Gå til innhold

Er det vanskelig for kvinner å vise at de liker en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest PetterPanne
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å nei. Men da får du holde deg unna flørting som vanlige mennesker har holdt på med i århundre, da. I don`t care, bare stå utenfor.

Anonymkode: 80dcb...34a

HVORDAN er det flørting å spørre om hvor mye klokka er?! 

Vennligst opplys meg. Sliter med å se hvordan denne fantastiske åpneren liksom skal legge grunnlaget for noe videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, PetterPanne skrev:

HVORDAN er det flørting å spørre om hvor mye klokka er?! 

Vennligst opplys meg. Sliter med å se hvordan denne fantastiske åpneren liksom skal legge grunnlaget for noe videre?

Du får la det være opp til fantasien. 

Nei, alle som spør om klokka flørter ikke med deg. Men hvis du uansett bare synes det er tåpelig OM du skulle bli flørtet med i et slikt øyeblikk, kan du like gjerne være uviten, sta og tåpelig.

Anonymkode: 80dcb...34a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å la være å ta kontakt om jeg liker noen. En gang gikk jeg rett bort til en fyr og sa han var utrolig pen. Det er ikke så mange mennesker jeg umiddelbart liker, så jeg kan ikke la dem slippe unna. Men noen ganger psyker jeg ut dessverre, èn gang ga jeg en mann et kompliment for at han gikk med skjørt, og så stakk jeg av når han ville prate. Teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, PetterPanne skrev:

HVORDAN er det flørting å spørre om hvor mye klokka er?! 

Vennligst opplys meg. Sliter med å se hvordan denne fantastiske åpneren liksom skal legge grunnlaget for noe videre?

Problemet med den slags type spørsmål er at det genererer kun autopilot svar. Det er vanskelig å spille videre på svaret du får. 
Du vil heller ikke få noen inntrykk av personen - og med å spørre akkurat om det så har du gjort det klart at du ikke søker svar på noe relatert til personen.

Imotsetning til å spørre om hva hun\han tenker om ....f.eks ref: situasjonen begge befinner seg i. Den slags genererer ikke enstavelsesord svar tilbake.

Makes sense ? 

Forventer ikke at dette skal forstås ...men sånn er det nå :)

 

 

Anonymkode: 87e19...c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å spørre om klokka teller ikke ....

Anonymkode: 87e19...c98

Dette har jeg lest i flere lignende tråder. Er du den som pleier å svare dette og er du veldig fornøyd selv med denne floskelen?

Anonymkode: 84899...b1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg lest i flere lignende tråder. Er du den som pleier å svare dette og er du veldig fornøyd selv med denne floskelen?

Anonymkode: 84899...b1d

Aner ikke hva du tenker på her ... ? 

Hold deg heller til teamet ...?

Anonymkode: 87e19...c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetterPanne
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får la det være opp til fantasien. 

Nei, alle som spør om klokka flørter ikke med deg. Men hvis du uansett bare synes det er tåpelig OM du skulle bli flørtet med i et slikt øyeblikk, kan du like gjerne være uviten, sta og tåpelig.

Anonymkode: 80dcb...34a

Nei nei, du misforstår meg med vilje. Si du møter en fyr du syns er interessant, så skal du spørre om hvor mye klokka er.

Hva er det neste du gjør? Hvordan flørter du videre? Prøver visualisere en potensiell situasjon, men sitter her og grøsser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
På 7.9.2016 den 10.18, AnonymBruker skrev:

Problemet med den slags type spørsmål er at det genererer kun autopilot svar. Det er vanskelig å spille videre på svaret du får. 
Du vil heller ikke få noen inntrykk av personen - og med å spørre akkurat om det så har du gjort det klart at du ikke søker svar på noe relatert til personen.

Imotsetning til å spørre om hva hun\han tenker om ....f.eks ref: situasjonen begge befinner seg i. Den slags genererer ikke enstavelsesord svar tilbake.

Makes sense ? 

Forventer ikke at dette skal forstås ...men sånn er det nå :)

 

 

Anonymkode: 87e19...c98

snip

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva du tenker på her ... ? 

Hold deg heller til teamet ...?

Anonymkode: 87e19...c98

Å skrive at å spørre om hva klokka er ikke teller indikerer at kvinner ikke vet hva det vil si å ta initiativ. Det er bare tåpelig.

Mange kvinner tar initiativ når de ser en de ønsker å bli kjent med. Du har vel bare ikke opplevd det selv og det er selvfølgelig trist for deg, i tilfelle.

 

Anonymkode: 84899...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Joda jeg er fullt klar over det du sier, det er derfor jeg er kritisk til denne personen som mener at man kan spørre om klokka for å flørte med vedkomne. Ler meg ihjel her. Det er tydelig at denne kvinnen ikke aner hvordan man flørter med det motsatte kjønn.

Men det er forståelig da, det er menn som må ta initiativ og lære seg å flørte. Kvinner mottar for det meste, og trenger dermed ikke lære seg å ta initiativ eller flørte. De fleste responderer bare.

Riktig det - før trodde jeg det var kvinner som valgte.
Det er jo egentlig helt motsatt - det er den som tar initiativ som velger. Den andre parten bare lar seg bli valgt.

Attraktive kvinnfolk har den fordelen at de blir valgt ofte. Bakdelen er at de som regel er ute av stand til å selv velge ved å ta initiativ. 

Mannfolk kan velge ved å ta initiativ - bakdelen er hvis man som mann har vanskelig for å gjøre dette. Da hjelper det lite med good looks. 

 

Anonymkode: 87e19...c98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å skrive at å spørre om hva klokka er ikke teller indikerer at kvinner ikke vet hva det vil si å ta initiativ. Det er bare tåpelig.

Mange kvinner tar initiativ når de ser en de ønsker å bli kjent med. Du har vel bare ikke opplevd det selv og det er selvfølgelig trist for deg, i tilfelle.

 

Anonymkode: 84899...b1d

Jeg har underbygget hvorfor det ikke teller som et kvalifisert initiativ. 

Secondly så er det ganske off-topic dine meninger om meg som person og min forhistorie. Det er faktisk ganske lavmål. 
Ta og hev nivået ditt litt mer så blir det mer interessant for alle. 

Anonymkode: 87e19...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenteinitiativet det snakkes om i tråden her er ikke å ta initiativ, det er å prøve å lokke gutten til å ta initiativ. Det er også en litt feig og indirekte måte å oppføre seg på

Anonymkode: 17548...e98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg er ikke feig i utgangspunktet. Men til mer hjertet slår for noen til feigere blir jeg. Når jeg liker bare litt og er litt interessert så er ikke det noe stress, for da risikerer man ikke like mye. 

Når det er noen jeg liker veldig godt er det vanskeligere. Da vil jeg være sikker, få et sikkert tegn av et slag, eller at han tar initiativ først. 

 

Jeg har nettopp vært i noen slike situasjoner. Jeg tenkte, fuck it, jeg sier det bare. Vi har rotet hver anledning det har vært alkohol inn i bildet de siste 3 mnd, han liker meg tydeligvis selv om jeg forteller han gjentatte ganger at jeg ikke kommer til å ligge med han sånn uten videre. På vei hjem fra nach for 2 uker siden så tok jeg mot til meg og sa at jeg likte han, og inrømte at jeg ble glad da jeg så han tidligere på dagen på et arrangement som hadde vært. Han tok dette pent. Vi koste og klinte og styrte og pratet en god stund etter dette. Sendte meldinger til hverandre da vi kom hjem. Men, nå har ikke jeg hørt mer fra han. Jeg er 32 og han er 28. Så da tenker jeg dette ble for mye rett og slett. Avskriver det med at han ikke føler det samme, selv om han sa noe annet der og da. Nå angrer jeg, og skulle helst ønske at jeg ventet på at han ble klar og han kunne styre dette. 

Så har jeg en kjekkas jeg møter i jobbsammenheng. Jeg er usikker på om det er stuerent om vi går på en date, men jeg er også usikker på om han har noe på gang med noen andre. Han var ivrig i går og fortalte om hva han gjorde på i friperioden sin (turnus), han lente seg fremover på bordet, strøk seg rundt munnen på leppene, smilte, litt vanskelig for han å holde blikket mitt, mye fleiping og latter. Vi flørter åpenlyst med hverandre, jeg vet jeg flørter tilbake, eller muligens jeg er den som initierte det også for alt jeg vet. Men, vi må ha sammarbeid i en veldig alvorlig sak, så jeg tar ikke initiativ av den grunn. 

Så har vi nr 3, han er det en kollega som har hooka oss opp. Der hun ønsker vi skal gå på dobbeldate, han tok kontakt via facebook og brukte det som åpningsreplikk. Vi snakker sammen daglig, men kjenner ikke pulsen stige i kontakt med han. 

Så, fasiten er vel at det ikke er noen fasit. Jeg er feig når det virkelig står noe på spill, jeg turte å prøve, det gikk i dass og jeg angrer. hehe. 

Anonymkode: 34fe3...9d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, PetterPanne skrev:

Nei nei, du misforstår meg med vilje. Si du møter en fyr du syns er interessant, så skal du spørre om hvor mye klokka er.

Hva er det neste du gjør? Hvordan flørter du videre? Prøver visualisere en potensiell situasjon, men sitter her og grøsser.

La oss si at vi er på et arrangement. Jeg går bort til deg og sier "du? Vet du hva klokken er?"..Du svarer at den er halv tre. Så kan jeg finne på å si "tusen takk, jeg har ikke ladet telefonen min i dag - også føre samtalen videre"

Anonymkode: c5d51...6a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La oss si at vi er på et arrangement. Jeg går bort til deg og sier "du? Vet du hva klokken er?"..Du svarer at den er halv tre. Så kan jeg finne på å si "tusen takk, jeg har ikke ladet telefonen min i dag - også føre samtalen videre"

Anonymkode: c5d51...6a6

Hvorfor ikke aktivisere han mer og snakke om arrangementet? Du får jo mye lettere kontakt med han da, og det er lettere å føre en samtale som ikke blir klein.

Hadde du sagt at du ikke hadde ladet tlf, så hadde jeg bare sagt "ok" og så gått min vei. Det er jo overhodet ikke interessant. Men å ha noe annet å snakke om, som aktiviserer meg så er jeg med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått til det der med å vise interesse for menn jeg ikke kjenner eller har snakket med. Jeg er helt ubrukelig som flørter på det stadiet, så den som er interessert i å bli kjent med meg blir pent nødt til å ta det første skrittet hvis det skal bli noe. Synd men sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, PetterPanne skrev:

Zzzzz

Jeg ser daglig disse signalene fra kvinner. Men greia er at damer er så jævla feige.

Så da velger jeg bevisst å ignorere de. 

Krever ikke uendelige kjærlighetserklæringer, og at hun skal kunne sykle på enhjulssykkel mens hun raper nasjonalsangen og sjonglerer femten kniver. 

Et simpelt smil og hei hadde holdt i massevis. Dette er den beste og enkleste måten å vise interesse på.

Dere gjør det så jævla vanskelig.

Kanskje du er den rette mannen å spørre om råd! :)

Hvis jeg smiler og sier hei til en på et treningssenter, har du noen gode og sikre emner å prate om? Det er en mann jeg har et godt øye til hvor jeg trener. Vi får ofte øyekontakt, trener i nærheten av hverandre hvis muligheten byr seg og vi har snakket sammen, men det blir ofte bare treningsrelatert og kort. Jeg ønsker å bli kjent med denne mannen, men vet ikke helt hva jeg skulle sagt etter et "hei".  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
1 time siden, Blue Sapphire skrev:

Jeg ønsker å bli kjent med denne mannen, men vet ikke helt hva jeg skulle sagt etter et "hei".  :biggrin:

''Hei, jeg synes vi skal bli bedre kjent'' 

Er dette for skummelt for vedkommende så kan han ta seg noen å tredve pushups :)

Endret av Fox Mulder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
2 timer siden, Blue Sapphire skrev:

Kanskje du er den rette mannen å spørre om råd! :)

Hvis jeg smiler og sier hei til en på et treningssenter, har du noen gode og sikre emner å prate om? Det er en mann jeg har et godt øye til hvor jeg trener. Vi får ofte øyekontakt, trener i nærheten av hverandre hvis muligheten byr seg og vi har snakket sammen, men det blir ofte bare treningsrelatert og kort. Jeg ønsker å bli kjent med denne mannen, men vet ikke helt hva jeg skulle sagt etter et "hei".  :biggrin:

Spør om han vil ta en kaffe eller no en dag da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, PetterPanne skrev:

Hvorfor ikke aktivisere han mer og snakke om arrangementet? Du får jo mye lettere kontakt med han da, og det er lettere å føre en samtale som ikke blir klein.

Hadde du sagt at du ikke hadde ladet tlf, så hadde jeg bare sagt "ok" og så gått min vei. Det er jo overhodet ikke interessant. Men å ha noe annet å snakke om, som aktiviserer meg så er jeg med. 

Det er jo bare en innledning, ikke verre enn det. Det er godt å kunne lene seg mot en innledning.

Anonymkode: 6a302...81a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...