hyggeligfyr Skrevet 16. desember 2004 #301 Del Skrevet 16. desember 2004 The story of my life. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 16. desember 2004 #302 Del Skrevet 16. desember 2004 Av person er jeg vel en litt merkelig crossover mellom nerd og rocker Oj. Mmmm ... hei (hvorfor dukker disse lovende, øh, prospektene alltid opp når man er lykkelig usingle, sukk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 16. desember 2004 #303 Del Skrevet 16. desember 2004 Oj. Mmmm ... hei (hvorfor dukker disse lovende, øh, prospektene alltid opp når man er lykkelig usingle, sukk) *Bukker dypt* Oj, heisann Verdande. Trivelig å treffe deg. Skal det være noe fra baren forresten ? Pokker, stemmer det. Sitter på et forum nå ja og ikke ute på byen. Uansett.... Hei ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 16. desember 2004 #304 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg er også singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 16. desember 2004 #305 Del Skrevet 16. desember 2004 Velkommen Lestat og andren nye deltakarar!! Eg har vore på denne tråden sidan starten omtrent og den er super!! OG mann28 som snart på registrere seg, hyggeligfyr, litsjmæ og Fi er skikkeleg kjekke bekjentskap altså!! Og så er det ein sur gjest her som berre er ute etter å få tømt all sin frustrasjon over eit trist og traurigt liv, men h*n bryr vi oss ikkje om(ikkje sei til moderatorane at eg baksnakka nåken!!) Velkomne skal de alle vere!! Og Fi sine fortellingar er noko eg ser litt fram til kvar dag, det er som ein morsom roman, i beste Bridget Jones stil, berre at Fi er flottare!! (Trur eg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ik innl *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #306 Del Skrevet 17. desember 2004 Bridget Jones altså hjeeeeelp, jeg hadde håpet jeg ikke var SÅ patetisk, men jeg må bare skyte inn da at jeg ikke røyker, ikke drikker like mye og ikke styrer med vekta... Men jeg SKAL faktisk inn å si opp hos en dustete sjef idag :o så sammenlikningen var i grunnen ikke så far off... Bortsett fra at jeg ikke har hatt sex med ham da Jeg skal fortelle ham AKKURAT hva jeg mener, og Hasta la vista, beibi! Puh... gleder/gruer meg! Må bare ikke få talesperre og jernteppe... Velkommen alle nye, så gøy! Seeee på gutta da dere!! Skal si gutta våre fikk i gang sveiva etter hvert - så genialt å ha vettug mannlig input her, det er en mangelvare Og så ble det chatting med "Nina"!! Har hun lagt deg til lista si?? Hmhmhm... bonuspoeng det hyggeligfyr! Her er det bare å krysse fingrene litt djevelsk for at han kameraten din er en ubrukelig tulling så hun oppdager hva hun går glipp av Trenger hun referanser, er vi kvinnsterke her inne iallfall Bring it on :-) For øvrig ikke et ord fra den bortreiste, men jeg antar han har hendene fulle med familie og gjensynsglede. Rød alarm går ikke før ikveld, da skal jeg på byen utover det er jeg knasende rolig. Trallalaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #307 Del Skrevet 17. desember 2004 Måtte bare logge inn. Var inne hos sjefen nå og sa opp. Dette topper nesten sexen i helgen. Nei, selvfølgelig gjør det ikke det men det var veldig veldig deilig, jeg føler meg ti kilo lettere og helt yr inni meg. Fikk beskjed om å planlegge hvordan jeg vil "avhende" oppgavene. Tror det blir juleferie!! Bare et lite sidespor, sorry... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #308 Del Skrevet 17. desember 2004 God morgen Fiona, Så da blir det lang juleferie og ny spennende jobb på nyåret ? Grattis forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 17. desember 2004 #309 Del Skrevet 17. desember 2004 Og så var det der med å huske å logge seg inn da :-? Gjesten over var meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #310 Del Skrevet 17. desember 2004 God morgen ja! Jeg håper iallfall det blir juleferie - hvis jeg sørger for å få ting på plass her til min etterkommer, og får gjort det i begynnelsen av neste uke, så er det ingen grunn til at jeg skal være her mellom jul og nyttår - så med mindre sjefen bestemmer seg for å flisespikke (og det er han egentlig kjent for) så får jeg fri romjula. Det hadde vært så deeeeilig! Ny jobb - spennende, nystartet bedrift som driver med e-business løsninger. Skal være markedskoordinator og får omtrent frie tøyler. Kjempeinspirerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 17. desember 2004 #311 Del Skrevet 17. desember 2004 God morgen ja! Ny jobb - spennende, nystartet bedrift som driver med e-business løsninger. Skal være markedskoordinator og får omtrent frie tøyler. Kjempeinspirerende! Tøft, virker som it bransjen begynner å ta seg opp litt ja. Det er faktisk grunnen til at jeg er i Oslo og ikke Trondheim for tiden . Forrige IT-opptur må være noe av det morsomste jeg har vært med på (uten at jeg tror det blir slik igjen). Sjekket du årregnskapet til bedriften før du sa ja til jobben, eller er de helt nystartet ? Greit å prøve å holde seg unna de værste boblene liksom.... Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #312 Del Skrevet 17. desember 2004 Dette er en fyr som er 45 år, nettopp vært direktør i et stort firma i ti år. Ideen om denne nye bedriften har han jobbet stille med i lange tider, og han har base i firmaet som han stippoldefar (eller noe) startet i 1812 - shipping, trading etc. Så har han slikt ut tre eller fire virksomheter av dette - og hovedbiten, som jeg skal bli med på nå, er altså backet opp av en finansvirksomhet (tenkt som "melkeku" og sikkerhet) og to ulike virksomheter til med tjenester for næringslivet. Han er en knall solid fyr tror jeg - nei, har ikke sjekket årsregnskapet, men han er åpen og legger alle kort på bordet. De føørste månedene er jeg dessuten innleid gjennom et byrå, som gjensidig sikkerhet/prøvetid. Så jeg har tatt de forbehold jeg kan tror jeg. LITT gambling er det jo i og med at det er ferskt - men det er ingen sånn "oj nå fikk jeg er god forretningsidé" greie, han safer hele veien. Genuin fyr! IT er jo strengt tatt kommet for å bli, for å komme med en understatement så cluet blir å orientere seg deretter og se hvordan man kan utnytte den ressursen best mulig. Men det er klart jeg er spent - dette var litt sånn hode-hjerte vurdering. Jobben jeg hadde lå an til å bli fast, og med gode betingelser. Og tidligere i denne tråden beskriver jeg julebordet - sier noe om likviditeten og personalpolitikken her... men likevel, det var noe med den nye jobben som appellerte, har med magefølelsen å gjøre, jeg vet ikke - jeg bare VISSTE at her har jeg noe å komme med. Kan jo gå på en smell :oops: men tror ikke det... Hva jobber du med da? Sånn konkret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 17. desember 2004 #313 Del Skrevet 17. desember 2004 Høres rimelig safe ut det der ja, og som du sier, noen sjanser må man jo ta Hva jobber du med da? Sånn konkret? For tiden jobber jeg som DBA i et firma som driver med outsourcing av regnskapstjenester og samtidlig er systemleverandør av regnskap/økonomisystemer. Har tidligere jobbet i et par programvarehus. Fellesnevneren for mye av det jeg har jobbet med er ytelsesoptimalisering av diverse økonomisystem mot diverse databasemotorer. Ikke helt enkelt å forklare men jeg trives godt som "bitfikler" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #314 Del Skrevet 17. desember 2004 Aha. Måtte lese det sakte, men det ser for såvidt ut som vi har vært innom samme gate. Jaså, så hva fikk deg inn på KG da? Det kan ikke ha vært alle de nevrotiske innleggene på "samliv og relasjoner" :-) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. desember 2004 #315 Del Skrevet 17. desember 2004 outsourcing av regnskapstjenester og samtidlig er systemleverandør av regnskap/økonomisystemer. Hihi, da er vi enten "kollegaer" eller bitre fiender Men i alle fall - grattis med ny jobb Fi!! Virker jo som du har veldig mye bra på gang for tida! Kjempeartig det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #316 Del Skrevet 17. desember 2004 Takk :-) 2004 var mitt personlige annus horribilis, så jeg må jeg har mange gode tanker om 2005 nå. Hvor bor du hen da, Litjmæ? Du skal se Lestat sitter på nabopulten Den Herlige ringte meg på jobben nettopp... uff, det var veldig deilig å høre stemmen hans... alle forsetter om å gi blaffen formelig bare smelter ut av kroppen på meg med en gang er ikke forelsket er ikke forelsket er ikke forelsket. bare littegranne betatt fordi jeg ikke har truffet noen som ham før. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. desember 2004 #317 Del Skrevet 17. desember 2004 Nei jeg bor i det store utland (Sverige ) så det tror jeg da ikke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #318 Del Skrevet 17. desember 2004 Jaså, så hva fikk deg inn på KG da? Det kan ikke ha vært alle de nevrotiske innleggene på "samliv og relasjoner" :-) ? Vel, skal jeg være ærlig så har jeg vel lusket i korridorene her et års tid jeg (mest lest og sett hvordan dere har det og noen poster som gjest). Til slutt klarte jeg bare ikke å holde kjeft lenger, virket jo som en mengde trivelige folk her Det hele startet vel med at jeg leste seksualitetsforumet en del. Synes det er en grei måte å plukke opp et par tips. Jeg har den holdingen at hvis man betrakter seg selv som utlært så betyr det bare at man ikke har lyst til å lære mer, det gjelder i grunn de fleste "fagfelt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 17. desember 2004 #319 Del Skrevet 17. desember 2004 Arrg, når skal jeg lære meg å logge inn da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 17. desember 2004 #320 Del Skrevet 17. desember 2004 Enig :-) Livet er stapp fullt av nye ting, hvorfor holde seg selv borte fra det?? Alltid nyttig å få input fra andre. Og SÅ gøy å se hvor forskjellige folk er!! Og av og til skremmende :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå