Gå til innhold

Hvor lenge før positiv EL får dere svak strek?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge før positiv EL får dere svak strek på testen?
Startet å teste dagen etter mensen stoppet og det ble svak strek. Har hatt svak strek i 3 dager nå. Vet ikke når EL er.

Bruker billigstrips fra ebay.

Anonymkode: fdd99...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste vil få utslag hele måneden gjennom. Det er når teststreken er sterkere enn kontrollstreken at du har eggløsning.

Anonymkode: bb251...773

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste vil få utslag hele måneden gjennom. Det er når teststreken er sterkere enn kontrollstreken at du har eggløsning.

Anonymkode: bb251...773

Mulig, men jeg har fått helt hvite før. Så den nærmer seg hos meg. Lurer bare på hvor langt unna og hvor lenge de slår ut svakt før positivt. Er det noen dager, en uke?

Anonymkode: fdd99...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig, men jeg har fått helt hvite før. Så den nærmer seg hos meg. Lurer bare på hvor langt unna og hvor lenge de slår ut svakt før positivt. Er det noen dager, en uke?

Anonymkode: fdd99...8e4

Ingen kan svare deg på dette. Jeg anbefaler deg å heller fokusere på graviditetstester.

Anonymkode: bb251...773

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom hele syklusen. Streken blir sterkere 2-3 dager før EL og knallpositiv på EL dagen. Ellers ser jeg alltid to streker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kan svare deg på dette. Jeg anbefaler deg å heller fokusere på graviditetstester.

Anonymkode: bb251...773

så enig! EL tester har jeg liten tilit til. Jeg har aldri fått en positiv EL test, men jeg greid å bli gravid 4 ganger, så EL må jeg jo ha hatt...

Anonymkode: f0cdd...4fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet for førstw gang fra dag 10 i denne syklusen. Fikk sterke og sterke strek fra dag 13. Sterk strek (positiv test) på dag 14/15:)

Anonymkode: 42b67...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...