Nietsoj Skrevet 26. september 2019 #381 Del Skrevet 26. september 2019 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2019 Forfatter #382 Del Skrevet 27. september 2019 Oijj....akkurat sånn som jeg liker, @Nietsoj...veldig vakkert. Jeg bestiller et stort bilde og det skal over sofan min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. september 2019 #383 Del Skrevet 28. september 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. september 2019 #384 Del Skrevet 28. september 2019 Katter + kunst = 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2019 Forfatter #385 Del Skrevet 29. september 2019 En helt vidunderlig type bilde for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. september 2019 #386 Del Skrevet 30. september 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. november 2019 #387 Del Skrevet 21. november 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. november 2019 #388 Del Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, Luna Llena skrev: Oj. Det bildet har jeg på veggen i peisestua. 😀 "Fjellgård" av I.C. Dahl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. november 2019 #389 Del Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Oj. Det bildet har jeg på veggen i peisestua. 😀 "Fjellgård" av I.C. Dahl. 😃. Skikkelig flott bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. november 2019 #390 Del Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, Luna Llena skrev: 😃. Skikkelig flott bildet. Ja, jeg er glad i det. Selvsagt en reproduksjon jeg har. I en fin ramme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. november 2019 #391 Del Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja, jeg er glad i det. Selvsagt en reproduksjon jeg har. I en fin ramme. Originalen er nok på ett museum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. november 2019 #392 Del Skrevet 21. november 2019 9 minutter siden, Luna Llena skrev: Originalen er nok på ett museum Ja, sikkert. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. januar 2020 #393 Del Skrevet 5. januar 2020 Synes dette er så vakkert 😍 https://www.artsy.net/artwork/miles-johnston-peace-is-possible Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. januar 2020 #394 Del Skrevet 5. januar 2020 7 timer siden, Rumle skrev: Synes dette er så vakkert 😍 https://www.artsy.net/artwork/miles-johnston-peace-is-possible Jeg fikk automatisk følelsen av at det var litt trist. Men veldig pent laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. januar 2020 #395 Del Skrevet 5. januar 2020 (endret) 33 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Jeg fikk automatisk følelsen av at det var litt trist. Men veldig pent laget. Ja, ser hva du mener, det er både trist og vakkert, synes jeg. Første gang jeg så det synes jeg det var mest trist, mest pga tittel vs hvor det ser ut som om hun ligger. Men, etter hvert tenkte jeg at det kanskje ikke stemmer og at ting ofte ikke er slik man først tror, for hun ser så levende og rolig ut, som om hun sover ute på engen i skogen, om sommeren? Hvem vet, jeg liker kontrastene og tankene/følelsene det skaper ❤ Endret 5. januar 2020 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. januar 2020 #396 Del Skrevet 5. januar 2020 3 minutter siden, Rumle skrev: Ja, ser hva du mener, det er både trist og vakkert, synes jeg. Første gang jeg så det synes jeg det var mest trist, mest pga tittel vs hvor det ser ut som om hun ligger. Men, etter hvert tenkte jeg at det kanskje ikke stemmer og at ting ofte ikke slik man først tror, for hun ser så levende og rolig ut, som om hun sover ute på engen i skogen, om sommeren? Hvem vet, jeg liker kontrastene og tankene/følelsene det skaper ❤ Jeg syntes og hun så levende ut, og så ikke fiskene med en gang, bare dette lyset på kroppen, som om hun ligger på havets bunn. Men syntes fiskene var drømmeaktige og ser jo ut som om hun ligger i en skog. Det var veldig fint, og man lager seg liksom en historie i hodet. Er nok det kunstneren var ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. januar 2020 #397 Del Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, Daryl Dixon skrev: Jeg syntes og hun så levende ut, og så ikke fiskene med en gang, bare dette lyset på kroppen, som om hun ligger på havets bunn. Men syntes fiskene var drømmeaktige og ser jo ut som om hun ligger i en skog. Det var veldig fint, og man lager seg liksom en historie i hodet. Er nok det kunstneren var ute etter. Ja, ikke sant? Det er jo på en måte akkurat det som er så vakkert med kunst (i alle varianter), det begynner med en historie og så bygger alle som ser det på sine egne tanker og følelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. januar 2020 #398 Del Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, Rumle skrev: Ja, ikke sant? Det er jo på en måte akkurat det som er så vakkert med kunst (i alle varianter), det begynner med en historie og så bygger alle som ser det på sine egne tanker og følelser Det er veldig fint, men kan bruke lang tid på å snakke om et bilde, spinne videre på hverandres tolkninger og syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. januar 2020 #399 Del Skrevet 5. januar 2020 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Det er veldig fint, men kan bruke lang tid på å snakke om et bilde, spinne videre på hverandres tolkninger og syn. Jaaa! Derfor man finner mer og mer i de bildene man liker best ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. januar 2020 #400 Del Skrevet 5. januar 2020 Jeg bidrar med gatekunst. Å sette farger på en grå vegg, male, vekke følelser, provosere, hylle, skape diskusjoner... Alt det er en kunst, om man liker det eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå