Gå til innhold

Har ikke vært forelsket siden jeg var 16år :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 24år nå. Sykt kjedelig 😔 Har aldri datet noen hvor den fysiske tiltrekningen eller forelskelsen har vært på plass siden tenårene.. Flere? Spesielt når menn blir "for" interessert mister jeg interessen med engang, og syns det er slitsomt når de sender meldinger eller ringer for mye. Er ingen jeg har hatt så veldig lyst på siden jeg var 16år 😱 Tenk om jeg aldri møter mannen med stor M igjen! Kan legge til at det har vært forelskelse ved første øyeblikk tidlgiere. Kanskje jeg avskriver menn for raskt? Noen som har blitt hodestups forelsket etterhvert, selvom det ikke var det store helt i starten? 

Anonymkode: 1cec9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har blitt hodestups forelsket etterhvert, selvom det ikke var det store helt i starten? 

Anonymkode: 1cec9...126

Jepp! Nå er det sjelden at jeg opplever kjærlighet ved første blikk. Den kommer gradvis ettersom vi blir kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Testosteron skrev:

Jepp! Nå er det sjelden at jeg opplever kjærlighet ved første blikk. Den kommer gradvis ettersom vi blir kjent

Jeg er helt motsatt.. Hvor lenge har du datet før du falt for henne da? Ts

Anonymkode: 1cec9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt motsatt.. Hvor lenge har du datet før du falt for henne da? Ts

Anonymkode: 1cec9...126

Jeg dater aldri. Jeg møter folk i min hverdag, og noen av dem faller jeg for, og noen faller for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du avskriver menn for raskt kommer an på hvor godt du leser dem. Jeg leser mennesker ganske bra og vet rimelig kjapt om en mann er aktuell eller ikke. Jeg vil ikke si at jeg har høye krav, jeg har bare en veldig smal smak. Den type menn jeg bruker like er litt uvanlige og jeg møter dem ikke så ofte. Har vært forelsket 2 ganger i løpet av mitt 30 år lange liv.

Om du avskriver menn for raskt kommer an på hvorfor du avskriver dem, vil jeg si. Og hva du vil ha i et forhold. Om du vil ha en mann som må fylle en lang liste med krav, så vil det være vanskelig for deg å finne noen. Om du leter etter noen som passer din personlighet, som liker den du er og som bryr seg om deg, så kan du ikke avvise noen fordi du syns de er for lave, har feil jobb, kler seg merkelig eller den type ting. Da må du lete etter personligheten som passer deg, og noen ganger er den ideelle matchen 10cm lavere enn deg ;)

Anonymkode: 030c2...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt forelsket umiddelbart, og for meg har det alltid tatt noe tid før jeg har falt for en mann. Det bør jo selvfølgelig være "noe" der, og man bør kjenne at det føles ålreit, men jeg blir rett og slett ikke forelsket før jeg kjenner personen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du avskriver menn for raskt kommer an på hvor godt du leser dem. Jeg leser mennesker ganske bra og vet rimelig kjapt om en mann er aktuell eller ikke. Jeg vil ikke si at jeg har høye krav, jeg har bare en veldig smal smak. Den type menn jeg bruker like er litt uvanlige og jeg møter dem ikke så ofte. Har vært forelsket 2 ganger i løpet av mitt 30 år lange liv.

Om du avskriver menn for raskt kommer an på hvorfor du avskriver dem, vil jeg si. Og hva du vil ha i et forhold. Om du vil ha en mann som må fylle en lang liste med krav, så vil det være vanskelig for deg å finne noen. Om du leter etter noen som passer din personlighet, som liker den du er og som bryr seg om deg, så kan du ikke avvise noen fordi du syns de er for lave, har feil jobb, kler seg merkelig eller den type ting. Da må du lete etter personligheten som passer deg, og noen ganger er den ideelle matchen 10cm lavere enn deg ;)

Anonymkode: 030c2...0d8

 Tror jeg muligens er litt for opptatt av å oppleve den intense kjemien og forelskelsen. Jeg har så lyst til å falle fullstendig for en mann igjen. Sånn "klarer-ikke-la-være-å-ta-på-hverandre" tiltrekning. Jeg har ikke noen skyhøye krav. Han må selvfølgelig tjene nok til å forsørge seg selv, ha humor, være sjarmerende, til å stole på og sånt, men ikke noen krav utenfor rimelighetens grenser. Ts 

Anonymkode: 1cec9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Tror jeg muligens er litt for opptatt av å oppleve den intense kjemien og forelskelsen. Jeg har så lyst til å falle fullstendig for en mann igjen. Sånn "klarer-ikke-la-være-å-ta-på-hverandre" tiltrekning. Jeg har ikke noen skyhøye krav. Han må selvfølgelig tjene nok til å forsørge seg selv, ha humor, være sjarmerende, til å stole på og sånt, men ikke noen krav utenfor rimelighetens grenser. Ts 

Anonymkode: 1cec9...126

Det skal sies at jeg ikke faller hardt for menn med en gang heller, jeg må kjenne vedkommende over tid før jeg faller helt. Tror dette har litt med at jeg er litt skeptisk til mennesker og må stole på vedkommende. Jeg kan gjenkjenne at en mann er "kandidat" å falle for, men selv om jeg er litt tiltrukket i begynnelsen, så vil den dø umiddelbart om jeg merker noe med mannen som jeg syns er urovekkende.

Noen mennesker faller ikke for andre før de har kjent dem en stund. Andre er ikke så flinke på å gjenkjenne at de har følelser for noen. Men det kan være verdt å tenke på at den typen personlighet du ville falt for og likt er annerledes enn det du tror. Tenk om mannen som er perfekt for deg ikke var så typisk morsom for eks. Eller kanskje han hadde litt spesiell humor du ikke skjønte før du hadde kjent han en stund.

Anonymkode: 030c2...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal sies at jeg ikke faller hardt for menn med en gang heller, jeg må kjenne vedkommende over tid før jeg faller helt. Tror dette har litt med at jeg er litt skeptisk til mennesker og må stole på vedkommende. Jeg kan gjenkjenne at en mann er "kandidat" å falle for, men selv om jeg er litt tiltrukket i begynnelsen, så vil den dø umiddelbart om jeg merker noe med mannen som jeg syns er urovekkende.

Noen mennesker faller ikke for andre før de har kjent dem en stund. Andre er ikke så flinke på å gjenkjenne at de har følelser for noen. Men det kan være verdt å tenke på at den typen personlighet du ville falt for og likt er annerledes enn det du tror. Tenk om mannen som er perfekt for deg ikke var så typisk morsom for eks. Eller kanskje han hadde litt spesiell humor du ikke skjønte før du hadde kjent han en stund.

Anonymkode: 030c2...0d8

Ja, kan hende. Får være litt mer tålmodig fremover. Syns bare det er så dumt når noen blir mer "ivrig" enn meg. Når han begynner å sende mld hver dag eller ringer om kvelden mister jeg hvertfall interessen. Ikke lett dette 😝 Ts

Anonymkode: 1cec9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, MajorasMaske skrev:

Du møter nok aldri mannen med stor M, men har du så flaks at du finner meg er du heldig.

Er du som er heldig om du finner meg skal jeg si deg! :ler: Ts 

Anonymkode: 1cec9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Har vært veldig forelsket en gang, kun hatt et forhold. Etter han dumpa meg for 2 år siden har jeg ikke følt noe sånt igjen, og heller ikke før han. Har vært bettatt av menn, men ikke forelsket-sommerfuglerimagen osv... 

Som sagt to år siden nå så begynner å savne det veldig å være forelsket. Har drevet på med etpar stk men det føles bare "helt greit" bare for å ha noen der liksom.. 🤔 Med engang de begynner å snakke om å ta et steg videre osv så går jeg igrunn ganske fort der i fra. Irriterende! Håper jeg kan føle den store forelskelsen igjen (snart) 😍

Anonymkode: 7f0c9...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også! Har vært veldig forelsket en gang, kun hatt et forhold. Etter han dumpa meg for 2 år siden har jeg ikke følt noe sånt igjen, og heller ikke før han. Har vært bettatt av menn, men ikke forelsket-sommerfuglerimagen osv... 

Som sagt to år siden nå så begynner å savne det veldig å være forelsket. Har drevet på med etpar stk men det føles bare "helt greit" bare for å ha noen der liksom.. 🤔 Med engang de begynner å snakke om å ta et steg videre osv så går jeg igrunn ganske fort der i fra. Irriterende! Håper jeg kan føle den store forelskelsen igjen (snart) 😍

Anonymkode: 7f0c9...ab1

Ikke sant! Jeg har ikke vært forelsket siden jeg var 16år da 😱 Sykt lenge!

Håper på at vi møter drømmemannen snart! Ts

Anonymkode: 1cec9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Charlemagne skrev:

Ser ikke problemet jeg er 33 år og har ikke vært forelsket siden jeg var 15.

Det stusselig da. Alle vil vel oppleve den store kjærligheten. Ts 

Anonymkode: 1cec9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charlemagne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det stusselig da. Alle vil vel oppleve den store kjærligheten. Ts 

Anonymkode: 1cec9...126

I motsetning til hva du kanskje tror så går det fint an og leve et bra liv som singel. Og nei det er ikke alle som vil være i forhold det finnes de som forerekker og leve alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Charlemagne skrev:

I motsetning til hva du kanskje tror så går det fint an og leve et bra liv som singel. Og nei det er ikke alle som vil være i forhold det finnes de som forerekker og leve alene.

Ang, men for oss som ønsker det er det stusselig. Ts

Anonymkode: 1cec9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke forelsket i perioden fra jeg var 21 til jeg var 34. Og jeg fikk ingen av dem. Jeg har fått mange andre, men ikke dem jeg helst ville ha.

Anonymkode: 7d63a...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...