AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Del Skrevet 26. september 2016 Har kjøretime om to timer. Har ikke sovet på to netter grunnet noe magekrampe-greier jeg har hatt noen uker nå. Føler meg ikke i stand til å kjøre. Merker at jeg mangler litt på koordinasjonen og helt sikkert konsentrasjonen også. MEN. Dette er siste kjøretime før oppkjøringen, og jeg trenger virkelig å trene på rygging og parkering. Burde jeg bare bite tenna sammen å dra, eller burde jeg avlyse timen? Anonymkode: 06d84...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blonden Skrevet 26. september 2016 #2 Del Skrevet 26. september 2016 Avlys timen og øv på rygging og parkering privat dersom du har mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 26. september 2016 #3 Del Skrevet 26. september 2016 Da ringer du og avlyser timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheltay Retrac Skrevet 26. september 2016 #4 Del Skrevet 26. september 2016 Du er ikke trygg i trafikken når du ikke har sovet. Spør pent om å få flytte på den, eller snakk igjennom ting teoretisk istedenfor å kjøre. Kanskje kjørelærer kan vise deg mens du er passasjer, eller om dere kan kjøre på en øde parkeringsplass eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #5 Del Skrevet 26. september 2016 Avlyste kjøretimen. Han hadde en time ledig like før oppkjøringen så da tar jeg den. Nå håper jeg bare jeg har noen venner som gidder å kjøre med meg :o ts Anonymkode: 06d84...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå