Gjest Hulderjenta Skrevet 15. desember 2004 #101 Del Skrevet 15. desember 2004 Du kan jo ta deg en test til, sånn for sikkerhetsskyld...? Du kan jo aldri vite om det faktisk er en stor grunn til at mensen ikke dukker opp! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #102 Del Skrevet 15. desember 2004 Dag 1, pp 22 ... pergo Ja, i dag fikk jeg altså besøk :-? Ei uke forsinket, men... :o Da kan jeg starte opp med pergokuren min, og det er jo positivt Tusen takk for besøk shy og Hulderjenta Koselig at dere tenker på meg og ja, jeg tok en test i går også, Hulderjenta :oops: Dårlig dag i dag.. tror jeg skal legge meg tidlig. tine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 15. desember 2004 #103 Del Skrevet 15. desember 2004 Huff, men allikevel fin at "hun" kom. Sov godt!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #104 Del Skrevet 15. desember 2004 Ja, jeg er glad det ikke tok lengre tid, shy.. Ny pp, nye muligheter må prøve å være litt optimistisk God natt tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. desember 2004 #105 Del Skrevet 15. desember 2004 Kjedelig at tanta kom,men bra du slapp å vente lengre da. Nå er det bare å sette igang med prøvingen igjen Lykke til!! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #106 Del Skrevet 16. desember 2004 Takk skal du ha, Mrs.Potter Koselig at du stikker innom tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. desember 2004 #107 Del Skrevet 16. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #108 Del Skrevet 17. desember 2004 I dag er det ei uke igjen til jul, og det REGNER ute Jeg vil ha HVIT JUL Så nå må dere jobbe på høygir aller værguder der oppe!!!! I helga skal jeg kose meg med de siste forberedelsene til jul Drikke gløgg, spise pepperkaker og se den spennende avsluttningen på håndball-EM Jeg gleder meg På søndag skal jeg knaske min første pergo-pille, så da er vi i gang igjen God helg til alle som hilser på til deg også Hulderjenta tine :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. desember 2004 #109 Del Skrevet 17. desember 2004 God helg,tine! Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. desember 2004 #110 Del Skrevet 17. desember 2004 Ha en riktig fin adventshelg tine!....og jeg er helt enig...dette været her kan de bare ta å forsvinne med...jeg vil også ha HVIT JUL!!!! Det er skikkelig dårlig gjort altså!! Hurra for pergo på søndag også! jeg har akkurat slukt min siste for denne kuren...så nå er det bare å stå på!! :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #111 Del Skrevet 18. desember 2004 Hei Mrs. Potter og Madden Koselig at dere har vært innom Håper dere har ei fin helg også I morgen er det 4.søndag i advent Jeg gleder meg masse til jul, og nå går det fort dit Men, akkurat nå er det håndball-EM som er det helt store for meg!! Jeg elsker håndball, og nå blir det så spennende å se om de når finalen Jeg tror det bare 20 minutter til kampstart, så nå har jeg rigga meg godt til rette foran tv`n her skal jeg kose meg i noen timer nå Ha en fin-fin kveld alle tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #112 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #113 Del Skrevet 18. desember 2004 Så koselig da Trulselinmor Takk skal du ha, og det samme til deg Jeg er fortsatt litt i hundre etter den fantastiske håndballkampen i dag!! Norge KNUSTE hjemmefavorittene Ungarn 44 - 29 Og nå er vi klare for den store finalen mot Danmark Nå må det bare bli gull! Jeg har skikkerlig trua på det! Skal benke meg foran tv`n i god tid, for dette vil jeg ikke gå glipp av for alt i verden Håndball er kjempespennende Men, nå er det natta tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #114 Del Skrevet 19. desember 2004 Da er snart siste søndag i advent over, og det er bare få dager igjen til julaften Jeg gleder meg I dag har jeg spist mine første to pergo-piller, så jeg vet hva vi skal gjøre i romjula... Ellers er jeg fortsatt i lykkerus over at NORGE SLO DANMARK I FINALEN!!! Det var en vanvittig spennende finale, og det var nesten vondt å se på - men ÅÅÅÅHHHHH så godt etterpå!!! Nå skal jeg snart finne senga tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. desember 2004 #115 Del Skrevet 20. desember 2004 Det var virkelig en thrilleravslutning ja...og en skikkelig velfortjent seier synes jeg!! Tenk...bare 4 dager igjen til julaften nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 20. desember 2004 #116 Del Skrevet 20. desember 2004 hei, hei *tine* Det er skikkelig koselig at du er så ivrig tilstede i dagboka mi! Du er skikkelig trofast! Det blir spennende med pergo syklus, da! Det håper jeg virkelig hjelper! Kanskje det blir en aldri så liten septemberbaby?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #117 Del Skrevet 20. desember 2004 Det var virkelig en thrilleravslutning ja...og en skikkelig velfortjent seier synes jeg!! Tenk...bare 4 dager igjen til julaften nå!!! Ja, det var virkelig en thriller, Madden! Utrolig gøy! Og tenk - bare 4 dager igjen Jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #118 Del Skrevet 20. desember 2004 hei, hei *tine* Det er skikkelig koselig at du er så ivrig tilstede i dagboka mi! Du er skikkelig trofast! Det blir spennende med pergo syklus, da! Det håper jeg virkelig hjelper! Kanskje det blir en aldri så liten septemberbaby?? Hei på deg, tyttebæret Koselig at du titter innom boka mi også Ja, det blir kjempespennende med pergo-syklus, men jeg skal prøve å ikke ha for store forventninger..det er jo ikke sikkert det hjelper oss :cry: Men, vi håper på septemberbaby Det hadde vært en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 20. desember 2004 #119 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei vennen!! Du er så god!! takk for jule hilsen i boka mi!! Ønsker deg også en riktig god jul, og et godt nyttår, hvis jeg ikke "ser" deg før da!!! Ha en suuper juleferie!!!! varm jule fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #120 Del Skrevet 20. desember 2004 STOR JULE TIL SHY-VENNEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå