Gå til innhold

Hvor fort begynte dere å se resultater?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 22.9.2016 at 19.50, AnonymBruker skrev:

Jeg så umiddelbart resultater etter 3-4 dager med sunt kosthold og trening. Magen som var stoor og oppblåst ble flatere. Men jeg tror det spørs veldig på utgangspunktet. Jeg startet veldig brått på etter lang ferie med elendig kosthold, så jeg hadde nok en del vann og luft i magen. 

Etter det har det egentlig gått gradvis. Etter 2-3 uker så jeg ytterligere resultater rundt mageregionen (noe av fettet mellom huden og magemusklene forsvant). Etter fire uker så jeg det ganske tydelig i ansiktet, rundt kinnbeina, langs armene, rundt brystet og etter hvert på lårene. 

Nå er jeg på sjette uka og begynner å bli ganske fornøyd. Har gått ned over 1kg i uka og fra 25,6 til 22 i BMI, så det er jo et nokså strengt opplegg jeg har fulgt. Kanskje ikke for alle. 

Anonymkode: b2578...cf2

Hva trener du? eller hvordan program har du? :)

Anonymkode: 53ce8...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 25. september 2016 at 12.02, AnonymBruker skrev:

Da har vi jo ca samme utgangspunkt. Hva spiser du iløpet av en dag? Og har du skeiet ut?

Anonymkode: a978b...8fe

Vanligvis spiser jeg proteinrundstykker med hummus til frokost. Salat med ost og skinke og en spiseskje olivenolje til lunsj. Til middag spiser jeg som oftest noe rent kjøtt med grønnsaker og en pure, eller supper ☺️ skeier ut en hel haug, derfor det har tatt meg så lang tid. Har holdt på siden jul. Blir som regel sunne hverdager og litt usunne helger og ferier.

Anonymkode: 4a1cf...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...