Gå til innhold

Dater tre damer samtidig

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og når jeg sier dater, så mener jeg at vi har sex, overnatter hos hverandre, går på kino sammen, går tur sammen, lager middag osv osv. 

Jeg har datet tre jenter i sånn ca 5-6 uker nå, og de vet ikke om hverandre. Ingen av de har spurt om vi skal være eller er eksklusive, så jeg mener at jeg ikke gjør noe galt. Men en venninne av meg mente jeg var en drittsekk og disse jentene fortjente å vite om det. Jeg mener hun tar feil. Jeg har ikke noen plikt å fortelle damer jeg dater om hva jeg gjør ellers i livet mitt. Vi er ikke sammen og jeg har ingen forpliktelser overfor dem. Dersom de spør, så vil jeg selvfølgelig si sannheten, men inntil da så har jeg mitt på det tørre. Mener jeg.

Anonymkode: 8c90c...a96

Tørr eller ikke tørr. Det spiller en rolle hva slags forventninger disse jentene har , og hva du forventer og planlegger. Dersom du forleder de til å tro ting som ikke holder, så er du ikke på det tørre lenger.  Hvis du er ute etter moro her og der, så bør du være åpen om det. Dating kan innebære kraftig framtidssatsning, og de som legger såpass mye i det kan bli veldig skuffet når de oppdager at det ikke er det de tror.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rent juridisk må du ikke noe som helst i denne situasjonen. Men moralsk sett er du en drittsekk ja.

Enig med venninna di.

Anonymkode: fddbe...ae7

Alt du gjør, til enhver tid er "merkevarebygging". Du bygger deg ditt rykte, og profilerer ditt navn.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, I Grosny skrev:

Alt du gjør, til enhver tid er "merkevarebygging". Du bygger deg ditt rykte, og profilerer ditt navn.

- eller bygger ned og destruerer "merkevaren". Det er fritt valg.

Anonymkode: c5b54...04c

• Liker 4
Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg er enig i at du ikke skylder disse damene noe i utgangspunktet, men tenk på at handlingene dine mest sannsynlig kommer til å ha en negativ påvirkning på noens liv. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og når jeg sier dater, så mener jeg at vi har sex, overnatter hos hverandre, går på kino sammen, går tur sammen, lager middag osv osv. 

Jeg har datet tre jenter i sånn ca 5-6 uker nå, og de vet ikke om hverandre. Ingen av de har spurt om vi skal være eller er eksklusive, så jeg mener at jeg ikke gjør noe galt. Men en venninne av meg mente jeg var en drittsekk og disse jentene fortjente å vite om det. Jeg mener hun tar feil. Jeg har ikke noen plikt å fortelle damer jeg dater om hva jeg gjør ellers i livet mitt. Vi er ikke sammen og jeg har ingen forpliktelser overfor dem. Dersom de spør, så vil jeg selvfølgelig si sannheten, men inntil da så har jeg mitt på det tørre. Mener jeg.

Du driver vel ikke å dogger alle de her damerne raw? 

Skrevet

Du mener du ikke gjør noe galt, så hvorfor ikke si det til de?

Anonymkode: e8114...cff

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, O.G. skrev:

Du driver vel ikke å dogger alle de her damerne raw? 

Hva betyr det du skrev her på norsk egentlig? Dogger og raw altså?

Anonymkode: ea2d0...1e9

Skrevet

Synes du er ekkel som holder på sånn. Total mangel på respekt for andre. Lavmål 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det du skrev her på norsk egentlig? Dogger og raw altså?

Anonymkode: ea2d0...1e9

Puler uten kondom.

Skrevet

Sjansen er iallefall stor for å miste de alle om de finner ut av hverandre og flere der har følelser. Er på tide å bestemme seg OM du faktisk er interessert i noe mer enn bare sex.

• Liker 1
Skrevet (endret)
48 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg er enig i at du ikke skylder disse damene noe i utgangspunktet, men tenk på at handlingene dine mest sannsynlig kommer til å ha en negativ påvirkning på noens liv. 

Godt poeng.

Jeg har større kjærlighetsambisjoner.

Min ambisjon er at tid jeg tilbringer med min kjære skal forbedre hennes liv. Hvis det å kose ei dame totalt sett forverrer hennes liv, så er den kosen litt bortkastet. 

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Moonwalker skrev:

Sjansen er iallefall stor for å miste de alle om de finner ut av hverandre og flere der har følelser. Er på tide å bestemme seg OM du faktisk er interessert i noe mer enn bare sex.

ts

Akkurat dette bekymrer jeg meg ikke for. Har datet flere parallelt tidligere og når damer får sterke følelser, så tilgir de slikt ganske raskt. Når de først har følelser, så leter de etter grunner for å tilgi fyren de liker, slik at de kan rettferdiggjøre at de vil ha en "drittsekk". 

Problemet mitt her er at jeg liker alle tre og vet ikke helt hvem av dem jeg vil satse på. Jeg trenger noen måneder til med hver av de, for å finne ut hvordan de er som person(er). Spørsmålet i åpningsinnlegget var mer generelt om jeg skylder disse tre damene en forklaring, når de aldri har spurt om vi er eksklusive. Jeg mener jeg ikke gjør det og klarer ikke helt se hvorfor jeg gjør det. Dette er voksne mennesker, som selv må finne ut av slikt. 

Skrevet

Nesj, ser ikke noe galt i det. Men bruk kondom, for å unngå å smitte en uskyldig:p Tror ikke det er så uvanlig, men til syvende å sist må du jo gå fra ett par av dem i hvert fall. Hvis du sier "jeg dater ikke noen flere" eller later som om du bare ser 1, blir dette noe helt annet.

Gjorde vel ca det samme for mange år siden, men jeg sa også i fra om det. Så lenge man ikke er sammen med noen, er det ikke galt å ikke ha bare en eksklusivt. Bare du er åpen om det, noe som kan være litt sent nå, dersom du later som om du bare treffer en. Damer liker å føle seg special, så det kan også bli upopulært med tanke på det.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Akkurat dette bekymrer jeg meg ikke for. Har datet flere parallelt tidligere og når damer får sterke følelser, så tilgir de slikt ganske raskt. Når de først har følelser, så leter de etter grunner for å tilgi fyren de liker, slik at de kan rettferdiggjøre at de vil ha en "drittsekk". 

Problemet mitt her er at jeg liker alle tre og vet ikke helt hvem av dem jeg vil satse på. Jeg trenger noen måneder til med hver av de, for å finne ut hvordan de er som person(er). Spørsmålet i åpningsinnlegget var mer generelt om jeg skylder disse tre damene en forklaring, når de aldri har spurt om vi er eksklusive. Jeg mener jeg ikke gjør det og klarer ikke helt se hvorfor jeg gjør det. Dette er voksne mennesker, som selv må finne ut av slikt. 

Kan jo være de også dater andre menn.

Skrevet
16 timer siden, Ananas. skrev:

Jeg mener det er drittsekkoppførsel, og hadde dumpet deg på flekken om jeg var en av de jentene og fant ut av det. Det hadde gjort meg sint og veldig såret, rett og slett fordi jeg forventer mer av mennesker jeg tror at bryr seg om meg, og det hadde jeg trodd etter 5-6 uker med dating.

Det er jo derfor man heller ikke forteller det. Om jentene ikke heller nevner eksklusivitet så kan det jo være de holder på slik selv også? Høres ut som alle parter egentlig bare ønsker sex og da er det vel greit.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Charmander skrev:

Det er jo derfor man heller ikke forteller det. Om jentene ikke heller nevner eksklusivitet så kan det jo være de holder på slik selv også? Høres ut som alle parter egentlig bare ønsker sex og da er det vel greit.

Men da farer man jo med løgn og fortielse og det er jo ikke bra når man vil starte et forhold. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Dersom du oppriktig mener dette, håper jeg nesten at den du omsider skulle bestemt deg for å satse på, holder på på samme måten og velger en annen enn deg...

Det hele kommer jo også litt ann på hvordan du fremstiller det for disse damene... legger du det frem slik at de skal tro at du bare dater henne, (noe jeg kan se for meg siden du i det heletatt må spørre om dette...) vi vet alle at det er maaaange måter å gjøre dette på uten å si det rett ut... eller er du laidback med alt som har med jentene å gjøre?..

Det at du sier damer leter etter en grunn til å godta slik drittsekkoppførsel, for å rettferdiggjøre det for seg selv... jeg ser det på en litt annen måte.. dersom man tilgir slikt, så ønsker de nok heller at du skal være den mannen de trodde du var.. den du har forledet dem til å tro at du er, du vet han snille, omtenksomme som virkelig bryr seg om deg og alltid vil være der for deg... men veldig ofte vil du bevise flere ganger at dette bildet ikke stemmer med virkeligheten...

jeg har en litt annen teori om hvorfor vi ofte faller for drittsekkene. De er gode på komplimenter (de har jo gitt ut en del av disse), de har lært seg å manipulere (prøve og feile metoden skaper resultat på sikt) og sist men ikke minst, de er svært ofte veldig gode på å si hvor glad de er i deg, hvor mye du betyr for dem, hvor fantastisk livet deres sammen er (det er jo ganske lett å gjøre, når ordene ikke trenger å ha substans...) Så nei, vi ønsker ikke alltid å lete etter å tilgi dere, vi ønsker å få tilbake den mannen vi fallt for, selvom sannheten er at den mannen aldri eksisterte... Nå høres jeg muligens litt bitter ut (leste igjennom det jeg skrev 🙈) og det er ikke meningen. Poenget mitt var at dersom du synes det er greit å leke med andres følelser på denne måten (sikkert for å spare tid eller hva du nå sier deg selv for å rettferdiggjøre dette), så vil du med høy sannsynlighet ikke finne noe ekte selv, og det ønsker du vel ikke?...  Kvinner som har gått i denne fellen med å tilgi slik oppførsel før, har som oftest lært seg en dyrekjøpt lekse også, og vil med høy sannsynlighet avvise deg etter et slikt stunt. Så med årene bør du lære deg en ny taktikk... (ulempen er da, som en annen her inne tidligere påpekte, at du har ødelagt ditt eget rykte...).

Du vet selv at du gjør noe som ikke er riktig, ellers ville du ikke spurt om dette, det vet du selv...

Håper du endrer taktikk... Da ønsker jeg deg lykke til 

• Liker 1
Skrevet

Tre damer på en gang + deg? Usj, tenk om en av dere har flatlus, *urk* Flatlusa går på rundgang. Eller noe enda verre, som gonorrè eller herpes.

Anonymkode: 3c350...1fb

Skrevet

Jeg tror at vi ganske snart får en tråd fra TS hvor han klager på at han ble lurt av farskap av en av de tre. Han fikk vite det 4-6 måneder etter at han "valgte" dama han ville ha, og det er ikke henne han får godmeldingen fra, for å si det sånn. 

Skrevet

Wow, fortsett sånn "noen måneder til", og du kan potensielt bli trebarnsfar på rekordtid :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...