Gå til innhold

Parfyme som lukter rent og friskt?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å finne parfyme jeg liker, synes alle blir så tunge. I tillegg er jeg så misunnelig på de som luktet friskt og godt selv etter flere timer siden dusj/ hårvask. Hva gjør de?? Jeg lukter jo knapt noe rett etter dusjen 😛

Noen som har forslag til parfymer eller generelle tips?? 

Anonymkode: 388a9...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker veldig godt litt søte men friske parfymer! Escada sin nye parfyme er helt himmelsk, og fått mye skryt for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleanparfymene lukter friskt av tøymykner/såpe. Du får dem på kicks.

Anonymkode: 8cef4...0c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva du liker; noen forslag er Chloé (både edp og edt), og Chloé Love Story, DKNY Women, duftene fra Clean (personlig synes jeg dessverre at mange av dem stikker i nesen),  eller Philosophy Pure Grace og Amazing Grace (Kicks har alle disse).

Om du vil ha noe mer spesielt, kan du teste ut Byredo Blanche, som er veldig populær. Denne får du hos Gimle Parfymeri (parfymeri.no) eller hos Heaven Scent på Eger (nettbutikk: heavenscent.no).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har problemer med å finne parfyme jeg liker, synes alle blir så tunge. I tillegg er jeg så misunnelig på de som luktet friskt og godt selv etter flere timer siden dusj/ hårvask. Hva gjør de?? Jeg lukter jo knapt noe rett etter dusjen 😛

Noen som har forslag til parfymer eller generelle tips?? 

Anonymkode: 388a9...55b

Light Blue av Dolce Gabanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dolce & gabbana 3 l'imperatrice og air de gioia girgio armani 😍 Jeg har begge to og de lukter så friskt og godt.. spesielt armani parfymen, lukter nyvasket tøy ❤️

Anonymkode: 76736...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'issey Myake, den orginale.  Dyr,men verdt det!   Får utrolig mye komplimenter når jeg bruker denne. Brukt den av og på i 10-15 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 20. september 2016 at 10.19, Honesty skrev:

 

Om du vil ha noe mer spesielt, kan du teste ut Byredo Blanche, som er veldig populær. Denne får du hos Gimle Parfymeri (parfymeri.no) eller hos Heaven Scent på Eger (nettbutikk: heavenscent.no).

Jeg er ikke TS, men ble nysjerrig; hvordan dufter denne da? Er den i kategorien "lett og frisk"?

Anonymkode: 0a5c9...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, DreamOn skrev:

L'issey Myake, den orginale.  Dyr,men verdt det!   Får utrolig mye komplimenter når jeg bruker denne. Brukt den av og på i 10-15 år. 

Er dette en tung eller lett parfyme? Klarer du å beskrive litt hvordan den dufter?

Anonymkode: 0a5c9...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør absolutt sjekke ut Clean "Shower Fresh". Elsker den! Grei pris, dufter nydusjet og er mild og lett. Perfekt hverdagsparfyme. Husk at du selv ganske raskt blir immun mot lukt du bruker daglig, men det betyr ikke at de rundt deg ikke lukter noe!

Jeg pleier å friske opp litt med en ekstra spray litt utover dagen, og feks en spray eller to på skjerfet mitt eller lignende. Får ofte kommentarer på at jeg alltid lukter så godt pga den parfymen! (ser noen har skrevet "alle" duftene i Clean serien, men er ikke enig der.. Liker ingen av de andre - blir for skarpe eller for sære i duften, bortsett fra den som lukter tøymykner (clean cotton). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Cessa74 skrev:

Du bør absolutt sjekke ut Clean "Shower Fresh". Elsker den! Grei pris, dufter nydusjet og er mild og lett. Perfekt hverdagsparfyme. Husk at du selv ganske raskt blir immun mot lukt du bruker daglig, men det betyr ikke at de rundt deg ikke lukter noe!

Jeg pleier å friske opp litt med en ekstra spray litt utover dagen, og feks en spray eller to på skjerfet mitt eller lignende. Får ofte kommentarer på at jeg alltid lukter så godt pga den parfymen! (ser noen har skrevet "alle" duftene i Clean serien, men er ikke enig der.. Liker ingen av de andre - blir for skarpe eller for sære i duften, bortsett fra den som lukter tøymykner (clean cotton). 

Syns mange av de clean parfymene lukter innmari tungt. Sånn intens blomstertøymykner/vaskerilukt. Clean cotton faller i den kategorien for meg. Den lukter rent men den er alt for sterk.

Anonymkode: c2213...42c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes DKNY Be Delicious lukter friskt, om ikke annet :) Fått mye skryt for den. Og giorgio armani acqua di gioia lukter også rent, på en måte. Synes ingen av dem er tunge, annet enn akkurat når det sprayes (som all annen parfyme) 

Anonymkode: ba3fa...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Acqua di gioia lukter ikke friskt på meg hvertfall, jeg føler jeg lukter emmen lime hele dagen når jeg bruker den. Skikkelig bomkjøp.

L'eau d'issey pure er ren og frisk, samme med d&g light blue.

Endret av stjernefrukt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...