AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Har kjøretime om to timer. Har ikke sovet på to netter grunnet noe magekrampe-greier jeg har hatt noen uker nå. Føler meg ikke i stand til å kjøre. Merker at jeg mangler litt på koordinasjonen og helt sikkert konsentrasjonen også. MEN. Dette er siste kjøretime før oppkjøringen, og jeg trenger virkelig å trene på rygging og parkering. Burde jeg bare bite tenna sammen å dra, eller burde jeg avlyse timen? Anonymkode: 06d84...f28
blonden Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Avlys timen og øv på rygging og parkering privat dersom du har mulighet.
Sheltay Retrac Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Du er ikke trygg i trafikken når du ikke har sovet. Spør pent om å få flytte på den, eller snakk igjennom ting teoretisk istedenfor å kjøre. Kanskje kjørelærer kan vise deg mens du er passasjer, eller om dere kan kjøre på en øde parkeringsplass eller noe?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 Avlyste kjøretimen. Han hadde en time ledig like før oppkjøringen så da tar jeg den. Nå håper jeg bare jeg har noen venner som gidder å kjøre med meg :o ts Anonymkode: 06d84...f28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå