Gå til innhold

Hvordan er/var det å være sammen med en høy mann fra 185 til 200m?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, kvinneguide skrev:

Eneste jeg kan komme på av "problemer" er at jeg må stille inn dusjhodet hver morgen fordi han flytter det helt opp. 

Kjenner til den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verdens høyeste mann altså? Shit, det er høyt. Hadde vel nådd ham opp til ankelen i så fall. Og jeg er selv høy.

Anonymkode: 68ef4...a0c

Verdens høyeste mann er 153.

Anonymkode: 461f2...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

185 er bare såvidt høyere enn meg. Såpass høy bør en mann være. En mann på 2 meter syns jeg personlig er helt supert!

Altså, gjennomsnittshøyden for norske kvinner er 168 cm, så for svært mange vil ikke en mann på rundt 185 cm være spesielt høy. 2 meter kan jeg se kan virke høyt for noen da, om du er lavere enn snittet.

Anonymkode: 9d154...b6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

185 er bare såvidt høyere enn meg. Såpass høy bør en mann være. En mann på 2 meter syns jeg personlig er helt supert!

Altså, gjennomsnittshøyden for norske kvinner er 168 cm, så for svært mange vil ikke en mann på rundt 185 cm være spesielt høy. 2 meter kan jeg se kan virke høyt for noen da, om du er lavere enn snittet.

Anonymkode: 9d154...b6d

Hvis du traff en kjekk mann på 180-184 hvordan hadde du reagert da? fram med målebåndet ?

Anonymkode: acd42...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er 190 og hun er 160. Har vært gift i 40 år og det går helt fint.

Anonymkode: 50199...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man er høy fra man er 180cm. Når skal dere lære det??

Anonymkode: 2fea4...1cf

Hæ?

Anonymkode: 461f2...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

For dere problemer? Glaner folk når dere er ute? Hva er det beste med stor høydeforskjell?

Anonymkode: ddeb2...0ca

Det spørres sannelig om mye merkelige greier her på forumet.... Problemer??? Hva slags problemer skulle det være? Menn på 185 - 200 cm er ikke så uvanlige heller, at de blir nedglodd på gata.

Jeg har vært sammen med et par menn som begge var en-noen-og-nitti, og det gikk helt fint. Kan ikke komme på et eneste "problem" eller noe pga høyden. Ikke ble de glodd på ute heller.

"Det beste med stor høydeforskjell" ? Er det noe som helst da? Det er en høyde som alle andre, og det er vel personligheten til vedkommende som teller, ikke hvor mange cm høy han er! Det er ikke høyden hans du krangler med for eksempel, og det er ikke høyden hans som kaller deg "dustehue" eller "skatten min". Det er det HAN som gjør.

Høyde er altså uten betydning, etter min mening. Jeg liker høye menn, de er staute karer, men jeg favoriserer ikke eller forskjellsbehandler de på noen måte i forhold til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom meg og kjæresten er det ca 25 cm forskjell. Jeg er levest. Absolutt ikke noe problem. Og folk stirrer ikke trur jeg. Vist de gjør, så får de bare gjøre det. For jeg elsker han uansett hva andre mener. Men det eneste jeg ser på som litt negativt er at jeg alltid må se opp på han om vi står og vi skal kysse. Kan få litt vondt i nakken. Står ofte ustø på tærne. Også dusjen da. Den må stilles opp og ned. Men det går greit. Ved sex kan det by på små utfordringer. Da særlig i misjonær. Da han kan finne på å skalle hode i veggen ovenfor oss. Også havner jeg litt langt ned i forhold til han. Men det er jo litt sjarmen med det. Men absolutt ingen problemer me denne høydeforskjellen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir minst 1.80 når jeg setter på meg høye hæler (avhengig av skoen), så 190+ er perfekt. Om vi fikk blikk var det nå i hvert fall ikke fordi våre 20cm forskjell var merkelig. Foretrekker høye menn, liker ikke å føle meg som en amazone...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 21.9.2016 at 15.49, O.G. skrev:

Helt fantastisk med en høy fyr, men det går veldig greit med en på knapt ei åtti også.

Second that!

Hadde en på rett over 2, og jeg er rett over 175, det var supert det! Han fikk noen spørsmål om han spilte basket og slikt, men aldri noe negativt. Likte høyden godt, men mistet interessen for mannen etterhvert. 

Nå trives jeg så mye bedre med en på 185. 

Så vil vell konkludere med at høyden har lite å si :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, HappyTear skrev:

Second that!

Hadde en på rett over 2, og jeg er rett over 175, det var supert det! Han fikk noen spørsmål om han spilte basket og slikt, men aldri noe negativt. Likte høyden godt, men mistet interessen for mannen etterhvert. 

Nå trives jeg så mye bedre med en på 185. 

Så vil vell konkludere med at høyden har lite å si :P

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du traff en kjekk mann på 180-184 hvordan hadde du reagert da? fram med målebåndet ?

Anonymkode: acd42...a20

Det var ikke det dette handlet om. Det handlet ikke om at 180 ikke er høy, det bare handler om de aller høyeste.

For min del synes jeg 180-185 er meeer enn høyt nok

Anonymkode: 45f86...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er 2.09 og jeg 1.78.  Ja folk stirrer,  prøver ignorerer da.  Typen kunne ønske han var mer anonym.  Og vet han er  litt lei av "spøker "som går på høyden og svare på om han driver med basket.

Problemet ellers er å kjøpe store nok sko. Får tak i altså, men ikke på steder der man skulle tro. Eks Nike butikker har ikke opp til hans størrelse og det er jo litt rart når de  promoterer basket etc folk.

Både kvinne og menn ser på han merker jeg og folk vil liksom bli kjent med han. Og meg hehe. Han er usedvanlig vakker og folk har en spesiell respekt for han. 

Anonymkode: 34db2...dfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176, og var med en mann på 208 cm. Følte meg liten hele tiden, og folk syns jo han var stor da. Men ingen problemer ellers :)

Anonymkode: 7df94...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 190, jeg 168. Synes det er helt perfekt høydeforskjell. Synes det er super turn on at han er så høy. Føler meg lita og nett ved siden av. Elsker at jeg må stå på tå for å kysse han. Han når opp til alt som er høyt oppe og jeg kan ha på meg så høye hæler jeg bare gidder uten at det blir rart :hoppendeglad:

ikke merket noen utfordringer i det hele tatt med høydeforskjellen, kun fordeler :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...