Chandra Skrevet 18. januar 2019 Forfatter #441 Del Skrevet 18. januar 2019 4+3 og i dag har jeg ikke et eneste symptom. Har hatt murringer og småkvalme den siste uka men i dag føler jeg meg helt normal. Liker det ikke. 🙈 Herregud, jeg var ikke så nervøs sist. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 22. januar 2019 Forfatter #442 Del Skrevet 22. januar 2019 5+0 i dag! Har symptomer så det holder. 😅 Sist graviditet fant jeg det ikke ut før 5+3 og kvalmen startet omtrent en uke etterpå. Spent på hvordan det blir nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 23. januar 2019 Forfatter #443 Del Skrevet 23. januar 2019 (endret) Jeg fant vist ut at jeg var gravid 4+3 sist, så da er jeg forran skjema nå! 😅 Jeg sliter så med oppblåst og vond mage. Vet jeg var oppblåst sist men ikke så ille? I går fungerte jeg ikke pga det. Får også mye høy puls. Akkurat nå gruer jeg meg litt til resten av graviditeten. 😬 Endret 23. januar 2019 av Chandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 23. januar 2019 #444 Del Skrevet 23. januar 2019 8 timer siden, Chandra skrev: Jeg fant vist ut at jeg var gravid 4+3 sist, så da er jeg forran skjema nå! 😅 Jeg sliter så med oppblåst og vond mage. Vet jeg var oppblåst sist men ikke så ille? I går fungerte jeg ikke pga det. Får også mye høy puls. Akkurat nå gruer jeg meg litt til resten av graviditeten. 😬 Kjenner til begge deler. Magen kan hjelpes med kiwi Pulsen kommer nok til å synke om noen uker. Tror det ga seg rundt uke 8 her. Heldigvis! Kjenner også til den å gru seg til resten, men det trenger faktisk ikke bli likt eller ille! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 31. januar 2019 #445 Del Skrevet 31. januar 2019 Gratulerer så masse 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 8. februar 2019 Forfatter #446 Del Skrevet 8. februar 2019 Tusen takk for gratulasjon Maja. 🌸 7+2 i dag. Foreløpig er jeg i bedre form enn sist, men i dag kom jeg meg ikke på jobb pga kvalme. Men sist gang var jeg sykemeldt med ekstrem kvalme fra 6+3 så mye bedre nå. Jeg har veldig på følelsen at det blir en gutt nå. Blir gøy å se om det stemmer. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 20. februar 2019 Forfatter #447 Del Skrevet 20. februar 2019 9 uker i dag! Døgnet rundt kvalmen har meldt sin ankomst. 😫 Jeg klarte å jobbe hele forrige uke men denne uken har jeg vært sykemeldt. Utrolig kjedelig og ikke minst ubehagelig så jeg håper det går over snart. 🤨 Føles heller ikke bra ut å ikke ha energi til jenta mi. Men trøster meg med at dette er siste gang om alt går som det skal. 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 16. juli 2020 Forfatter #448 Del Skrevet 16. juli 2020 Oida! Brått har lillebror blitt nesten 10 mnd! Tiden flyr. 😬😅 Angrer egentlig på at jeg ikke har skrevet dagbok det siste året. Er så kjekt å se tilbake på storesøster sitt første år. lillebror har fått 4 tenner, krabber rundt i full fart og drar seg opp i stående over alt. Han har ikke helt begynt å gå langs møblene. Jeg skal i teorien begynne å jobbe om 2 uker men har ferie nå og bortsett fra det er jeg permittert. Så jeg vet faktisk ikke når jeg skal begynne å jobbe. Jeg håper virkelig på start i løpet av august for jeg er litt lei av å være hjemme. Mannen har hatt hjemmekontor siden 12. Mars og hele familien går liksom oppå hverandre 24/7 føles det ut som. 😬😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå