Gå til innhold

Berre eit nytt "kan eg vere gravid" innlegg, men desperate times calls for desperate measures


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så. Har to tette barn, og er absolutt ikkje innstilt på tre. Trur ikkje eg har verkeb fysisk eller psykisk kapasitet til det (vondt bekken, og er mykje åleine med dei små). Misten er 1 år, og eg har gått på minipille i ca 8 mnd. Ganske tullete å starte på noko som MÅ hugsast på KVAR dag, ettersom eg er inne i ei ammetåke så tjukk at ikkje ein gong flombelysning trenger gjennom. (Slutta å amme for lenge sidan, men det er urelevant ;) ) 

Anyway. Blødning har ikkje stabilisert seg, har kun hatt 1 mens etter fødsel. Den var ganske normal, varte 7 dagar. Så gløymte eg to piller på tre dagar (første uka på nytt brett). Tenkte ikkje så mykje over det, men brukte kondom i 1 veke etterpå. For to veker sidan byrja eg å verte så trøyt at eg nesten ikkje har fungert, tross masse søvn. Har avfeidd det med å ha to barn osv.. Så i veka har eg hatt heilt ville draumar. Skikkelig verklege, og eg hugsar dei endå. Det var det som fekk meg til å mistenke at eg er gravid. Har kun hatt så craycray draumar ubder graviditet.    Testa negativt. For tre dagar sidan kom det plutseleg brun utflod ( sett inn unnskulding her). Spottar aldri før TR! Dette varte i 1 1/2 dag.  Har og hatt svake menssmerter i ca 5 dagar. Ellers litt hovudverk og vond korsrygg. Testa negativt kvar dag i 4 dgr med billigstrimmel. 

Eg veit det er 1000vis av innlegg der man spørr "kan eg vere gravid", og eg veit at svaret er: har du hatt sex kan du vere gravid. Vent nokre dagar og test på ny. Og ventinga er vel nesten grunnen til at slike forum eksisterar.   Men godt og lufte litt. Langt innlegg.. Var kanskje ikkje noko spørsmål her, så slenger inn eit; erfaringar med pilleslurv og uregel mens? :) 

Anonymkode: 7b635...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si: livlige drømmer, tretthet, hodepinen og blødningen kan være tegn på graviditet.

Men rart om det er det siden du beskyttet deg etter at du slurvet med pillene. Alt kan sikkert også bare komme av hormonforstyrrelser fra pilleklusset. Ta en test om en ukes tid til for sikkerhetsskyld. Lykke til!

Anonymkode: 7a9a3...4f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden testene er negative så tenker jeg at det er totalt hormonkluss med barsel, syklus som forsøker å starte igjen + hormonprevensjon. 

 

Men jeg ville tatt en test til om en uke, og er den negativ også, ville jeg slått meg til ro med dette. Og om dere er fornøyde med barn, ville jeg også vurdert en litt mer permanent løsning enn minipillen :)

Anonymkode: 64197...9e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...