Gjest Mannlig gjest på 33 Skrevet 16. desember 2004 #261 Del Skrevet 16. desember 2004 (for øvrig visste han om sønnen min helt fra starten - det var jeg som ikke visste at han visste og klarte å bruke litt tid på å bekymre meg for om han ville tro jeg hadde holdt kjeft om det med vilje, noe jeg ikke hadde men det løste seg jo... ) Jammen, det er jo akkurat det som er poenget. Han trodde du ville poengtere det (understreke noe han allerede visste) og at du prøvde å hinte om å ta ansvar. Jada, vi prøver av og til og ta hint selv om man egentlig vet at man ikke skjønner bæret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #262 Del Skrevet 16. desember 2004 fiona: du er jo over alt og maser hull i hodet til alle. Du kommer inn på en tråd og tar helt over og får tåden til å handle om deg + evet. elskere. Kanskje på tide du får et liv, og ikke er her inne hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ik innl *Fiona* Skrevet 16. desember 2004 #263 Del Skrevet 16. desember 2004 Åh, sånn. Joda. Men han vet også at jeg og faren til barnet har et godt forhold, og at det nå pga min nye jobb er snakk om å endre litt ordninger og sånn. Jeg vet ikke hvorfor gutter tror de må være pappaer, men det må de altså ikke - gutten min har en pappa, en meget kompetent sådan. Ser selvsagt at det er en faktor, det er ikke det jeg mener, men jeg er ikke mutters isolert alene med tre barn heller - jeg har en gutt på deltid. Det er jo forskjell på det også, uten at det er meningen å bagatellisere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 16. desember 2004 #264 Del Skrevet 16. desember 2004 Til gjest Skygg banen!!! Ingen tvinger deg til å les denne tråden, som faktisk ikke er utenfor tema i det hele tatt. Mange av oss syns faktisk det er veldig forfriskende å lese Fiona's skildringer i det hun nå opplever. Hennes historie viser hvor fort ting kan snu for single personer og gir håp for andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 16. desember 2004 #265 Del Skrevet 16. desember 2004 Fi - tenk på at handlinger betyr med enn ord da!! Hvordan du kan få dette til å bli en tap-tap- situasjon skjønner jeg ikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ik innl *Fiona* Skrevet 16. desember 2004 #266 Del Skrevet 16. desember 2004 Hva om DU får deg et liv så du slipper å bruke tid på den tråden som plager deg mest? Hvordan er det mulig?? Det er faktisk flere enn meg som har sine "egne" tråder (uten at jeg mener denne er det, det blir sånn når noen få holder tråden i gang - kan gjerne flytte den) og hvis jeg ser andre er oppe i noe så ligger jeg faktisk kangt unna. Det plager meg lite hva folk gjør med tiden sin og de trådene de VELGER selv å være med på. Hva om du prøver det samme? Hadde gjort underverker for blodtrykket ditt, jeg lover. (for øvrig bare EN elsker såvidt jeg kan huske, og ikke så mange flere tråder...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 16. desember 2004 #267 Del Skrevet 16. desember 2004 OK, jeg klarer ikke helt å følge med her, men jeg er veldig enig med Mann 28s resonnement. Og jeg vet med meg selv at jeg er veldig lite opptatt av "det som skal komme" når det gjelder forhold. Jeg planlegger som regel bryllup i hodet mitt før jeg blir ordentlig kjent med den jeg liker (som regel det som ødelegger opplevelsen), men sjelden når jeg er involvert. Da er det "go with the flow". Og har han lagt planer for fremtiden, så har han lagt planer - men han vil også nyte livet og deg. Vi menn er nok langt mer følelsesmennesker enn vi får kred for, ettersom vi nok ikke tenker så mye konsekvenser og som Mann 28 sier det: Lever i nuet. Kanskje er det på en måte en "i pose og sekk" tankegang, men det er ikke bevisst, tror jeg. Det er bare "wow, dette er fint. Mer av det. Det ordner seg sikkert på et vis". Sånn er jeg i hvertfall, og jeg tror ikke jeg er så utypisk for den mannlige rase der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ik innl *Fiona* Skrevet 16. desember 2004 #268 Del Skrevet 16. desember 2004 *Fi teller sakte til ti* NÅ var det godt å se dere!! Litjmæ - jeg vet det, jeg mente ikke SÅNN tap, jeg mente bare at jeg unner jo fyren det beste; det er litt kjipt å være hun som evt holder han vekk fra ting han ønsker seg. Men det trenger uansett ikke bli sånn; mye kan skje på et år, du skal se jeg blir med Neida, jeg tuller. Har goooood tid. Særlig nå som det er juleferie :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 16. desember 2004 #269 Del Skrevet 16. desember 2004 Bare la det gå rett over hodet du fiona, uforskammet gjest, pføy Jeg får liksom bare inntrykket av at det er en fantastisk fyr, men siden han (heller) ikke har helt taket på følelsene sine og hvordan han skal håndtere situasjonen, det vil si at han har funnet noen som han passer så godt sammen med, så bruker du det mot han til å forvandle din redsel (littegrann ja, vel) for å binde deg - til argumenter mot at du faktisk kan tenke deg å være sammen med denne deilige fyren og at han faktisk har veldig bra potensial? (PUST!) Sorry, det ble verdensrekord i lang setning her inne, men... Kom det fram noe hva jeg mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 16. desember 2004 #270 Del Skrevet 16. desember 2004 Å dæven, den setningen var lang! Punktum er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 16. desember 2004 #271 Del Skrevet 16. desember 2004 He-he... ja, at jeg leter etter svikt hos ham så godt jeg kan, mens redselen egentlig er hos meg...? Jepp, har slått meg :oops: Som jeg sa, det er verdens letteste sak å forholde seg til en drittsekk, men gi meg en fin fyr og jeg skal få jagd ham vekk fortere enn svint Neida, det er ikke SÅ primitivt, han er skikkelig glup og reflektert, mye flinkere til å kommunisere rett frem enn jeg er. Til de grader :oops: Så... ja... jeg er nok lettere paralysert her... de vokser lissom ikke på trær heller :o Hyggeligfyr, du sa du planla bryllup FØR du ble sammen med dem...? :o *skrekkslagen* Men jeg tror jeg skjønner hva du mener; når man har opplest og vedtatt at man vil være sammen, så er det ikke så nøye lenger liksom? Kan skjønne den, er litt enig. Sånn i begynnelsen trenger man input'en og bekreftelsen, men så blir det mer safe bet etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 16. desember 2004 #272 Del Skrevet 16. desember 2004 Vel, ja det også - men jeg mente vel egentlig at jeg er fæl til å romantisere de fleste jeg blir betatt av. Det er en uting og fører bestemt IKKE til bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #273 Del Skrevet 16. desember 2004 Det KAN jo gå bra, selv om han evt ender med å studere utenlands også. Har selv hatt avstandsforhold, og det funka så bra, så... og det er jo laaangt fram i tid? Men klart, skummelt å drømme for mye... Lykke til - hilsen en gjest som leser denne tråden innimellom fordi hun synes det er morsomt - ikke for å irritere seg (da lar hun heller være, liksom. Skulle være lett å forholde seg til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 16. desember 2004 #274 Del Skrevet 16. desember 2004 :blomst_opp: takk, hyggelig-gjest! Romantisere ja - vel, det var sånn jeg var fæl før. Kan man kanskje si jeg tar motsatt vinkling nå...? :o Leter febrilsk etter spøkelser på høylys dag neida, jeg gjør ikke det så mye lenger, det tar liksom litt av å debattere det sånn. Egentlig blir det bare til at jeg lufter noen tanker, også er det flere som kjenner seg igjen, og noen som ikke gjør det, og så ser det sikkert ut som om jeg ikke tenker på annet. Sant å si får jeg gjort masse rart innimelom, og gleder meg som en unge til helgen, skikkelig venninne fest og julesamling - jeg holder ikke pusten akkurat. Tar det som det kommer. Men det er interessant synes jeg, å se forskjellen på menn og kvinner - og jeg må si at jeg egentlig er overrasket over at det ikke er så stor forskjell som man kan tro. Som Mannlig gjest på 33 nevnte også, det er jo noe med at man skal få to tanker til å enes da. Ofte blir det vel en sånn hjerte-hode konflikt, som det tar tid å finne ut av. Tålmodighet er en fiiiin egenskap. Har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 16. desember 2004 #275 Del Skrevet 16. desember 2004 Det blir sikkert bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 16. desember 2004 #276 Del Skrevet 16. desember 2004 Tror jeg også :-) Tusen takk for masse gode innlegg i hvert fall. hyggeligfyr, hvordan går det med ditt prosjekt a? Det litt risikable med dama til kameraten? Blitt no æksjn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 16. desember 2004 #277 Del Skrevet 16. desember 2004 Har som sagt vært sjuk siden jeg så henne sist, så har ikke fått brukt sjarmen nei. Og jeg tror jammen meg hun har reist hjem til jul nå (hun studerer, det gjør ikke jeg). Har bestemt meg for å være litt mer på flørtern, selv om jeg sliter med samvittigheten. Synes det er vanskelig å flørte med dama til noen som sitter i samme rom, og spesielt hvis det er en kompis. Jeg kan ikke noe for det, jeg liker det ikke. Så det blir ofte til at jeg bare må la være å se på henne, for ellers er jeg redd blikket blir hengende og jeg blir tatt på fersken. Det stopper dog ikke huet mitt fra å tenke på frøkenen dag og natt. Men altså; skal flørte mer. Men være forsiktig og ALDRI si det til henne. Bare hinte. Det verste er at jeg muligens blir boende i samme hus som henne fra høsten av, sammen med noen andre venner. Det kan jo virkelig føre til vill forvirring... Forhåpentligvis er ting litt avklart inntil da (hjerter knust osv. - sannsynligvis mitt, kjenner jeg forhistorien min rett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 16. desember 2004 #278 Del Skrevet 16. desember 2004 Men... æh... hmm. Hvis hun er sammen med kameraten din, og vi må jo anta hun er det frivillig...hm. Hvorfor blande seg oppi det? Det MÅ jo bare ende med klabb og babb? Enten med kameraten eller henne, eller begge deler? Og hvis hun er så lett å overtale til å "bytte fyr", blir du ikke litt redd for at hun kan gjøre det samme mot deg? Syk du a, stakkar :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 16. desember 2004 #279 Del Skrevet 16. desember 2004 La oss avklare et noen ting med en gang: 1. Hun har aldri indikert at hun ønsker å "bytte" 2. Jeg har aldri sagt at jeg har ønsket å "blande meg oppi" det hele (men må man, så må man) Men: 3. Jeg er vanvittig betatt av denne kvinnen 4. Vi har en veldig fin kontakt 5. Jeg vil bli bedre kjent med henne Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 16. desember 2004 #280 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg unner deg virkelig denne jenta hyggelig fyr... ja jeg unner egentlig alle hyggelig fyrer den jenta di ønsker seg jeg *er snill sånn* Men, du leker med ilden og vet vel godt at det i et slikt scenario kan komme til å ende opp med en eksplosjon.... så trå veldig forsiktig her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå