Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir også flau som faen. (unnskyld uttrykket). Satt og gjemte meg bak pleddet her sammen med et par kompiser og hylte "stopp, stopp, stopp!" flere ganger.... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg blir også flau som faen. (unnskyld uttrykket). Satt og gjemte meg bak pleddet her sammen med et par kompiser og hylte "stopp' date=' stopp, stopp!" flere ganger.... :ler:[/quote']

:Nikke: "Er du sikker på at jeg ikke skal ta det en gang til?". :oops: Herlighet, jente, følg med i timen, liksom!!

Åååå, nå gikk han søte gutten videre :) . Ikke at han sang så pent på de høye tonene, men likevel.

Gjest Gjesten
Skrevet

Bytta til Idol eg og, for å sjå kva de snakkar om.

Skrevet

Å han gjorde det ja...kun på sjarm. Høyst middels på sangen. Hyggeligfyr synger aktivt selv og vet hva han snakker om! ;)

Skrevet

Det gjør du helt sikkert, vet littegrann jeg og! ( tihi, om mangt og meget her i livet, men også om sang)

Gjest Gjesten
Skrevet

Forresten, Hei Mulle :vinke: Hei, og velkommen hit, håpar du har det bra!!

Skrevet

Nå er vi såpass nærme side 100 at dette er litt irriterende, altså!

Gjest Gjesten
Skrevet

Men er ikkje dette max sorry då?? At ein haug med single menneske prøver å nå side 100 på ein singeltråd på ein fredag??? Bør vi ikkje heller gå ut og prøve å endre sivilstatus? Eller i alle fall late som om vi har eit liv? :roll:

Skrevet

Jo, attegløyma, det er litt flaut. Men vi alle har et liv, og vi har alle planer for helga, da, sånn som jeg har skjønt det. Så at man bruker litt ledig tid på dette, synes jeg ikke vi skal ta så tungt (bare litt). Hadde vi alle sittet her hele helga, så ja, da burde vi jo heller gått ut da, og møttes.

Og jeg drar snart! :hoppe: På tide, siste fly er kjedelig, er så lenge og vente, men nå er jeg snart i farta.

Skrevet

Hvorfor skulle det være så galt? Så lenge man gjør andre ting enn å bare sitte på nett, så er det vel ikke så farlig. Og la oss ikke glemme at vi faktisk er ganske sosiale ved å være her også - og bruker hodet (av og til) i saklige diskusjoner. Det er mer enn jeg gjør på (min nåværende) jobben i hvertfall.

Skrevet
:Nikke: Nok en gang enig med sistnevnte taler (som jeg nå håper fortsatt er hyggeligfyr).
Skrevet

FYtterakkern. Jeg er både hyggelig OG fornuftig! :D

Skrevet

:enig_animasjon: Sorry, jeg kunne ikke dy meg, måtte bare bruke denne.

Og det blir det siste fra meg for en stund, og det er kanskje godt, så får dere andre også sagt noe.

:vinke: God helg!!! Kos dere alle sammen, og husk litt frisk luft i ny og ne :wink: .

Gjest Gjesten
Skrevet

Har de eit liv?? :o Ja, men då forstår eg jo absolutt alt!! Då er det jo ikkje flaut nei :roll:

Skrevet

Har ikkje sagt noko om å verken ha eit liv eller ikkje! Eg konstaterer fakta...! Og no er me berre noko få innlegg i frå og nå 100... (korleis er nynorsken min? ) :o

Gjest Gjesten
Skrevet

Nynorsken din er ikkje så verst, men koffor skriv du me?? Ligg det nærast dialekten din? Hugsar ikkje trøndersk i farta eg...

Nei, det var vel Pusla som hadde andre ting å drive med i helgene og til kvardags...

Gjest Gjesten
Skrevet

Litjmæ, du er observert, berre kom tilbake du!! Uffda, eg skremte ho visst vekk... :roll:

Gjest pusla unplugged
Skrevet
Nei' date=' det var vel Pusla som hadde andre ting å drive med i helgene og til kvardags...[/quote']

Ja, det er vel ganske tydelig det, utfra de siste par dagene, at jeg lever et veldig hektisk, utsvevende, sosialt liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...