Gå til innhold

Nettdating: Avvist fordi han dater andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvor er det du opplever dette, her på KG eller på egne datingsider?

Ha ha. Jeg sjekker ikke opp folk på KG :)  Det er på datingsider.

Anonymkode: 62748...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men man har jo ikke lyst å være middelmådig heller. Hadde det vært andre attraktive menn som kontaktet meg hadde det vært greit. Men det er jo ikke det. Så jeg lurer på om jeg rett og slett ikke er noe særlig.

Anonymkode: 62748...e63

Nå er vel de fleste av oss "middelmådige", både kvinner og menn, er vi ikke? Jeg får en følelse av at du føler deg for god for flertallet av menn, og da må du jo regne med hard konkurranse om de du synes er attraktive nok for deg. Damer flest klager over "playere", men har vel i bunn og grunn seg selv å takke. Hvis alle damene konkurrerer om de 10% mest attraktive gutta, er det jo helt opplagt at de gutta tar for seg av godsakene, uten å gidde å forplikte seg. Tilbud og etterspørsel rett og slett, lik det eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skriver jeg, når jeg matcher med menn som ikke når helt opp, og har noen tilsynslatende mer interessante på hånden. Ett slags avslag, samtidig som døren ikke er helt lukket.

Anonymkode: bde3d...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det samme skriver jeg, når jeg matcher med menn som ikke når helt opp, og har noen tilsynslatende mer interessante på hånden. Ett slags avslag, samtidig som døren ikke er helt lukket.

Anonymkode: bde3d...e78

Ja, jeg tenker at hvis det ikke blir mislykket med hun han skal møte nå, og han tar kontakt med meg, så vil jeg avslå han, fordi jeg synes jeg må ha litt stolthet. Kan ikke møte en mann som allerede har avvist meg to ganger, selv om han hadde sine grunner.

Anonymkode: 62748...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvor er det du opplever dette, her på KG eller på egne datingsider?

Poenget mitt med dette spørsmålet var at om det er på KG, så er det vel kanskje ikke så rart om det er vanskelig å finne noen. Her er det jo flust av kvinner og få seriøse og dateklare menn. Men det finnes absolutt noen gullfugler her inne også (tro det eller ei :fnise:). På datingsidene er det vel gjerne omvendt, uten at jeg kan si at jeg har noen erfaring derfra. Men er det datingsider med profil og bilde? Kanskje det kan hjelpe å endre på noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rettelse:

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tenker at hvis det blir mislykket med hun han skal møte nå, og han tar kontakt med meg, så vil jeg avslå han, fordi jeg synes jeg må ha litt stolthet. Kan ikke møte en mann som allerede har avvist meg to ganger, selv om han hadde sine grunner.

Anonymkode: 62748...e63

 

Anonymkode: 62748...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme skriver jeg, når jeg matcher med menn som ikke når helt opp, og har noen tilsynslatende mer interessante på hånden. Ett slags avslag, samtidig som døren ikke er helt lukket.

Anonymkode: bde3d...e78

Ja, føles veldig nedverdigende. Min dør er lukket der i gården nå i hvert fall, selv om den sikkert ikke blir forsøkt åpnet uansett. :P

Anonymkode: 62748...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når attraktive menn ikke tar kontakt med deg, og når du i tillegg blir avvist/ignorert av menn du tar kontakt med, ville jeg ha antatt at du ikke er helt det store. Når du likevel forteller at du får kommentarer (i virkeligheten) om at du er attraktiv og at det bør være lett for deg å finne noen lurer jeg heller på om det er profilen din det er noe i veien med. Hvordan er bildene dine? Hvordan er profilteksten? 

Ellers må jeg jo også lure på om kravene du har satt til en partner er fryktelig høye. Om det er tilfelle kan det være greit å senke kriteriene litt. Å bli så opptatt av én manns avvisning synes jeg sier litt. 

Når det er sagt, det finnes utrolig mange flotte kvinner. Det er det ikke akkurat mangelvare på. Det trenger ikke å være noe galt med deg eller ditt utseende selv om andre kvinner blir valgt. Særlig når man ser på det i sammenheng med et fåtall av menn. 

Anonymkode: 5edd6...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når attraktive menn ikke tar kontakt med deg, og når du i tillegg blir avvist/ignorert av menn du tar kontakt med, ville jeg ha antatt at du ikke er helt det store. Når du likevel forteller at du får kommentarer (i virkeligheten) om at du er attraktiv og at det bør være lett for deg å finne noen lurer jeg heller på om det er profilen din det er noe i veien med. Hvordan er bildene dine? Hvordan er profilteksten? 

Ellers må jeg jo også lure på om kravene du har satt til en partner er fryktelig høye. Om det er tilfelle kan det være greit å senke kriteriene litt. Å bli så opptatt av én manns avvisning synes jeg sier litt. 

Når det er sagt, det finnes utrolig mange flotte kvinner. Det er det ikke akkurat mangelvare på. Det trenger ikke å være noe galt med deg eller ditt utseende selv om andre kvinner blir valgt. Særlig når man ser på det i sammenheng med et fåtall av menn. 

Anonymkode: 5edd6...03e

På profilen min har jeg fine bilder, men jeg har ikke så lang tekst fordi jeg ikke vil utlevere meg. Så jeg har en OK profil, som jeg ikke har tenkt å forandre på. Det er stort sett utseendet menn går etter i første omgang uansett. Ja, det er vel mange flotte kvinner, og jeg er ikke noe særlig.

Anonymkode: 62748...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

På profilen min har jeg fine bilder, men jeg har ikke så lang tekst fordi jeg ikke vil utlevere meg. Så jeg har en OK profil, som jeg ikke har tenkt å forandre på. Det er stort sett utseendet menn går etter i første omgang uansett. Ja, det er vel mange flotte kvinner, og jeg er ikke noe særlig.

Anonymkode: 62748...e63

Ok. 

Anonymkode: 5edd6...03e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, føles veldig nedverdigende. Min dør er lukket der i gården nå i hvert fall, selv om den sikkert ikke blir forsøkt åpnet uansett. :P

Anonymkode: 62748...e63

Ja, to avvisninger på samme grunnlag er én for mye.

 

 For min del handler det litt om utseende/ profiltekst, men det er flyten på samtalen som avgjør hvorvidt de er interessante eller ikke. Har vi felles interesser, verdier, liv og fremtidsutsikter, tipp topp. Prater de bare i overflaten, unngår å svare seriøst på seriøse spørsmål, lirer av seg mange kleine pick-up lines, så er de ikke min kopp te. Man danner seg på en måte ett slags bilde av hvordan folk er før første møtet, men de færreste lever opp til dette inntrykket, da chatting og irl er vidt forskjellige ting. Jeg må si at de mannfolka som bare kaster ut 'ta en kaffe?' Tidlig i prosessen, har vist seg å være de hyggeligste overraskelsene. Ikke alltid matchwise, men i forhold til sosiale ferdigheter, underholdning, og samtale. Ansikt til ansikt så stiller folk ærlige, og pynter sjelden på sannheten (derav ikke så interessant matchwise), og er den de er. 

For meg betyr det at noen setter av 2-3timer til å møtes mer, enn at jeg må bruke timesvis av livet mitt på chatting for å overbevise de om at jeg er en bra nok dame til ett førstemøte.

Mitt tips til neste gang du 'møter' en du tror du vil like, er å være pro-aktiv tidlig, initsier ett møte fort, ta det derfra. Har de ikke tid til å møte deg fra starten av, så er de enten ikke veldig interessert, liker blondiner fremfor brunetter-typ, eller ikke spesielt seriøs.

 

lykke til med nestemann! 

Anonymkode: bde3d...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...