Gå til innhold

Trenger tips til å ikkje få gnagsår mellom lårene...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke sett alle som går og går langs strendene i sydligere strøk? De gjør jo ikke annet. Kanskje ts er en av dem :)

Anonymkode: 3db85...3cc

Da får hun ta på seg en shorts. Men trenger ikke lage problemer ut av noe som ikke er problematisk,

Anonymkode: 14863...732

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis TS skal gå langt mens hun har på bikini, kunne hun jo ha tatt på seg omslagsskjørt eller strandkjole + en kort tights som dekker det området som hun bruker å få gnagsår på (som er det viktige her, for å unngå gnagsår)

Anonymkode: 92e4d...d38

Ja, jeg hadde ikke gått så mye uten klær om jeg hadde problemer med gnissing. Men jeg bare kommenterte at mange folk gpr masse i bikini langs strendene. Ikke at jeg gjør sådet selv.

Anonymkode: 3db85...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg hadde ikke gått så mye uten klær om jeg hadde problemer med gnissing. Men jeg bare kommenterte at mange folk gpr masse i bikini langs strendene. Ikke at jeg gjør sådet selv.

Anonymkode: 3db85...3cc

Jeg forstår. Din kommentar var helt ok :)

Jeg beklager om min kommentar virket anderledes enn jeg mente det. Jeg skrev det som jeg skrev, som råd til TS dersom hun skulle gå langt mens hun hadde på bikini.

Anonymkode: 92e4d...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår. Din kommentar var helt ok :)

Jeg beklager om min kommentar virket anderledes enn jeg mente det. Jeg skrev det som jeg skrev, som råd til TS dersom hun skulle gå langt mens hun hadde på bikini.

Anonymkode: 92e4d...d38

Alt i orden :) 

Anonymkode: 3db85...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt i orden :) 

Anonymkode: 3db85...3cc

Det er fint :)

Tusen takk :hjerte:

Anonymkode: 92e4d...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du, det har jeg fått med meg. Spørsmålet er om du skal GÅ rundt i bikini. Når jeg har bikini pleier jeg kun å bade og sole meg -den eneste gåingen er omtrent frem og tilbake mellom der jeg bader og solseng. Jeg kan altså ikke forstå hvordan disse korte småturene frem og tilbake vil føre til gnagsår.

Anonymkode: 14863...732

Til og fra stranden da? Og langs havkanten?

Anonymkode: 4740a...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde dette, men da hadde jeg allerede gnagsår, og då funket det ikke på meg.. 

Anonymkode: 3ef58...908

Nei, den stiften funker ikke på gnagsår, den er forebyggende, så du må bruke den på hel hud for å unngå å få gnagsår. 

Anonymkode: 4fff2...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kjole skal disse være bra: http://www.bandelettes.com/

I bikini ser jeg ikke helt at man løper rundt nok til at det skal være et problem. Dette har ikke nødvendigvis med fett å gjøre heller, jeg er tynn, men går jeg langt når det er varmt og jeg svetter kan jeg også få gnissemerker mellom lårene. 

Anonymkode: 0b6cb...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke kjøpe deg en bikini med bukse som har litt ben, med slik boxerfasong?

Anonymkode: f22a1...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det ikke hjelpe om du smører med en oljete solkrem? Ser for meg at lårene vil gli mer mot hverandre fremfor å gnisse :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
3 minutter siden, lipgloss skrev:

Ja de var helt nydelige 😊Jeg lagret siden,må bare ha slike 😊

Har selv i rød, hvit og sort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Parfymefri deo, spiller ingen rolle hvilken. Rull over to ganger på hvert lår akkurat der de treffer og gled deg over gnagsårfrie lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zizzi har korte tights i lycra (?), hvitt og sort, med og uten blonde. Veldig fine i varmen.

Anonymkode: 544ed...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kremen: http://www.ebay.com/itm/Monistat-Chafing-Relief-Powder-Gel-Skin-Protectant-1-5-oz-EXP-03-2018-/320988710776?hash=item4abc6b0778:g:ldQAAOSwstxVYLee

 

Ikke hatt et rødt merke på lårene siden jeg begynte med den, og jeg går alltid i skjørt hele sommeren.

Anonymkode: 5ed86...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...