Gå til innhold

Om du putter fingeren i skjeen og kniper rundt den, kniper det rundt hele?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller merker dere bare at bakre skjedevegg strammer seg og sideveggene? Lurer på dette da jeg selv kun kjenner st det er bakre skjedevegg som strammer seg... Skjer ingen ting på fremre veggen, kan jeg ha noen ødelagte muskler der? 

Anonymkode: 10380...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eller merker dere bare at bakre skjedevegg strammer seg og sideveggene? Lurer på dette da jeg selv kun kjenner st det er bakre skjedevegg som strammer seg... Skjer ingen ting på fremre veggen, kan jeg ha noen ødelagte muskler der? 

Anonymkode: 10380...df1

Mente selfølgelig skjeden....

Anonymkode: 10380...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner kun at bakre skjedevegg strammer seg, og mest lengre inn. Ikke sidene. Har ikke født barn. Tror ikke jeg er vid, tvert imot.

Anonymkode: 64e23...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det bedre jo lengre inn jeg kommer. Men mannen min sier at han kjenner meg gripe tak i fingeren hans med en gang han penetrerer sjeden. Så jeg vet ikke om det bare blir mer klønete med egen finger? Eller om det er for at hans finger er tykkere? 

Jeg skal iallefall høre med gynekolog neste gang jeg skal ta celleprøve om jeg gjør knipeøvelsene ordentlig.

Anonymkode: f1131...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 15.9.2016 den 23.53, AnonymBruker skrev:

Eller merker dere bare at bakre skjedevegg strammer seg og sideveggene? Lurer på dette da jeg selv kun kjenner st det er bakre skjedevegg som strammer seg... Skjer ingen ting på fremre veggen, kan jeg ha noen ødelagte muskler der? 

Anonymkode: 10380...df1

Kjenner null. Ingenting og det strammer ikke noe.

Anonymkode: 57838...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort knipeøvelser i over et år, eller jevnlig men ikke daglig i 2 år, har ikke født barn, kan så vidt kjenne at noe rører seg når jeg kniper rundt en finger men virkelig ikke at noe kniper rundt eller klemmer. Jo flere fingre jeg har inni jo mindre kjenner jeg det også. 

Knipeøvelser er ikke for å bli noe trangere i skjeden, men for å forhindre inkonsistens ved å gjøre musklene som påvirker urinrøret for å holde igjen urinstrålen sterkere. Jeg har tatt opp denne med gyn og hun sa det er en myte at kvinner kan knipe seg trangere.

Anonymkode: 52aac...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener også knipeøvelser handler om urinering. En venninne fikk øvelser i lekse ettersom hun gikk så ofte på do. 

Løft tunge vekter, bli flink på styrketrening, da blir du stram på innsiden også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2016 den 23.53, AnonymBruker skrev:

Eller merker dere bare at bakre skjedevegg strammer seg og sideveggene? Lurer på dette da jeg selv kun kjenner st det er bakre skjedevegg som strammer seg... Skjer ingen ting på fremre veggen, kan jeg ha noen ødelagte muskler der? 

Anonymkode: 10380...df1

He he, nå måtte jeg selvsagt teste! Jeg trodde jeg skulle kjenne stramming fra alle sider. Men som hos deg, så kjenner jeg bare stramming fra sidene og bakveggen. Fingeren blir presset mot fremre vegg, men det er fordi den presses dit fra bakveggen, ikke fordi fremre vegg kommer nærmere.

Endret av Hulderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort knipeøvelser i over et år, eller jevnlig men ikke daglig i 2 år, har ikke født barn, kan så vidt kjenne at noe rører seg når jeg kniper rundt en finger men virkelig ikke at noe kniper rundt eller klemmer. Jo flere fingre jeg har inni jo mindre kjenner jeg det også. 

Knipeøvelser er ikke for å bli noe trangere i skjeden, men for å forhindre inkonsistens ved å gjøre musklene som påvirker urinrøret for å holde igjen urinstrålen sterkere. Jeg har tatt opp denne med gyn og hun sa det er en myte at kvinner kan knipe seg trangere.

Anonymkode: 52aac...dec

Kjenner du bare så vidt at noe rører seg når du klemmer skjeden rundt fingeren? Jeg kjenner et kraftig press mot fingeren. Men til tykkere det er det jeg har i skjeden, til vanskeligere er det å klemme, da er det jo mye mindre plass å gjøre det på. Det er antagelig en av grunnene til at jeg foretrekker en en rynn eller en middels penis. En tykk penis hindrer meg i å klemme, og demed blir det vanskeligere å få orgasme.

Sterke skjedemuskler er ikke bare nyttige for å motvirke inkontinens. De trenger man også for å få orgasme. Jeg kan få orgasmer ved å bare bruke skjedemuskleme, uten å hjelpe til ved å stimulere klitoris eller å penetreres.

Endret av Hulderen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, miss summers skrev:

Løft tunge vekter, bli flink på styrketrening, da blir du stram på innsiden også. 

Hæ, hvilke styrkeøvelser da? Jeg løfter vekter men jeg strammer aldri vagina i de løftene for å si det sånn ? Om noe, så kanskje jeg presser men ikke strammer/kniper 

Anonymkode: 52aac...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hulderen skrev:

He he, nå måtte jeg selvsagt teste! Jeg trodde jeg skulle kjenne stramming fra alle sider. Men som hos deg, så kjenner jeg bare stramming fra sidene og bakveggen. Fingeren blir presset mot fremre vegg, men det er fordi den presses dit fra bakveggen, ikke fordi fremre vegg kommer nærmere.

Det er jo en fin måte og bli kjent med sin egen kropp. Og helt klart viktig trening ikke bare for seksuell nytelse men også minske lekkaje 💛

Samme opplever jeg. 

Siw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, hvilke styrkeøvelser da? Jeg løfter vekter men jeg strammer aldri vagina i de løftene for å si det sånn ? Om noe, så kanskje jeg presser men ikke strammer/kniper 

Anonymkode: 52aac...dec

Da gjør du mye feil. Og du trenger ikke stramme i underlivet for at det skal ha effekt. Dere fokuserer så jævlig mye på knip og stram osv. I alle fall her på kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miss summers skrev:

Da gjør du mye feil. Og du trenger ikke stramme i underlivet for at det skal ha effekt. Dere fokuserer så jævlig mye på knip og stram osv. I alle fall her på kg. 

For det er det som fungerer. Vektløfting kan ha motsatt effekt. Jogging og gange i oppoverbakker der i mot.. 

Anonymkode: d7d57...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri puttet fingeren i skjeen. Jeg pleier å først ta mat på den, for så å føre den opptil munnen og svelge. 

Det er slik en spiser

Anonymkode: 7a367...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...