke noe overgår dette *tørker lattertårer* så nå føler jeg meg faktisk ganske smart. Thanx!!
Pbrina Skrevet 19. november 2004 #17 Skrevet 19. november 2004 Leyla, jeg skjønner plutselig at vanlige folk faktisk kan bli så påvirket av hva de ser på tv at de må teste det ut selv. Selv om de fleste med litt fornuft skjønner at det man ser på skjermen oftest inneholder en eller annen form for filmtriks... Men, hey, you go girl, gi oss flere gode historier! 1
Gjest Bhsiltsk Skrevet 19. november 2004 #18 Skrevet 19. november 2004 Jeg TRODDE jeg hadde gjort dumme ting i mitt liv Men beklager, jeg tror ikke noe overgår dette *tørker lattertårer* så nå føler jeg meg faktisk ganske smart. Thanx!! Det verste er jo at i følge Mensa-testen har jeg 142 i IQ.. :oops: Likevel gjør/gjorde jeg slike ting. Jeg tror det er en gen-defekt. Jeg bare MÅ prøve ting... Jaja.. Sånn er det bare. Leyla
Gjest Bhsiltsk Skrevet 19. november 2004 #19 Skrevet 19. november 2004 Leyla, jeg skjønner plutselig at vanlige folk faktisk kan bli så påvirket av hva de ser på tv at de må teste det ut selv. Selv om de fleste med litt fornuft skjønner at det man ser på skjermen oftest inneholder en eller annen form for filmtriks... Men, hey, you go girl, gi oss flere gode historier! Altså, det med barberbladene skjedde da jeg var 12-13 år. Ehmm... jeg ehh... visste ikke bedre da. *kremt* Jeg satt og så på Madicken fra Astrid Lindgren sine historier (da var jeg også bare barnet), og mens foreldrene hennes var borte, puttet de erter i nesene sine. Erta satt fast, og de måtte til legen. Need I say more? Leyla, som etterhvert nå føler seg litt lik Emil i Lønneberget.
Gjest *Fiona* Skrevet 19. november 2004 #20 Skrevet 19. november 2004 Jamen... hva TENKER du da? Tenker du ikke handling - mulig konsekvens? Jeg var vel kanskje et grublende barn, men jeg tok alltid en sånn sannsynlighets sjekk, og hvis man har sett andre drite seg ut går man ikke hen og gjør det samme? Du vet at du antagelig har satt et par grå hår i huet på foreldrene dine? Sånne unger som MÅ prøve ting er jo et mareritt - man må huske å si sånne ting som at "legger du hånden på noe varmt, brenner du deg", og "slår du deg selv med noe hardt, får du vondt" og den stilen der Betyr nok bare at du er kreativ. Hva syntes samboeren din da...? Ble han imponert eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå