Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ahhhh... ingen baktanker? Ingen tanker som sniker seg inn at hvis dere får sjansen til å bli bedre kjent så skjer det noe??

Hvis jeg er betatt av en fyr som er sammen med noen, er det ganske utenkelig for meg å gjøre noe med det - da det blir veldig kunstig, siden jeg føler det jeg føler. "Plutselig" ta initiativ til å bli bedre kjent med dama til en kamerat? Hvordan får du svidd av den, skylder på lekselesing eller noe...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og en ting til: Jeg bor på et forholdsvis lite sted, så man treffer ikke så mange nye jenter. Men uansett så går det år mellom hver gang jeg treffer ei jente som dette. Om jeg noensinne har gjort det i det hele tatt....

Skrevet
Ahhhh... ingen baktanker? Ingen tanker som sniker seg inn at hvis dere får sjansen til å bli bedre kjent så skjer det noe??

Hvis jeg er betatt av en fyr som er sammen med noen, er det ganske utenkelig for meg å gjøre noe med det - da det blir veldig kunstig, siden jeg føler det jeg føler. "Plutselig" ta initiativ til å bli bedre kjent med dama til en kamerat? Hvordan får du svidd av den, skylder på lekselesing eller noe...?

Vi henger i samme gjeng, er på de samme festene, bor på et lite sted og treffes så og si daglig. Baktanker? Selvsagt...

Skrevet

Hmhmhm. Ingen samvittighetskvaler overfor kameraten?

Skrevet
Hmhmhm. Ingen samvittighetskvaler overfor kameraten?

Unnskyld at jeg kan virke frekk nå FI, men leser du i det hele tatt hva jeg har skrevet?

Har jo skrevet masse om at jeg faktisk har dårlig samvittighet, at jeg prøver å la være å se på henne slik at jeg ikke skal la meg bli avslørt, ikke la meg "friste", men at jeg treffer henne hele tiden og at vi har god kontakt....

Og...arrrgghh!!!! (sånn på generell basis rundt dette temaet! ;) )

Skrevet

Sorry :oops: det er rett og slett bare mangel på fantasi fra min side. Du skjønner, jeg er ute av stand til å juge. Jeg hadde rett og slett aldri klart det, jeg hadde gjort alt for å UNNGÅ å bli mer kjent, og unngått situasjoner med kameraten og dama, både for å unngå kluss og for å ikke bli avslørt, hadde følt meg så dum. Er både fascinert og forbauset over at du tør å tenke sånn; at du gjerne vil bli kjent.

Men det er jo meg da - stoltheten min er jo sterkere enn kjønnsdriften :roll: klart man må ta sjanser også! Du fortjener en god snill jente, håper det ordner seg. Rapportér hvis det skjer noe spennede da :-)

Skrevet

Skal nok rapportere ja. ;)

Men du må forstå at det uansett er utrolig vanskelig å IKKE bli hekta på denne dama, når man befinner seg i eksakt samme lille vennegjeng på rundt 15-20 personer, bor på et lite sted, jobber med de samme tingene, er på de samme vorspielene, festene, nachspielene osv. osv. Man kan ikke begynne å overse noen man liker (jeg liker jo begge som venner også), det ville jo vært enda mer mistenkelig og rart. Så for meg handler det ikke om å lyve (jeg er generelt en forholdsvis ærlig person sjøl), men om å skjule sannheten så godt jeg kan. Så lenge jeg ikke har klint med henne eller enda verre/bedre (hehe), ligget med henne, så har jeg jo ikke gjort så mye galt. Tanker er jo tross alt ikke forbudt, så vidt jeg vet. For alt jeg vet er hun ikke interessert i meg på den måten i det hele tatt... Men når man liker noen for den de er, så er det vanskelig å ikke ville bli enda bedre kjent med personen. Og sånn er det med "Nina". Hun er jævla bra, samma f..n! :)

Skrevet

Heisann

"Mannling gjest 33" på forrige side var meg.

Jeg fant ut at det egentlig var på tide å skaffe seg et nick her etter at jeg har lusket litt rundt her i forskjellige anonyme forkledninger :)

Så hvem er jeg da ?

Vel, alderen min er vel ikke veldig vanskelig å tippe...

Ellers er jeg egentlig trønder, men det har jeg i grunnen aldri skjønt, så jeg har i flere perioder hatt oppholdstilatelse i Oslo (også nå). Av person er jeg vel en litt merkelig crossover mellom nerd og rocker (og smårar professortype) og trives i grunn med det. Jeg er svært utadvent og sosial av natur så dere får pirke meg litt på skulderen hvis jeg drar i vei med for lange monologer :)

PS: Håper damene her er litt nådige og ikke sabler meg ned før jeg i alle fall har passert 100 posts

PSS: Eh, singel ja forresten

PSSS: Tror forsatt Fiona får det som hun vil

Hilsen

Stein

Skrevet

Heeeeeeeeei :blomst_opp:

Kult a! Velkommen!

(Mann28, du er såååååååå akterutseilt nå... :sjarmor: )

Neida, ingen sabling her asså. Bare ikke spør om noen har mensen, så er du stort sett trygg :ler:

hyggeligfyr, skjønner deg supergodt jeg, bodd i en liten by selv. Er jo håpløst vettu. Det er en grunn til at jeg sammenlikner byen "min" med å være kjendis i Se&Hør - ingenting slipper noen oppmerksomhet forbi her i gården... må trå varsomt hvis en ikke vil ha levra brettet ut på neste vorspiel :o

Skrevet

Lestat: Vælkømmin med nick! Så lenge man er hyggelig og kan svare for seg her, så går det veldig greit tror jeg. ;)

Hilsen hyggeligfyr, 30, også trønder

Skrevet

Fillern... må stikke... jeg MÅ få meg nettet hjemme snart :evil:

Slå dere løs a gutta, så jeg kan ha noe å glede meg til til jeg kommer på jobb i morgen... :kul:

Skrevet

Neida, ingen sabling her asså. Bare ikke spør om noen har mensen, så er du stort sett trygg :ler:

*Noterer på gullapp: Ikke spør om alder, vekt eller mensen hos en dame*

Oki, har den nå :P

Ble forresten 33 på mandagen så det er nesten et år til tallet blir enda styggere.... (phew)

Men, men. Blir vel en liten minifeiring til helga tenker jeg :)

Skrevet

Jeg blir faktisk 31 om nøyaktig 18 dager...Rettere sagt: 24/7, oh yeah.

Skrevet

Plutselig var det noen som la meg til på msn for noen minutter siden, og hvem andre enn "Nina" var det som gjorde det... Og så hadde vi en hyggelig chat. Litt ør nå.

Skrevet

Farlig, farlig.....

Jeg har vært utsatt for det opplegget der med motsatt fortegn (dvs. eksdame som var utro med en kompis av meg). Tror ikke det kan føre mye godt med seg. Vær sikkert på at det er verdt det i alle fall....

Personlig tror jeg at jeg hadde ligget lavt og heller sett det an litt. Tross alt, hvis hun halvveis driver og sjekker andre gutter mens hun har type vil kompisen din sikkert gå lei til slutt. Jeg hadde i alle fall gått lei...

Finnes tross alt kvinnelige "playere" og, ikke la det ødelegge et vennskapsforhold.

Skrevet

Å, jeg tror ikke hun driver og leker player (hehe). Tror nok først og fremst jeg som er betatt og hun som liker meg som den hyggelige fyren jeg er. Intet nytt under solen der, altså. Men jeg ligger selvsagt lavt, veldig lavt. Har ikke tenkt å gjøre noe aktivt for å gå i mellom. Bare håpe på at de går lei hverandre....(han er heldigvis ikke en bestekamerat, da ville jeg kuttet alle følelser tvers av). Mulig motsier meg selv mye her, men sånn erre.

Skrevet

ahh, okey. Skjønner tegninga. Utfordringen med den tilnærmingen er jo at det er fort gjort å havne på "vennelista". Hvis damen så en gang blir ledig på markedet kan hun ikke innelde et forhold til deg fordi da "risikerer hun vennskapet".

Hørt den før eller ?

Det har jeg.....

(Og ja det er noe forbannet tull)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...