Gå til innhold

Fyr med fake followers på insta..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at han jeg holder på med følger folk, og stopper å følge disse etter de har fulgt han tilbake. Han har godt over tusen følgere, og har altså bygget opp denne listen ved metoden over. Selv følger han rundt et par hundre.

Antall følgere er ikke så viktig for meg, men syns det var enormt turn off det han gjør, og jeg tror jeg skal trekke meg unna. Stoler i utgangspunktet virkelig ikke på slike typer. Magefølelsen sier han ikke er til å stole på. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 05454...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du i det hele tatt har brukt tid på å finne ut dette gjør at jeg ville vært forsiktig, hadde jeg vært ham.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til flere guttevalper som driver med denne strategien, jeg vet også at enkelte av de har kjøpt følgere.

Trenger du virkelig flere "røde flagg"? Finn deg en mann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Leifern skrev:

At du i det hele tatt har brukt tid på å finne ut dette gjør at jeg ville vært forsiktig, hadde jeg vært ham.

Vel, det var noen som fortalte meg det... så da sjekket jeg. Gidder ikke være naiv og godtroende.

Anonymkode: 05454...aa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØP. Æsj, fysj.

3 minutter siden, Leifern skrev:

At du i det hele tatt har brukt tid på å finne ut dette gjør at jeg ville vært forsiktig, hadde jeg vært ham.

Du driver kanskje med dette selv?

Anonymkode: aac1e...7b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig begeistret overfor mennesker som holder på slik og synes at dette visstnok er veldig viktig. Jeg forstår godt at du blir skeptisk og vurderer å trekke deg unna. 

Anonymkode: 475fa...a89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØP. Æsj, fysj.

Du driver kanskje med dette selv?

Anonymkode: aac1e...7b4

Niks, jeg har ikke instagram.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en som har liten selvtillit og behov for bekreftelse. 

Anonymkode: fd53e...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men samtidig: det trenger vel ikke være en deal breaker hvis alt annet klaffer!

Anonymkode: fd53e...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært borte i en sånn før. Han var kun opptatt av seg selv og skikkelig høy på pæra. Skjønner ikke hva jeg så i han nå i ettertid. Utrolig flaut og pinlig når det kom frem hvordan han brukte sosiale medier og.

Det kom frem foran mange andre, og så på blikkene til alle at de ikke skjønte hvordan jeg kunne være med en som han.

Anonymkode: 6db2b...c51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så teit. For min del hadde det vært ekstremt turn-off, men hadde jeg vært veldig betatt hadde jeg kanskje ignorert det.

Anonymkode: 248ff...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men samtidig: det trenger vel ikke være en deal breaker hvis alt annet klaffer!

Anonymkode: fd53e...6bb

Når han holder på sånn har han garantert flere skjeletter i skapene. Klein fyr.

Anonymkode: aac1e...7b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye jeg ikke fatter i den digitale verden, hvorfor liker-klikk er så viktig for noen, hvordan det kan være status å ha 2.764 facebook-venner (selv har jeg 169 og kjenner hver og en av dem, likevel kunne jeg godt halvert antall venner på Facebook uten at det hadde brydd meg). Hvorfor antall følgere er viktig fatter jeg ikke...

Vi lever i en rar verden hvor rosabloggere nærmest benyttes som politiske kommentatorer og slippes til av forlagene som forfattere - det er bare å ha et pent ansikt og vise litt hud så selger det...

Programmer hvor mennesker plagierer andre skapende musikere er å foretrekke fremfor å heller ha fokus på mennesker som virkelig kan skape noe selv, tiden for fjamsete talentprogrammer må forhåpentligvis snart være over nå, jeg elsker musikk og har investert mye på fronten i min tid, dog foretrekker jeg mennesker med et genuint skapende talent fremfor plagiater.

Verden er på vei mot å bli overfladisk, jeg håper det snur... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte faktisk jeg skulle anbefale mannen jeg driver med å gjøre dette. Fordi han prøver å bygge opp et eget firma der han skal jobbe med trening. Hadde ikke brydd meg om han hadde gjort dette av overfladiske grunner heller. Vi er da alle litt overfladiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Inwe skrev:

Jeg tenkte faktisk jeg skulle anbefale mannen jeg driver med å gjøre dette. Fordi han prøver å bygge opp et eget firma der han skal jobbe med trening. Hadde ikke brydd meg om han hadde gjort dette av overfladiske grunner heller. Vi er da alle litt overfladiske.

Herregud så kleint. Nei, takke meg til ærlige og genuine mennesker som klarer å få til noe uten å lure alle andre. Det der er ikke snakk om å være litt overfladisk, men fullt ut overfladisk. 

Anonymkode: 6db2b...c51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så kleint. Nei, takke meg til ærlige og genuine mennesker som klarer å få til noe uten å lure alle andre. Det der er ikke snakk om å være litt overfladisk, men fullt ut overfladisk. 

Anonymkode: 6db2b...c51

Hvorfor kleint? Altså akkurat i det tilfellet? Jeg er markedsfører, og det er jo akkurat måten å gjøre det på om man skal bli kjent. Noe man faktisk må om man skal starte opp for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Inwe skrev:

Hvorfor kleint? Altså akkurat i det tilfellet? Jeg er markedsfører, og det er jo akkurat måten å gjøre det på om man skal bli kjent. Noe man faktisk må om man skal starte opp for seg selv.

Det går helt fint å bygge et produkt på kompetanse og kunnskap istedefor å føre kundene bak lyset. Bedrifter som holder på slik, mister min respekt, og sannsynligvis gjøres dette nettopp fordi kunnskap og kompetanse ikke er tilstrekkelig, så da bør man heller se seg om etter bedre alternativer.

Anonymkode: 6db2b...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går helt fint å bygge et produkt på kompetanse og kunnskap istedefor å føre kundene bak lyset. Bedrifter som holder på slik, mister min respekt, og sannsynligvis gjøres dette nettopp fordi kunnskap og kompetanse ikke er tilstrekkelig, så da bør man heller se seg om etter bedre alternativer.

Anonymkode: 6db2b...c51

Kunnskap og kompetanse gjør deg ikke kjent. Folk må kjenne til merkenavnet ditt før de benytter deg, rett og slett for at de ikke vet at du finnes før de har hørt om deg. De fleste bedrifter som ikke har er markedsføringsbudsjett til å begynne med benytter liknende og denne metoden for å bygge opp merkenavnet.

Kunnskap og kompetanse har selvsagt alt å si for om du lykkes, men igjen man må vite hvem du er først.

Endret av Inwe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Inwe skrev:

Kunnskap og kompetanse gjør deg ikke kjent. Folk må kjenne til merkenavnet ditt før de benytter deg, rett og slett for at de ikke vet at du finnes før de har hørt om deg. De fleste bedrifter som ikke har er markedsføringsbudsjett til å begynne med benytter liknende og denne metoden for å bygge opp merkenavnet.

Kunnskap og kompetanse har selvsagt alt å si for om du lykkes, men igjen man må vite hvem du er først.

Jeg er uenig. Man kan begynne i det små, og vise at en bryr seg om hver enkelt kunde og utvide gradvis. Jeg har gjort dette selv, og erfaringen en tilegner seg underveis, bør ikke undervurderes. Å kutte svinger over alt blir for meg som å jukse seg til toppkarakterer i utdanningen, og falle igjennom når man møter det virkelige liv. Jeg gir heller pengene mine til noen som bruker tid på å forbedre og utvikle seg selv, fremfor å bruke tid på å skape en illusjon om at man bør velges fordi man har falske føgere. Da tenker jeg uærlighet, og ville ikke stolt på råd fra personen.

Anonymkode: aac1e...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...