Gå til innhold

Dater tre damer samtidig

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, hva er ellers vitsen med å være singel. 

Anonymkode: a164c...30d

:forvirra:

Anonymkode: 3ed3b...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, O.G. skrev:

For meg er det her såre enkelt.

Hvis jeg bare treffer en så blir jeg så hektet på den mannen og klarer ikke å se ham i klart lys, og kunne finne på å se gjennom fingrene med ting som jeg ikke ville forstå en skit av meg selv hvorfor når jeg tød til vettet. Som f.eks ikke kutte ut en som kaster bort tiden min med en eneste gang.

Vel, problemet ditt da er at du skyver fra deg seriøse menn. Hadde jeg oppdaget at du hadde datet flere så hadde jeg sparket deg på hodet og ræva ut, om nødvendig bokstavelig talt. 

Anonymkode: 453dd...291

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, problemet ditt da er at du skyver fra deg seriøse menn. Hadde jeg oppdaget at du hadde datet flere så hadde jeg sparket deg på hodet og ræva ut, om nødvendig bokstavelig talt. 

Anonymkode: 453dd...291

Ikke noe tap for meg.

Skrevet (endret)

Ryddet for personangrep.

Kommentarer til modereringen kan tas på PM til moderator, eller på Ris, ros og spørsmål om forumet.

Raven Emerald, mod.

Endret av Raven Emerald
Gjest Lovecraft
Skrevet

Douchebag alert. Men seriøst, det er ikke ok å date 3 stykker samtidig og holde på med det du gjør. Hold deg til en for guds skyld og fortell damene hva du har holdt på med asap.

Skrevet

Som kvinne bør man være klar over at menn ofte dater flere samtidig og ta sine forholdsregler ut fra det.

Skrevet

Håper de alle tre dumper deg; vet i alle fall ved meg selv at jeg aldri hadde akseptert det. Ekstremt respektløst og hadde ikke stolt på deg etter det uansett.

Skrevet

Synes det er rart venninnen ikke gir de her damerne et anonymt tips om de andre damerne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...