Gå til innhold

Hva er vi? Fortsatt bare i datingfasen eller mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå datet en mann siden mai. Vi har tilbringt mye tid sammen, han er hos meg ca 3 ganger i uka, da han også overnatter. Vi har hatt sex, vi ligger å koser, vi kysser ofte selv om jeg er ganske sjenert og aldri tar initiativ til et kyss selv. Han har møtt de nærmeste vennene mine og søskenene mine. Han kommer ikke herfra så jeg har kunn møtt noen få av hans venner. Vi har snakket om at vi ikke skal være med andre og vi har sagt til hverandre at vi begynner å like hverandre. Har også snakket om å finne på ting sammen, som å dra på tur osv.. Men jeg tørr ikke spørre han om hvor vi står ettersom jeg er så sjenert. Og jeg vet ikke hva jeg skal si når familie og venner spør om vi er kjærester osv.. 

Så, hva vil dere kalle det, er vi fortsatt bare i datingfasen eller er det noe mer der? 

Anonymkode: 4ef64...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LItt vanskelig å si. Du må nok nesten bare høre med han. Men det høres i alle fall ut som han er veldig interessert.

Anonymkode: e4d37...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at noen du ikke tør å snakke med er ikke kjæresten din. Dere må nok bygge opp såppas med tillit at dere kan snakke om sånne ting før man kan kalle det et kjæresteforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt som deg. Skjernert og kanskje litt lav selvtillit(?). Hadde litt intrykk av at han bare ville rote og etter 6 måneder sammen, hvor jeg bodde hos han i 3 uker om gangen og 3 uker hjemme hos foreldrene når han var på sjøen, så måtte jeg bare spørre. Man skal jo ikke bare anta slike ting.

"Du, er vi kjærester?" Blurter jeg ut etter å ha gnidd hodet over i flere uker om hvordan jeg skulle spørre på en elegant måte. Det var absolutt ikke slik jeg tenkte å ordlegge meg. Han ble helt paff. Sa først at han ikke ville definere oss, men så sa han senere at jeg kunne kalle han typen min.

Han hadde jo titt og ofte snakket om planer til når vi blir gamle, og reiser vi skulle ha sammen og det ene og det andre. Jeg hadde snakket om hvilket kjøkken vi skulle ha og til og med kjøpt sengesett og greier. Logikken tilsa jo at vi var noe mer enn bare rot liksom, men men. Når man er av den generell angst typen som overtenker absolutt alt i det uendelige så blir det jo sånn.

Poenget er at du burde bare si det. Ikke tenk på hvordan for det kommer ikke ut slik uansett. Bare få det ut og ta det derfra :). Dette går bra

Anonymkode: e502d...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det ikke har noe å si. Dere er eksklusive og trives i lag. Nyt nyforelskelse tiden og etterhvert blir det åpenbart :) 

Anonymkode: 1555b...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...