Gjest O.G. Skrevet 29. september 2016 #81 Skrevet 29. september 2016 Slike menn som TS er grunnen til at jeg også har begynt å date flere samtidig selv, gir ikke en fyr meg noen grunn til å stole på ham og hans hensikter med meg, så gjør jeg det heller ikke. Menn på døren med pizza fra Perrongen flere ganger i måneden passer meg perfekt det. Snakke bambus, høre om dagen deres og så hive dem ut i halv tolv tiden med uforurettet sak passer meg ypperlig det.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #82 Skrevet 29. september 2016 2 minutter siden, O.G. skrev: Slike menn som TS er grunnen til at jeg også har begynt å date flere samtidig selv, gir ikke en fyr meg noen grunn til å stole på ham og hans hensikter med meg, så gjør jeg det heller ikke. Menn på døren med pizza fra Perrongen flere ganger i måneden passer meg perfekt det. Snakke bambus, høre om dagen deres og så hive dem ut i halv tolv tiden med uforurettet sak passer meg ypperlig det. Jepp, lykke til med det. Noen av oss menn dater faktisk ikke flere om gangen, og hadde jeg blitt utsatt for den oppførselen der så kan jeg garantere at det ikke hadde blitt noe mer. Anstendighet kalles det. Anonymkode: 453dd...291 1
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2016 #83 Skrevet 29. september 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jepp, lykke til med det. Noen av oss menn dater faktisk ikke flere om gangen, og hadde jeg blitt utsatt for den oppførselen der så kan jeg garantere at det ikke hadde blitt noe mer. Anstendighet kalles det. Anonymkode: 453dd...291 Du kaller ut TS for det samme?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #84 Skrevet 29. september 2016 jeg har holdt på sånn jeg også mot menn, hadde det hyggelig veldig lenge Anonymkode: b873e...801
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #85 Skrevet 29. september 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: Du kaller ut TS for det samme? Nå er jeg mann da, så det er selvfølgelig mindre viktig for meg hva menn gjør siden jeg ikke er homse. Men selvsagt i teorien. Folk som dater mange av gangen for å såkalt "holde mulighetene åpne" er opportunister jeg ikke gidder å date. Anonymkode: 453dd...291
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2016 #86 Skrevet 29. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg mann da, så det er selvfølgelig mindre viktig for meg hva menn gjør siden jeg ikke er homse. Men selvsagt i teorien. Folk som dater mange av gangen for å såkalt "holde mulighetene åpne" er opportunister jeg ikke gidder å date. Anonymkode: 453dd...291 Det bør det ikke være, siden det er fuckboys som TS som ødelegger for slike menn som deg som har ærlige hensikter.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #87 Skrevet 29. september 2016 19 minutter siden, O.G. skrev: Det bør det ikke være, siden det er fuckboys som TS som ødelegger for slike menn som deg som har ærlige hensikter. Jeg mente det mer i betydning av at jeg ikke selv er interessert i menn, så da er det jo ikke like viktig for meg hva en mann gjør Ser hva du mener, og det er kjipt at det er slik, men jeg kan dessverre ikke styre alle andre norske menns valg. Annet enn å diskutere det med kompiser. Min erfaring er det kommer litt an på hvor man dater også, når jeg har datet kvinner i andre deler av Norge enn der jeg bor, så virket det som de ikke multidatet i samme grad. Anonymkode: 453dd...291
Siri84 Skrevet 29. september 2016 #88 Skrevet 29. september 2016 Jeg kommer aldri til å multidate! Ser ikke helt poenget med det, og skjønner ihvertfall ikke helt at man skal forsterke sjansene for å finne en på den måten... Man åpner jo seg ikke for flere, men lukker seg for alle, slik jeg ser det ihvertfall...
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #89 Skrevet 29. september 2016 Akkurat nå, Siri84 skrev: Jeg kommer aldri til å multidate! Ser ikke helt poenget med det, og skjønner ihvertfall ikke helt at man skal forsterke sjansene for å finne en på den måten... Man åpner jo seg ikke for flere, men lukker seg for alle, slik jeg ser det ihvertfall... Anonymkode: 453dd...291
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2016 #90 Skrevet 29. september 2016 10 minutter siden, Siri84 skrev: Jeg kommer aldri til å multidate! Ser ikke helt poenget med det, og skjønner ihvertfall ikke helt at man skal forsterke sjansene for å finne en på den måten... Man åpner jo seg ikke for flere, men lukker seg for alle, slik jeg ser det ihvertfall... Handler mer om at man helgarderer seg for å bli dikkedikk når en fyr plutselig kommer med skit som "nei, vi er ikke ilag", og da har man agert som og vist seg ute som par de siste månedene. Har man andre muligheter så er det mindre sjanse for at man ikke finner seg i det, men ber fyren om å stikke til Helv...
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #91 Skrevet 29. september 2016 Høres slitsomt ut. Anonymkode: e8114...cff
Siri84 Skrevet 29. september 2016 #92 Skrevet 29. september 2016 (endret) 1 time siden, O.G. skrev: Handler mer om at man helgarderer seg for å bli dikkedikk når en fyr plutselig kommer med skit som "nei, vi er ikke ilag", og da har man agert som og vist seg ute som par de siste månedene. Har man andre muligheter så er det mindre sjanse for at man ikke finner seg i det, men ber fyren om å stikke til Helv... Men... Nå kan det hende du synes jeg er frekk og ufin, men i mine øyne gjør jo du akkurat som dem du nevner i eksempelet ditt ved å "helgradere deg" som du kaller det... Hvis du kan gå rundt å oppføre deg som du er i et forhold med flere samtidig, så vil jo du garantert såre dem som tror de er den eneste som dater deg, vil du ikke?... 🤔 Og dersom du treffer en som du virkelig ønsker å satse på i denne prosessen, så vil jo nettopp den type mann det virker som du er på jakt etter, ikke synes det var greit og avslutte det dere hadde...eller?... 🤔 For min egen del vil ihvertfall jeg bare date en mann av gangen. Må ærlig innrømme at jeg mister litt respekt for mennesker som oppfører seg som de er guds gave og sjonglerer flere damer/menn samtidig, og jeg ønsker ikke å bli en av dem. Men det er nå meg ☺ Endret 29. september 2016 av Siri84 Skrivefeil 😇 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #93 Skrevet 29. september 2016 Hvordan ville du følt deg, dersom du var en av de jentene du dater? Man dater ikke en gutt i flere uker, dersom man ikke ser et potensielt forhold med vedkommende og det ikke er følelser i bildet. Disse jentene bruker tid på deg, følelser og tenker på deg. Og for det om de ikke har spurt om dere er ekslusive, regner de nok ikke med at du har sex med to andre jenter også. DET er skammelig, spør du meg. Men det er ditt liv, du velger selv hva du vil gjøre. Men du burde hvert fall være ærlig med hver og en av de, og si at du haar sex med alle - og jeg håper du bruker beskyttelse. Hva er intensjonene dine? Vil du forelske deg i en av de, eller leker du bare med de? fordi du burde jo finne ut hva de ønsker også, fordi hvis en av de faktisk har følelser og ønsker et forhold er det utrolig sårende at du roter med flere jenter. Det er respektløst.. Anonymkode: dda48...010
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #94 Skrevet 29. september 2016 På 25.9.2016 den 15.39, AnonymBruker skrev: ts Brukte kondom i starten, men nå hopper jeg av i svingen. Har aldri sviktet meg tidligere, så dette med graviditet bekymrer meg ikke og både jeg og de er "ren". Anonymkode: 8c90c...a96 Lurer på hvor du var i seksual undervisningen? det å hoppe av i svingen kan like lett gjøre jenta gravid, som hvis du kommer inni ho. Det drypper jo av penis under sex, det trudde jeg alle som er aktive visste. Og siden du ligger med tre jenter, og du ikke vet om de er på andre gutter - hvordan kan du da vite om de er fri for kjønnsykdommer? du er veldig optimistisk skjønner jeg.. og det er dumt. 1
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2016 #95 Skrevet 29. september 2016 1 time siden, Siri84 skrev: Men... Nå kan det hende du synes jeg er frekk og ufin, men i mine øyne gjør jo du akkurat som dem du nevner i eksempelet ditt ved å "helgradere deg" som du kaller det... Hvis du kan gå rundt å oppføre deg som du er i et forhold med flere samtidig, så vil jo du garantert såre dem som tror de er den eneste som dater deg, vil du ikke?... 🤔 Og dersom du treffer en som du virkelig ønsker å satse på i denne prosessen, så vil jo nettopp den type mann det virker som du er på jakt etter, ikke synes det var greit og avslutte det dere hadde...eller?... 🤔 For min egen del vil ihvertfall jeg bare date en mann av gangen. Må ærlig innrømme at jeg mister litt respekt for mennesker som oppfører seg som de er guds gave og sjonglerer flere damer/menn samtidig, og jeg ønsker ikke å bli en av dem. Men det er nå meg ☺ Jeg er jo ikke i noe forhold når jeg ikke har hatt noe diskusjon om å være ilag med en eneste en av dem, for den samtalen må man visst ha pr i dag (jmf HI). Huske på, jeg puler dem ikke en gang, jeg regner også med at de treffer andre kvinner, og det er helt greit. Jeg har heller ikke lagt noe skjul på at jeg sjekker ut mine muligheter ihht menn. I motsetning til TS så gir jeg ikke inntrykk av at det er bare en eneste for meg.
Siri84 Skrevet 29. september 2016 #96 Skrevet 29. september 2016 6 minutter siden, O.G. skrev: Jeg er jo ikke i noe forhold når jeg ikke har hatt noe diskusjon om å være ilag med en eneste en av dem, for den samtalen må man visst ha pr i dag (jmf HI). Huske på, jeg puler dem ikke en gang, jeg regner også med at de treffer andre kvinner, og det er helt greit. Jeg har heller ikke lagt noe skjul på at jeg sjekker ut mine muligheter ihht menn. I motsetning til TS så gir jeg ikke inntrykk av at det er bare en eneste for meg. 3 timer siden, O.G. skrev: Handler mer om at man helgarderer seg for å bli dikkedikk når en fyr plutselig kommer med skit som "nei, vi er ikke ilag", og da har man agert som og vist seg ute som par de siste månedene. Har man andre muligheter så er det mindre sjanse for at man ikke finner seg i det, men ber fyren om å stikke til Helv... Jeg mente det ikke vondt! Beklager som sagt om du føler jeg gikk over streken... Jeg bare påpeker at du sier litt ambivalente ting her... du sier at du "ikke har vært misvisende i forhold til at du dater andre menn", MEN du sier også at du kan "be en mann dra til h... fordi han han "agert seg som et par" med deg, samtidig som han dater andre og ikke ser på dere som et par"... 🤔 ble bare litt forvirret av slike selvmotsigelser jeg... 🤔 Men du har nok rent mel i posen i forhold til dine dates, det var ikke det jeg mente. Jeg bare synes det er trist dersom du går glipp av ordentlige og reale menn, fordi du spiller drittsekkenes spill... 💖
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2016 #97 Skrevet 29. september 2016 41 minutter siden, Siri84 skrev: Jeg mente det ikke vondt! Beklager som sagt om du føler jeg gikk over streken... Jeg bare påpeker at du sier litt ambivalente ting her... du sier at du "ikke har vært misvisende i forhold til at du dater andre menn", MEN du sier også at du kan "be en mann dra til h... fordi han han "agert seg som et par" med deg, samtidig som han dater andre og ikke ser på dere som et par"... 🤔 ble bare litt forvirret av slike selvmotsigelser jeg... 🤔 Men du har nok rent mel i posen i forhold til dine dates, det var ikke det jeg mente. Jeg bare synes det er trist dersom du går glipp av ordentlige og reale menn, fordi du spiller drittsekkenes spill... 💖 Da er det fordi du ikke har opplevd det? Du har en fyr der, dere gjør kjæresteting, dere viser dere ute sammen som par, folk går utfra at man er et par, det går noen måneder og en dag sier fyren at det vi har ikke er et forhold, det kommer frem at han holder på sånn med flere damer. Man er ikke hans kjæresten, man er mer som en slags knallkamerat. Og han mener han har ryggen fri fordi man aldri har snakket om verken ekslusivitet eller å være ilag. En selv har trodd at man har med en moden voksen mann å gjøre, ikke en som man trenger å spørre på "gullapp"om man er ilag nå? Det er noe man gjerne vil vite før man slipper en kar inn i livet ens og begynner å åpne seg litt opp. For jeg viser meg ikke offentlig med en knallkamerat eller gjør kjæresteting for ham. Ingen hjemmelagede middager, ingen ærender, ingen overraskelser, og hvertfall ikke sex uten kondom. Jeg er ærlig, jeg sier fra begynnelsen av at jeg treffer flere menn. Jeg kaster ikke bort tiden til en fyr. Jeg beskytter mine følelser.
Siri84 Skrevet 29. september 2016 #98 Skrevet 29. september 2016 30 minutter siden, O.G. skrev: Da er det fordi du ikke har opplevd det? Du har en fyr der, dere gjør kjæresteting, dere viser dere ute sammen som par, folk går utfra at man er et par, det går noen måneder og en dag sier fyren at det vi har ikke er et forhold, det kommer frem at han holder på sånn med flere damer. Man er ikke hans kjæresten, man er mer som en slags knallkamerat. Og han mener han har ryggen fri fordi man aldri har snakket om verken ekslusivitet eller å være ilag. En selv har trodd at man har med en moden voksen mann å gjøre, ikke en som man trenger å spørre på "gullapp"om man er ilag nå? Det er noe man gjerne vil vite før man slipper en kar inn i livet ens og begynner å åpne seg litt opp. For jeg viser meg ikke offentlig med en knallkamerat eller gjør kjæresteting for ham. Ingen hjemmelagede middager, ingen ærender, ingen overraskelser, og hvertfall ikke sex uten kondom. Jeg er ærlig, jeg sier fra begynnelsen av at jeg treffer flere menn. Jeg kaster ikke bort tiden til en fyr. Jeg beskytter mine følelser. Forstår hva du mener. Du har opplevd dette før, så derfor gjør du det slik nå. Jeg forstår hva du mener, har blitt såret flere ganger selv også (hvem har ikke det?) ☺ det jeg ikke forstår er hvorfor man starter "kjæresteprosessen" altså dater og treffes, med flere i utgangspunktet... Jeg hadde selv ikke syntes det var greit om noen gjorde dette mot meg, og derfor er jeg åpen ganske tidlig om at dersom vi skal treffes og innlede noe, så skal vi ikke treffe andre samtidig (men for all del, har vært ute av datesonen i mange år pga fast forhold og den tiden det tok å komme over alt som skjedde og det vonde bruddet, så det er godt mulig "alle" holder på slik nå..."). Og man kan jo aldri gardere seg mot utro partnere, verken tidlig i forholdet, eller i et årelangt forhold. Jeg ville uansett aldri gått med på å være "en av fem" hos en eventuell partner, da kan jeg heller finne en som bare vil ha meg (ellers klarer jeg meg fint på egenhånd også 😉). Det jeg mener er at du muligens kan miste noen av de mennene som er ute etter noe ekte ved å handle på denne måten, men jeg sier jo at jeg ikke akkurat er allvitende, og jeg håper jo at jeg tar feil ☺ Jeg tror en slik start på forholdet hadde ført til mye usikkerhet i tillegg. Har lært meg på den harde måten at det nytter ikke å høre på hva menn sier, man må se på hva handlingene forteller deg... Dette er jo TS et levende bevis på! Typisk en mann som sier alt du vil høre, men når du ser etter, tviler jeg på at handlingene hans backer dette. Og bare slik at det er understreket, jeg sidestiller IKKE deres fremgamgsmåte til dating! Det er to ulike ting! Det jeg sa var ikke ment som et angrep, jeg bare forsøker å forstå hva du mener. Det som er så fantastisk er jo at vi kan ha hvert vårt syn på ting, uten at et av synene nødvendigvis må være det rette for alle 😉
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2016 #99 Skrevet 29. september 2016 36 minutter siden, Siri84 skrev: Det jeg sa var ikke ment som et angrep, jeg bare forsøker å forstå hva du mener. Det som er så fantastisk er jo at vi kan ha hvert vårt syn på ting, uten at et av synene nødvendigvis må være det rette for alle 😉 For meg er det her såre enkelt. Hvis jeg bare treffer en så blir jeg så hektet på den mannen og klarer ikke å se ham i klart lys, og kunne finne på å se gjennom fingrene med ting som jeg ikke ville forstå en skit av meg selv hvorfor når jeg tød til vettet. Som f.eks ikke kutte ut en som kaster bort tiden min med en eneste gang.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #100 Skrevet 29. september 2016 Herregud, hva er ellers vitsen med å være singel. Anonymkode: a164c...30d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå