Gå til innhold

Tenker å farge håret blondt(mann), tanker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, drop-dead skrev:

Jeg selv er ikke noe superfan av at menn skal farge/bleke håret sitt. Er ikke det at jeg har noe imot menn eller damer som farger håret sitt, jeg selv synes ikke menn trenger å farge/bleke håret :) Har kun min egen naturlige hårfarge selv uten at det skal ha noe å si..

Men naturlige hårfargen kommer vel tilbake.

Uansett, syns du ikke denne frisyren så bra ut? https://www.instagram.com/p/6BEVdGRq5Y/

 

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så overopptatt av denne fyren egentlig?

Anonymkode: c8726...082

Ikke opptatt, bare ute etter å vise forskjellige frisyrer/hårfargen slik jeg kunne tenkt meg selv, men dere syns jo han modellen er stygg, snålt.

 

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men naturlige hårfargen kommer vel tilbake.

Uansett, syns du ikke denne frisyren så bra ut? https://www.instagram.com/p/6BEVdGRq5Y/

 

Anonymkode: eebb7...da2

Nei denne personen ser jeg ikke på som attraktiv. Hverken frisyren eller resten.

Anonymkode: 43fae...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mer spiller inn?

Men uansett om man skal ha såpass lyst hår, må man ikke også være ganske tan i huden? Hva om man er bleik i ansiktet?

Anonymkode: eebb7...da2

Nei, du veit... de tingene som man gjerne har festet til hodet. Øyne, nese, munn, ører, etc.

Eg syns ikkje man nødvendigvis må være brun, men det ser kanskje litt finere ut om man har litt farge på kropp og ansikt.

Endret av NordTroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, NordTroll skrev:

Nei, du veit... de tingene som man gjerne har festet til hodet. Øyne, nese, munn, ører, etc.

Eg syns ikkje man nødvendigvis må være brun, men det ser kanskje litt finere ut om man har litt farge på kropp og ansikt.

Hvordan brun da? Sånn rett fra syden brun? Eller holder det med solpudder-brun?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan brun da? Sånn rett fra syden brun? Eller holder det med solpudder-brun?

Anonymkode: eebb7...da2

Ugh... Solbrun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, drop-dead skrev:

Nei, helt ærlig så synes jeg ikke at det så bra ut dessverre..

Men hvorfor har han fyren der brunt hår på siden og bare hvitt på toppen? 

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NordTroll skrev:

Ugh... Solbrun.

Blir usikker. Har jo veldig fin hårfarge nå, men selv lysten på å teste no.

Hvordan tror du grønn øyefarge vil matche blondt hår?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir usikker. Har jo veldig fin hårfarge nå, men selv lysten på å teste no.

Hvordan tror du grønn øyefarge vil matche blondt hår?

Anonymkode: eebb7...da2

Verste som kan skje er at du ender med å farge håret tilbake til fargen du har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, NordTroll skrev:

Verste som kan skje er at du ender med å farge håret tilbake til fargen du har nå.

Oki

Men om du ser på han modellen hvorfor er det sånn at han har brunt hår på siden og hvitt på toppen? Naturlige hårfargen hans er brunt eller har han bare farga det sånn?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.9.2016 at 11.25, AnonymBruker skrev:

Ikke opptatt, bare ute etter å vise forskjellige frisyrer/hårfargen slik jeg kunne tenkt meg selv, men dere syns jo han modellen er stygg, snålt.

 

Anonymkode: eebb7...da2

Det er vel andre som har sånn hårsveis. Ikke kun han fyren der. Han er ikke stygg,men han er så langt som man kan komme fra min type. Finnes sikkert jenter/damer som liker han og synes han er kjekk.

Trenger du virkelig en tråd på 5 sider for å kunne bestemme deg for hvilken hårsveis du vil ha? Er det ikke bare å gå til frisøren og si at sånn hårsveis vil du ha,og prøve det. Liker du det ikke så er det jo bare å gro det ut igjen eller klippe en annen sveis.

Her vil du jo få mange forskjellige svar og nei,ikke alle vil synes det er fint,men alle synes sikkert ikke at min hårsveis er fin heller. Det bryr jo meg lite siden jeg liker håret mitt selv.

Anonymkode: c8726...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel andre som har sånn hårsveis. Ikke kun han fyren der. Han er ikke stygg,men han er så langt som man kan komme fra min type. Finnes sikkert jenter/damer som liker han og synes han er kjekk.

Trenger du virkelig en tråd på 5 sider for å kunne bestemme deg for hvilken hårsveis du vil ha? Er det ikke bare å gå til frisøren og si at sånn hårsveis vil du ha,og prøve det. Liker du det ikke så er det jo bare å gro det ut igjen eller klippe en annen sveis.

Her vil du jo få mange forskjellige svar og nei,ikke alle vil synes det er fint,men alle synes sikkert ikke at min hårsveis er fin heller. Det bryr jo meg lite siden jeg liker håret mitt selv.

Anonymkode: c8726...082

Du har vel kanskje sett solpudder trådene hans? 4 tråder og til sammen 20+ sider....

Anonymkode: 43fae...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oki

Men om du ser på han modellen hvorfor er det sånn at han har brunt hår på siden og hvitt på toppen? Naturlige hårfargen hans er brunt eller har han bare farga det sånn?

Anonymkode: eebb7...da2

Han er sikkert født med brunt hår, og har bare bleket det på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel kanskje sett solpudder trådene hans? 4 tråder og til sammen 20+ sider....

Anonymkode: 43fae...244

Nei,har ikke det. Men 20+ sider om solpudder? Ok :huh:

Anonymkode: c8726...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei,har ikke det. Men 20+ sider om solpudder? Ok :huh:

Anonymkode: c8726...082

Du ser jo kveruleringen til TS her, de trådene er enda verre. 

Anonymkode: c84f6...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du ser jo kveruleringen til TS her, de trådene er enda verre. 

Anonymkode: c84f6...a1d

Herregud,hva er poenget? Fritidsproblemer eller ekstremt opptatt av solpudder? Jaja,mye rart på forumet :) 

Anonymkode: c8726...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NordTroll skrev:

Han er sikkert født med brunt hår, og har bare bleket det på toppen.

Syns du det ser bedre ut? Altså når en bare har litt blekka på toppen og naturlige fargen på siden?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel andre som har sånn hårsveis. Ikke kun han fyren der. Han er ikke stygg,men han er så langt som man kan komme fra min type. Finnes sikkert jenter/damer som liker han og synes han er kjekk.

Trenger du virkelig en tråd på 5 sider for å kunne bestemme deg for hvilken hårsveis du vil ha? Er det ikke bare å gå til frisøren og si at sånn hårsveis vil du ha,og prøve det. Liker du det ikke så er det jo bare å gro det ut igjen eller klippe en annen sveis.

Her vil du jo få mange forskjellige svar og nei,ikke alle vil synes det er fint,men alle synes sikkert ikke at min hårsveis er fin heller. Det bryr jo meg lite siden jeg liker håret mitt selv.

Anonymkode: c8726...082

lol

Du sier han fyren ikke er kjekk?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...