Gjest SVK Skrevet 25. juni #661 Del Skrevet 25. juni 9 hours ago, Hoppetaujenta said: Ja, det mener jeg bestemt at hun gjør og en god fotograf fanger øyeblikket. Takk. 57 minutter siden, Hulderen said: Jeg tenker at hun er i bevegelse. Jeg tror ikke hun kan stå i ro, for det er ikke like mye vekt på begge sider av linjen mellom tåspissene Takk, det var det med vektfordelingen jeg også tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni #662 Del Skrevet 25. juni 1 hour ago, Odhrán Ó Máille said: Det maleriet likte jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 26. juni #663 Del Skrevet 26. juni (endret) Nice Endret 27. juni av Martelè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. juli #664 Del Skrevet 9. juli 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. juli #665 Del Skrevet 14. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. juli #666 Del Skrevet 14. juli 7 hours ago, Freyja Valkyrie said: WOW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli Forfatter #667 Del Skrevet 15. juli En favorittkomponist; Erik Satie i sitt bohemske studio, Montmartre 1891, oljemaling. Det der kunne godt ha vært meg som øvet hos ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli Forfatter #668 Del Skrevet 21. juli Jonas Peterson har en fin ny stil på kunst og jeg liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. juli #669 Del Skrevet 21. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. juli #670 Del Skrevet 22. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. juli #671 Del Skrevet 22. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august Forfatter #672 Del Skrevet 20. august mpox i komminga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå