Gå til innhold

Dagens kunstneriske opplevelse


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bilderesultat for fluid art painting
                                                        En helt vidunderlig type bilde for meg. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

2 minutter siden, Luna Llena skrev:

Bilderesultat for kunst romantikken

Oj.   Det bildet har jeg på veggen i peisestua.   😀

"Fjellgård" av I.C. Dahl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Oj.   Det bildet har jeg på veggen i peisestua.   😀

"Fjellgård" av I.C. Dahl.

😃. Skikkelig flott bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Luna Llena skrev:

😃. Skikkelig flott bildet.

Ja, jeg er glad i det.  Selvsagt en reproduksjon jeg har. I en fin ramme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja, jeg er glad i det.  Selvsagt en reproduksjon jeg har. I en fin ramme.

Originalen er nok på ett museum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

33 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg fikk automatisk følelsen av at det var litt trist. Men veldig pent laget. 

Ja, ser hva du mener, det er både trist og vakkert, synes jeg. Første gang jeg så det synes jeg det var mest trist, mest pga tittel vs hvor det ser ut som om hun ligger. Men, etter hvert tenkte jeg at det kanskje ikke stemmer og at ting ofte ikke er slik man først tror, for hun ser så levende og rolig ut, som om hun sover ute på engen i skogen, om sommeren? Hvem vet, jeg liker kontrastene og tankene/følelsene det skaper ❤

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
3 minutter siden, Rumle skrev:

Ja, ser hva du mener, det er både trist og vakkert, synes jeg. Første gang jeg så det synes jeg det var mest trist, mest pga tittel vs hvor det ser ut som om hun ligger. Men, etter hvert tenkte jeg at det kanskje ikke stemmer og at ting ofte ikke slik man først tror, for hun ser så levende og rolig ut, som om hun sover ute på engen i skogen, om sommeren? Hvem vet, jeg liker kontrastene og tankene/følelsene det skaper ❤

Jeg syntes og hun så levende ut, og så ikke fiskene med en gang, bare dette lyset på kroppen, som om hun ligger på havets bunn. Men syntes fiskene var drømmeaktige og ser jo ut som om hun ligger i en skog. Det var veldig fint, og man lager seg liksom en historie i hodet. Er nok det kunstneren var ute etter. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg syntes og hun så levende ut, og så ikke fiskene med en gang, bare dette lyset på kroppen, som om hun ligger på havets bunn. Men syntes fiskene var drømmeaktige og ser jo ut som om hun ligger i en skog. Det var veldig fint, og man lager seg liksom en historie i hodet. Er nok det kunstneren var ute etter. :jepp:

Ja, ikke sant? Det er jo på en måte akkurat det som er så vakkert med kunst (i alle varianter), det begynner med en historie og så bygger alle som ser det på sine egne tanker og følelser :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja, ikke sant? Det er jo på en måte akkurat det som er så vakkert med kunst (i alle varianter), det begynner med en historie og så bygger alle som ser det på sine egne tanker og følelser :lillesky:

Det er veldig fint, men kan bruke lang tid på å snakke om et bilde, spinne videre på hverandres tolkninger og syn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Det er veldig fint, men kan bruke lang tid på å snakke om et bilde, spinne videre på hverandres tolkninger og syn. 

Jaaa! Derfor man finner mer og mer i de bildene man liker best ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

71978804.jpg.3dc99b025197d9756b64fd43d925a2cf.jpg

Jeg bidrar med gatekunst. Å sette farger på en grå vegg, male, vekke følelser, provosere, hylle, skape diskusjoner... Alt det er en kunst, om man liker det eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...