Gå til innhold

Calvin Klein til 19 kr, røket på en idiotisk smell


tacocat

Anbefalte innlegg

Gikk på samme smellen, men jeg fikk e-post av dem hvor det sto at etter 3 dager måtte jeg betale hvis jeg ikke melder meg ut osv, men det sto ingen ting om Åssen jeg skulle melde meg ut. Sleit litt med å melde meg ut og sendte de flere Mail før jeg fikk et ordentlig svar på at de hadde avsluttet abbonomentet, fikk det heldigvis avsluttet før de trakk meg for penger. Men fikk ikke noe undertøy, så er nok bare bullshit hele greia, skal sende zalando Mail om det her. Syntes også det er rart at så mye av annonsene på Instagram og Facebook er svindel, når de først skal legge inn masse annonser burde de ha noe form for Skjekk på at det er ekte, er jo veldig mange som stoler blindt på annonser man finner på store nettsider, iallfall jeg har pleid det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Det som forundrer meg, er hvordan noen kan tro at en selger dyre merkevarer til kr 19,-. Er det for godt til å være sant, er det nettopp det.

Anonymkode: aac81...3c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på en slik smell om noe annet. Prøvepakke til en billig penge, så måtte jeg melde meg av for å ikke få flere og de ikke skulle trekke penger. Men vips så var siden vekke. Lette og lette men fant ikke noe. Fikk panikk og glemte alt. Prøvde å lure meg selv til at det ikke skjedde. Ble trekt 3-4000 til sammen. Fikk kontaktet banken, sperret kortet, fikk nytt kort, fikk et skjema å fylte ut, banken fikset opp og jeg fikk tilbake pengene.

Dette er ikke nesten svindel. Dette ER svindel. 

Anonymkode: ca1aa...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som forundrer meg, er hvordan noen kan tro at en selger dyre merkevarer til kr 19,-. Er det for godt til å være sant, er det nettopp det.

Anonymkode: aac81...3c1

Jeg synes i det hele tatt at denne tråden er en av de tristeste jeg har lest på lenge. Her er det tydelig at alle mulige tenkelige advarsler om svindel og lokketilbud rett og slett aldri når frem. Og så blir en trukket for kr 750 og er kjempefornøyd med å ha stoppet abonnementet. Abonnement på hva? Hva slags vare? Angrefrist, hørt om det?

Nei, mener ikke å gjøre narr. Jeg prøver å påpeke det åpenbare: hvor er den kritiske sansen? 750 fra 100 mennesker mennesker som aldri får en vare er en feit årslønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...