Gå til innhold

Festeblødning?


littleme92

Anbefalte innlegg

Vi er ivrige prøvere og har prøvd siden mai, Jeg har veldig utstabil syklus og vet ikke når jeg har hverken EL eller mensen. Første dag i siste mens var 11 august, så jeg kunne fått mensen sist helg, denne helga eller neste i forhold til når jeg har fått den før. ( den varierer mellom 28-45 dager). Men i går fikk jeg masse lysebrunt utflodlignende greier, kom litt på dagen og ble mer og mer til det tilslutt stoppet på kvelden. Kom bare da jeg tørket meg liksom. På kvelden fikk jeg skikkelige menssmerter sånn jeg får da mensen kommer, vondt nederst i ryggen og stikkinger nederst i magen. Men da var det ikke antydning til noe brunt og i dag da jeg våknet var det litt vondt men ikke antydning til noe! Trodde at mensen var på vei men er ikke et spor.. 

Testet meg på morran i går før alt skjedde og den var negativ.

Kunne dette ha vært en festeblødning? Selvom det var brunt? 

Hva er deres erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, littleme92 skrev:

Vi er ivrige prøvere og har prøvd siden mai, Jeg har veldig utstabil syklus og vet ikke når jeg har hverken EL eller mensen. Første dag i siste mens var 11 august, så jeg kunne fått mensen sist helg, denne helga eller neste i forhold til når jeg har fått den før. ( den varierer mellom 28-45 dager). Men i går fikk jeg masse lysebrunt utflodlignende greier, kom litt på dagen og ble mer og mer til det tilslutt stoppet på kvelden. Kom bare da jeg tørket meg liksom. På kvelden fikk jeg skikkelige menssmerter sånn jeg får da mensen kommer, vondt nederst i ryggen og stikkinger nederst i magen. Men da var det ikke antydning til noe brunt og i dag da jeg våknet var det litt vondt men ikke antydning til noe! Trodde at mensen var på vei men er ikke et spor.. 

Testet meg på morran i går før alt skjedde og den var negativ.

Kunne dette ha vært en festeblødning? Selvom det var brunt? 

Hva er deres erfaringer?

Hei.

Jeg har hatt festeblødning en gang før, men da var det helt klart blod bare, nesten litt lyserosa. Og varte et par dager. Har opplevd å få lysebrunt utflodlignende greier en uke før mens før. Hvorfor det har kommet aner jeg ikke, men.. Det kan jo hende at det er en festeblødning, men vanskelig å si. Tror det er så forskjellig fra person til person. Hvor lenge er det til du er "ferdig" med denne syklusen, altså hvor lenge er det til det er gått 45 dager? Kanskje lurt å vente med å ta en test til da? Selv om jeg skjønner det er kjempe vanskelig å la være.. 

Anonymkode: be855...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Nei er umulig å vite hva det er ;o 

har gått 45 dager neste helg, så den kan jo fortsatt komme da. Tenkte å ta ny test om en ukes tid 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, littleme92 skrev:

Takk for svar! Nei er umulig å vite hva det er ;o 

har gått 45 dager neste helg, så den kan jo fortsatt komme da. Tenkte å ta ny test om en ukes tid 👍

Krysser fingrene for deg :D 

Anonymkode: be855...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt menssmerter siden lørdag da det kom sånn brunt men er ikke antydning til noen ting! Ellers da jeg har menssmerter kommer mensen med en gang etter! 

Håper det betyr noe 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også lysebrun utflod (først rødt blod) ca en uke etter eggløsning. Kan dette være festeblødning? Er jo enda en uke til jeg skal ha mensen.. 

Anonymkode: c6f7d...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...