Gå til innhold

Får noia av nettdating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lagde en profil på match.com, for å se om jeg kan treffe en ordentlig mann der. 

Jeg fikk helt bakoversveis! Det strømmet inn 30 meldinger fra forskjellige menn i løpet av ett døgn. Nå orker jeg ikke gå innpå, for jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Det lyser jo desperasjon! Menn fra helt andre kanter av landet, opp til tjue år eldre enn meg og med helt andre interesser. De skriver rare meldinger, for eksempel bare "hei" eller "fin du" eller bare en meme: vil du ta en kaffe? 

Vet liksom ikke hva jeg skal svare på disse. Føler meg slem som ikke svarer, men orker ikke svare på 34 meldinger hvorav 30 av disse er uaktuelle. Jeg er ung, sprek og skriver tydelig at jeg er ute etter en friluftsmann.  Likevel får jeg henvendelser fra tjukke menn som skriver at de liker å "game". 

Vurderer nå å slette hele greia. Får en dårlig følelse hver gang det tikker inn en ny melding.

Får sikkert hets nå om at jeg er overfladisk, men hallo! Det må jo være en viss tiltrekning og felles interesser for at det er liv laga... 

Noen som har forslag til andre kanaler som er litt bedre?

Anonymkode: 77512...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare slike du må sile vekk når du er på datingsider. Du får gjerne slike med en gang du lager profil, de har sendt samme melding til alle som er nye på de sidene der. Du må se vekk fra dem, og se etter det du synes er interessant. 

Enten svarer du dem ikke, eller så avviser du dem kort og blokkerer dem. 

Anonymkode: 4d633...c42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel du kan ta deg en titt på indtillinger og huke av av alder og fylke

Anonymkode: 7e308...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lagde en profil på match.com, for å se om jeg kan treffe en ordentlig mann der. 

Jeg fikk helt bakoversveis! Det strømmet inn 30 meldinger fra forskjellige menn i løpet av ett døgn. Nå orker jeg ikke gå innpå, for jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Det lyser jo desperasjon! Menn fra helt andre kanter av landet, opp til tjue år eldre enn meg og med helt andre interesser. De skriver rare meldinger, for eksempel bare "hei" eller "fin du" eller bare en meme: vil du ta en kaffe? 

Vet liksom ikke hva jeg skal svare på disse. Føler meg slem som ikke svarer, men orker ikke svare på 34 meldinger hvorav 30 av disse er uaktuelle. Jeg er ung, sprek og skriver tydelig at jeg er ute etter en friluftsmann.  Likevel får jeg henvendelser fra tjukke menn som skriver at de liker å "game". 

Vurderer nå å slette hele greia. Får en dårlig følelse hver gang det tikker inn en ny melding.

Får sikkert hets nå om at jeg er overfladisk, men hallo! Det må jo være en viss tiltrekning og felles interesser for at det er liv laga... 

Noen som har forslag til andre kanaler som er litt bedre?

Anonymkode: 77512...4ab

Jeg aner ikke hvordan slike sider er

 Og du gir meg en god grunn til og IKKE åpne konto og.

Takk.🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte om jeg har hatt liggende ute nettprofil på nettet Det er rett og slett irriterende for det er så vanskelig å sile ut hvem som er aktuelle og ikke. Samtidig så vil man jo ha reserver om den første daten skjærer seg, eller de neste skjærer seg. Det er ikke lett. 

Anonymkode: 00ec8...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt den samme erfaringen på match.com, synes det er mange useriøse typer der. Selv har jeg en profil på sukker og det virker som ting er mye bedre der. Men føler litt det at det er de samme profilene som dukker opp igjen (på match rating) og da har man kanskje allerede utelukket dem. Ønsker deg fortsatt lykke til i jakten på kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste menn er nok på datingsider mest for å få bekrefte de fordommene de har, at det er umulig å komme gjennom nåløyet og at man like greit kan spamme ned så mange som mulig for å i det minste få en respons. Respons er som regel bedre enn stillhet når man først har gjort en innsats for det. Faktum er at menn som ikke innfrir kriteriene har en større sjanse til å få en respons i et form av et forvirra avslag enn de har om de innfrir kriteriene og likevel forsvinner i mengden av alle andre som gjør det. Så det er ikke veldig rart.  Utover det så er ikke menn ute etter å date  for å finne noen å dele friluftsliv med. De er ute etter sex, så kutt ut barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...