Gå til innhold

14 råd til kvinner som ønsker å holde på mannen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom over 14 råd til kvinner som ønsker å holde på mannen sin i et langvarig forhold. :)

 

11899749_900932636659312_883073549891033

 

Anonymkode: 67f8a...76e

Men hallo. Dette gjelder jo for menn også...........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Menn skal være sjefen.

Anonymkode: 17f65...e54

Skulle ikke du vært på skolen nå?

Anonymkode: dcf3a...775

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ikke du vært på skolen nå?

Anonymkode: dcf3a...775

Jeg går ikke på skole.

Anonymkode: 17f65...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert gode råd dette, for kvinner som har "ambisjoner" om å leve i et samliv med menn hvis mentale og emosjonelle nivå tilsvarer en 3-årings. Voksne mennesker tåler kritikk, tåler å bli tilsidesatt, tåler at andre til tider misliker en og ting en gjør, tåler å kjenne på følelsen av at partneren klarer seg selv og er selvstendig. Dette er ingen oppskrift på hvordan holde på en voksen mann, men kanskje altså en oppskrift på hvordan holde på et mannebarn. Behold the Manchild, love him, praise him, feed him, please him, or else he will have a temper tantrum and pee his pants!

th?id=OIP.M51593a9d0f450c5e83d6fb7bcc77f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går ikke på skole.

Anonymkode: 17f65...e54

Ok. Hvorfor skal mannen være sjefen? Hvorfor skal noen være sjefen i et forhold?

Anonymkode: dcf3a...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Sikkert gode råd dette, for kvinner som har "ambisjoner" om å leve i et samliv med menn hvis mentale og emosjonelle nivå tilsvarer en 3-årings. Voksne mennesker tåler kritikk, tåler å bli tilsidesatt, tåler at andre til tider misliker en og ting en gjør, tåler å kjenne på følelsen av at partneren klarer seg selv og er selvstendig. Dette er ingen oppskrift på hvordan holde på en voksen mann, men kanskje altså en oppskrift på hvordan holde på et mannebarn. Behold the Manchild, love him, praise him, feed him, please him, or else he will have a temper tantrum and pee his pants!

th?id=OIP.M51593a9d0f450c5e83d6fb7bcc77f

Haha. Dette! 

Anonymkode: 33754...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Dette er vel råd til kvinner, fordi det i de fleste tilfellene er kvinner som gjør disse tingene mot menn. 

En tilsvarende liste for menn kunne vært, etter å ha lest litt på KG:

-Husk hvilken seng du hører hjemme i.

-Ei du skal begraves ved siden av, kommer til å miste sprettenheten i kroppen når årene går. Det gjør du også.

-Legg vekk den jævla game-controlleren og snakk litt med dama di

-Vis interesse for hennes gjøren og laden.

-Vær snill, men ikke en pushover (dette er, enten dere tror det eller ikke, veldig vanskelig, fordi mange (ikke alle) kvinner har en tendens til å bli jævlig mot en mann som er snill med dem

-Stå opp med ungene annenhver lørdag.

-Ikke bruk opp lønna på motorolje eller ny PC.

-La de single kompisene gå ut alene, de klarer seg fint uten deg. 

 

Etc etc..

Det største problemet kvinner og menn har seg imellom i dag, er at kvinnekampens våpen er kalibrert mot elefant, mens de fleste dere "kjemper" mot på daglig basis i Norge, er ca tiur eller hare. Det er ikke rart at kjønnene ikke forstår hverandre når argumentene er laget mot menn som trodde kvinner ikke burde ha stemmerett, ikke kjøre bil, være hjemme med ungene, ha middagen klar når far kom fra kontoret, og ville tenne en pipe og lese avisen. Vi skjønner ikke det der, når vi har halve permisjonen, forholder oss til kvinnelige ledere på daglig basis, blir sinte og triste over å lese om omskjæring og tvangsekteskap, og heller henter et pledd og en kopp te når dere har hodepine, enn å mase om sex. 

 

Unnskyld meg men selv om vi er i et forhold så har vi fortsatt kompiser og venner vi vil ha det litt moro med. Så nei de kan ikke alltid gå ut alene, men kjæresten må gjerne være med. Da blir det mye mer moro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gode råd, som gjelder like mye for menn i forhold til kvinner. Kort oppsummert så er det snakk om å behandle hverandre med respekt. Skjønner ikke hvorfor noen kvinner reagerer negativt på dette, forutsatt at det skal gjelde begge veier selvfølgelig. Vil dere ikke at mannen skal oppføre seg sånn mot dere? Jeg tenker dette er det begge parter bør strebe mot. Men man må ikke minste seg selv helt på veien heller da...

Anonymkode: c7c8a...4a0

Totalt enig i dette😊 ...dessuten så er det ikke alltid kun menn som er selvopptatt og ego... -Som sagt så går dette begge veier. Er også alltid to i et forhold og to som bør kunne møtes litt på halvveien- bør ikke være enveiskjøring hverken fra ene eller andre kanten😊 Synes man den andre er helt idiotisk og håpløs, så får man gå da! - ikke gå å slenge dritt!☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, antbug skrev:

Kort sagt, oppfør deg som en ansatt på prøvetid. Underdanig, alltid beredt, alltid blid og serviceinnstilt og alltid gi ham rett uansett hvor idiotiske ting han måtte mene og gjøre.

Jo'a, sånn gjør vi det. Høres ut som det rene drømmelivet for kvinnen, gitt....

Men hvorfor vil man holde på en sånn fyr, egentlig? :)

Fordi han sikkert er rikere en deg, har mange viktige kontakter, han har mulighet til å gjøre livet ditt fabelaktig. Derfor må du finne deg i sånt. Hadde det vært en normal fyr med slik oppførsel hadde damer voldtatt ham psykisk.

Anonymkode: 4dc3a...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Det der er en myte i dag. Menn som ikke er neandertalere jobber like mye. Men igjen: Det største problemet er at vi ikke forstår hverandre. Det går igjen i alt. Dere kan sikle over en veltrent mannekropp, men være godt fornøyd med han dere har hjemme. Hvis mannen sikler åpenlyst over en velformet kvinnekropp som ikke likner deres egen, kan dere gå ut fra at han ønsker seg noe annet. Bare den lille der, er forklarende for så mye. Menn er enkle og klartekst. Kvinner har minst to lag i stort sett alt de tenker og gjør. Generelt. 

Er dette skissert gjennom kvinnens øyne, eller mener du det jeg har uthevet er faktisk tilfelle?

Anonymkode: b2726...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han sikkert er rikere en deg, har mange viktige kontakter, han har mulighet til å gjøre livet ditt fabelaktig. Derfor må du finne deg i sånt. Hadde det vært en normal fyr med slik oppførsel hadde damer voldtatt ham psykisk.

Anonymkode: 4dc3a...5cb

Ja, det vil jo bli et fabelaktig liv. :rolleyes:

Anonymkode: dcf3a...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette skissert gjennom kvinnens øyne, eller mener du det jeg har uthevet er faktisk tilfelle?

Anonymkode: b2726...7c9

At om en mann sikler på en hot dame, og synes hun er hottere enn deg, innerst inne skulle ønske seg en som var sånn? Ja. Det er derfor jeg stort sett kikker på kvinner som er sånn som min kjære. Det er den kroppsformen jeg liker. Jeg sitter ikke på et strippeshow med kompisene mine og hoier og sikler på noe annet. Det gjør jo kvinner hver gang Chippendales er i byen. Og går hjem til han de påstår å synes er like fin, selv om han ikke svulmer av muskler. Jeg kikker på damer med litt kjøtt på kroppen og store pupper. Det er det jeg liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, MrGreen skrev:

Unnskyld meg men selv om vi er i et forhold så har vi fortsatt kompiser og venner vi vil ha det litt moro med. Så nei de kan ikke alltid gå ut alene, men kjæresten må gjerne være med. Da blir det mye mer moro. 

Tror ikke vi to er helt på samme alder 😊 Jada, man kan gå ut en gang i blant, men når resten av livet tar deg igjen, er ikke de få timene etter at ungene er i seng prioritert kompiser hver lørdag. Kort sagt, ikke lev som du er singel hvis du er sammen med noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du forklarer deg her, ser jeg liten innsikt i kvinnehodet. Som kvinne kjenner jeg meg ikke igjen i det du skisser.

Men hjelper det å si det?

Anonymkode: 8dd1d...315

I noe av det?

Du kunne aldri sittet på første rad på Chippendales?

Ditt kvinnehode mener seriøst at det kun er kvinner som jobber for forholdet?

Hva er det du ikke kjenner igjen, egentlig? Jeg skisserer jo ikke hva dere har i hodet, jeg skisserer oppførselen deres. Det krever bare øyne i hodet, og det har jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cronosgjesten skrev:

I noe av det?

Du kunne aldri sittet på første rad på Chippendales?

Ditt kvinnehode mener seriøst at det kun er kvinner som jobber for forholdet?

Hva er det du ikke kjenner igjen, egentlig? Jeg skisserer jo ikke hva dere har i hodet, jeg skisserer oppførselen deres. Det krever bare øyne i hodet, og det har jeg da. 

Hva er det du skisser ved vår oppførsel? 

Nei, jeg sitter ikke på første rad på Chippendales. Har aldri gjort det.. Når jeg er forelsket i en mann så er det egentlig han jeg setter høyest. Jeg savner brystkassen hans og vil ha den AKKURAT sånn som han har den.

Anonymkode: 8dd1d...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cronosgjesten skrev:

I noe av det?

Du kunne aldri sittet på første rad på Chippendales?

Ditt kvinnehode mener seriøst at det kun er kvinner som jobber for forholdet?

Hva er det du ikke kjenner igjen, egentlig? Jeg skisserer jo ikke hva dere har i hodet, jeg skisserer oppførselen deres. Det krever bare øyne i hodet, og det har jeg da. 

ps. Hvorfor tror du at du vet noe om min oppførsel bare fordi jeg er en kvinne?

Anonymkode: 8dd1d...315

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg at du er i et rom med faren, bestefaren og mannen din. Bestefar trenger hjelp med den nye telefonen sin, faren din vil fortelle deg om ferien han var på i forrige uke og mannen din vil snakke om Donald Trumps siste uttalelser.

Du skal alltid se en mann i øynene når han snakker, aldri prioritere en annen foran en mann, aldri ignorere en mann eller være for opptatt med noe annet. Dette gjelder alle menn, alltid! 

Ikke helt enkelt, er det? :ler: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...