Gå til innhold

Hva er forskjellen mellom pene damer og mindre pene damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 21.9.2016 at 18.57, Cuntzilla skrev:

For veldig usikre menn er sånn sett ikke et trofé på armen nødvendigvis positivt heller, for de går bare rundt og tenker at alle som snur seg etter dem på gata lurer på hvorfor i helvete hun er sammen med han.

Ha ha! Da er de jammen usikre!

Anonymkode: f7fb8...079

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha! Da er de jammen usikre!

Anonymkode: f7fb8...079

Akkurat det var ekstremt, men forstår godt at en del menn blir usikre og synes det er slitsomt med veldig pene kjærester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sant det at en vanlig tanke for menn er at "hun der har jeg ikke sjans på" når det gjelder veldig pene damer. Akkurat hvorfor det er slik er nok ikke noe godt å generalisere om, men litt mange menn vokser opp i et klima hvor de bringes til å konstant undervurdere seg selv - om du ser kollektivt på det er ikke dette noe problem for andre menn overvurderer seg selv i den grad at de får "alle" de møter til å tro på overvurderinga. (De lurer både seg sjøl og andre). Så gjennomsnittet blir greit nok. 

Så noen menn søker opp den styggeste jenta i lokalet, med at hun er lettest å sjekke opp (det trenger ikke være sant) mens andre ikke har tid til kvinner under en viss "standard" fordi de ikke har tid til annet..

Jeg ser her at det er mange som sier at man dater mindre pene jenter fordi de er mer trivelige enn pene jenter. Det er nok slik at det ikke er noe nullsumspill med attraktive egenskaper. Det finnes søte og koselige pene damer og det finnes mindre pene damer som oppfyller alle kvalifikasjoner til både hespetre og heks.

En bekjent av meg som er langt bedre enn meg i sjekking og som har vært bedre enn meg i mange år (sjøl om jeg tok godt innpå), han formulerte det slik at det egentlig ikke er noen forskjell på å sjekke opp dritfine, pene og mindre pene damer, det er bare det at de alle peneste har et ganske forkrøplet syn på menn, og det kommer av at de stort sett bare blir oppsøkt av typer med overdreven sjøltillit, sånt som kommer av manglende selvinnsikt og oppblåst ego - i dagligtalen drittsekker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft

For min del så har ansiktet utrolig mye å si. Men det er noe med det kontaktsøkende adferden hos veldig pene jenter som mangler, de viser lite vilje til å hive seg uti det enn mindre pene. Skal ikke feie alle under en kam, men realiteten tilsier det med min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, draug 75 skrev:

Det er nok sant det at en vanlig tanke for menn er at "hun der har jeg ikke sjans på" når det gjelder veldig pene damer. Akkurat hvorfor det er slik er nok ikke noe godt å generalisere om, men litt mange menn vokser opp i et klima hvor de bringes til å konstant undervurdere seg selv - om du ser kollektivt på det er ikke dette noe problem for andre menn overvurderer seg selv i den grad at de får "alle" de møter til å tro på overvurderinga. (De lurer både seg sjøl og andre). Så gjennomsnittet blir greit nok. 

Blank løgn, menn overvurdere seg selv og selv den stygge feite taperen som ikke gjør annet enn å game om dagene mener de fortjener den her modellpene dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Baremenneske
På 21.9.2016 den 14.27, Sonic skrev:

hvorfor lar vi menn putte oss i slike kategorier?

Fordi kvinner ofte putter seg selv(og andre) i en kategori også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, O.G. skrev:

Blank løgn, menn overvurdere seg selv og selv den stygge feite taperen som ikke gjør annet enn å game om dagene mener de fortjener den her modellpene dama.

Ikke alle, jeg har snakket med rimelig kjekke menn på byn, som i ettertid har sagt at de skulle ønske de hadde turt å sjekke meg opp. Og da er jeg godt under deres nivå. Og motsatt selvsagt, at de overvurderer seg selv som du sier. Men jeg opplever iallfall at det er like mange forskjeller der som ellers i livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske
5 minutter siden, tussi680 skrev:

Det kommer an på sjarmen deres, om de er naturlig sjarmerende eller ei.

Det tror jeg også, og selvfølgelig på øyet som ser☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silfen skrev:

Ikke alle, jeg har snakket med rimelig kjekke menn på byn, som i ettertid har sagt at de skulle ønske de hadde turt å sjekke meg opp. Og da er jeg godt under deres nivå. Og motsatt selvsagt, at de overvurderer seg selv som du sier. Men jeg opplever iallfall at det er like mange forskjeller der som ellers i livet.

Bra det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Blank løgn, menn overvurdere seg selv og selv den stygge feite taperen som ikke gjør annet enn å game om dagene mener de fortjener den her modellpene dama.

Jeg vet ikke om du la merke til det, men jeg nevnte de du snakker om i neste setning. :)

Om du nå mener det gjelder "alle" at vi overvurderer oss sjøl, så kan det være fordi:
1: du er så pen at vanlige stympere ikke tør å være i nærheten,
eller
2: menn som har et realistisk syn på seg sjøl, eller som undervurderer seg sjøl, blir ikke lagt merke til av deg. Det er en kjent sak at menneskehjernen har en tendens til å vrake erfaringer som ikke stemmer overens med fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, draug 75 skrev:

Jeg vet ikke om du la merke til det, men jeg nevnte de du snakker om i neste setning. :)

Om du nå mener det gjelder "alle" at vi overvurderer oss sjøl, så kan det være fordi:
1: du er så pen at vanlige stympere ikke tør å være i nærheten,
eller
2: menn som har et realistisk syn på seg sjøl, eller som undervurderer seg sjøl, blir ikke lagt merke til av deg. Det er en kjent sak at menneskehjernen har en tendens til å vrake erfaringer som ikke stemmer overens med fordommer.

Ikke er jeg spesielt pent og menn som overvurderer seg selv merker jeg siden de legger an på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/30/2016 den 15.57, O.G. skrev:

Ikke er jeg spesielt pent og menn som overvurderer seg selv merker jeg siden de legger an på meg. 

Hva mener du? Hvordan overvurderer de seg selv om de legger an på deg samtidig som du sier at du ikke er spesielt pen?

Anonymkode: c83c8...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Hvordan overvurderer de seg selv om de legger an på deg samtidig som du sier at du ikke er spesielt pen?

Anonymkode: c83c8...a2c

De tror ikke jeg forstår hva de pønsker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2016 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tørr ikke noen menn å ta initiativ til pene damer, men mindre pene går det greit?

Anonymkode: 5fc4b...0a3

Fordi sjansen for avvisning er større selvsagt.

Blir som å spørre hvorfor toppstillinger med høy lønn ikke har flere søkere, og butikkjobber har så mange. 

Anonymkode: 2cc7d...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2016 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Og her trodde jeg at du var sarkastisk.

Jeg håper hverken du eller herremann får klørna i kvinner generelt, med deres holdninger. Gjør oss kvinner en tjeneste og bare forbli single :)

Anonymkode: 20e47...5d7

SÅ enig, jeg blir helt skremt av å lese alt som blir sagt AV menn her inne. også leste jeg den siden om Mannegruppa Ottar. Jeg blir bare mer og mer redd jeg, for å prøve meg på nytt i dating livet. Holder meg heller hjemme liksom..........Kanskje litt utenfor tema, men ja..................*grøss*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...