Gå til innhold

Dagens kunstneriske opplevelse


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

dan-cretu-illustration-wooarts-02.jpg-ng
           Helt typisk på en fredagskveld i mannlig kollektiv dette.... :fnise:  Er det Cid underst der mon tro?  :lur: 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Sjekk ut denne karen ved navn Daniele Barresi....alt han tar i blir utstudert vakkert! :rodmer: Pyntesåpestykke...
Soap-Sculptures-by-Daniele-Barresi-7.jpg

Sett en avocado som denne før?                          Han kan lage kunst av alt ser det ut til... 
food-carving-by-daniele-barresi-1.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 27.11.2022 den 10.42):

Sjekk ut denne karen ved navn Daniele Barresi....alt han tar i blir utstudert vakkert! :rodmer: Pyntesåpestykke...
Soap-Sculptures-by-Daniele-Barresi-7.jpg

Sett en avocado som denne før?                          Han kan lage kunst av alt ser det ut til... 
food-carving-by-daniele-barresi-1.jpg

Så fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Jeg er lei meg for at jeg ikke oppdaget denne tråden før nå! Jeg er veldig glad i kunst, og har kost meg veldig med å tråle gjennom tråden. Men blir så skuffet over alle linkene/filmsnuttene som ikke lenger virker, og alle bildene som har blitt borte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Nasjonalmuseet har Grayson Perry en midlertidig utstilling nå. Løp å se 😉

Jeg ble veldig fascinert 

 

F35DC979-1118-4081-93CF-D28CFA274D76.jpeg

14961DAE-53A8-48D9-A27E-006C74B372EE.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse store veggteppene forteller livshistorien til en mann som foretar en klassereise fra nedre til øvre middelklasse. Også Grayson Perry

 

867F4243-5612-424C-A17F-7F22E53FBDC4.jpeg

209DDBD5-4DE4-4D10-97AB-1AF9B26BCB7E.jpeg

0096A6F0-8F9B-4145-BE87-C0B4B0952F24.jpeg

D0B63049-6207-4A50-A7F0-F4301720AEAD.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til slutt min favoritt. Jeg tok ikke bilde av beskrivelsen. Men dette er et skip som seiler inn i Etterlivet. Det som henger på den er kopier av håndverk samlet i British Museum. Kunstverket er en hyllest til de ukjente og avdøde håndtverkerne.

 

B708C8CD-477B-420B-849F-614D9FA0C70A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (11 timer siden):

Jeg er lei meg for at jeg ikke oppdaget denne tråden før nå! Jeg er veldig glad i kunst, og har kost meg veldig med å tråle gjennom tråden. Men blir så skuffet over alle linkene/filmsnuttene som ikke lenger virker, og alle bildene som har blitt borte.

@Hulderen   :) ...men du fant den nå og bra er jo det. Ja, ting forsvinner etter hvert her,
men da må vi gasse litt på og holde tråden levende. Kjempeartige bidrag fra deg der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

                                                            "Der oppe" er det visst en uendelighet av vakker abstrakt kunst....  :rodmer:
1-pia25434-1-1041.jpg?itok=SRstihQT

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

327438027_3514367315556026_3533539648717
Annibale Siconolfi heter fremtidskunstneren og der finnes det mengder av ting å fordype seg i! :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

327438027_3514367315556026_3533539648717
Annibale Siconolfi heter fremtidskunstneren og der finnes det mengder av ting å fordype seg i! :rodmer:

Dæven han er god! Ser ut som noe tatt ut av et rollespill

Green+Marsopolis+by+Annibale+Siconolfi+%

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

327438027_3514367315556026_3533539648717
Annibale Siconolfi heter fremtidskunstneren og der finnes det mengder av ting å fordype seg i! :rodmer:

Er det hele bildet? Spennende bygg, men jeg føler at utsnittet er for stramt. Jeg ønsker å se mer, spesielt av øverste «etasje».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (3 timer siden):

Er det hele bildet? Spennende bygg, men jeg føler at utsnittet er for stramt. Jeg ønsker å se mer,
spesielt av øverste «etasje».

En må begi seg ut på nettleting for å kanskje finne resten, men utrolig god er han. 
Nå sjekket jeg litt videre om ham og han sitter jo ikke der med en blyant og stort papir, 
det er "hjelpemidler" og datamuligheter som overgår alt det jeg noen gang har forsøkt, 
men samme det; bildene er herlige! :rodmer: @Hulderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 23.3.2023 den 10.17):

En må begi seg ut på nettleting for å kanskje finne resten, men utrolig god er han. 
Nå sjekket jeg litt videre om ham og han sitter jo ikke der med en blyant og stort papir, 
det er "hjelpemidler" og datamuligheter som overgår alt det jeg noen gang har forsøkt, 
men samme det; bildene er herlige! :rodmer: @Hulderen

Jeg får google litt 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...