Gå til innhold

Fant min gifte nabo på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Umoralsk. Si det til kona. Håper hun kvitter seg med han og håper han får herpes. Jeg HATER umoralske mennesker. 

Anonymkode: 67835...1ec

Igjen ser vi det. Når en mann er utro da skal man sladre mens når en kvinne er utro da må man ikke blande seg.

Anonymkode: c4026...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Igjen ser vi det. Når en mann er utro da skal man sladre mens når en kvinne er utro da må man ikke blande seg.

Anonymkode: c4026...d7e

:natti: 

Anonymkode: d50a6...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Finnes det fremdeles folk som ikke har sjekket ut hva Tinder er, enten de er i et forhold eller ikke? :tongue: Har funnet drøssevis av gifte naboer, venner og bekjente der, og da jeg registrerte meg for å sjekke det ut var jeg i et langvarig forhold selv. Mannen gadd ikke å registrere seg, men sjekket det ut på min profil. Hadde appen liggende en ukes tid før jeg slettet den igjen. Tipper det er mange som gjør noe lignende. Svingte innom igjen en tur etter at jeg ble singel, men nå har jeg slettet den igjen. Tenker ikke over to ganger hvem som er på eller ikke, men sveipet jo selvfølgelig vekk de jeg kjenner fra før. Hadde de som er gift/i forhold tatt kontakt for forhold eller sex hadde jeg derimot reagert. 😊 

TS her igjen. En ting er å sjekke det ut, men da tror jeg ikke han hadde gjortseg så flid med profilen, med mange bilder i forskjellige situasjoner ++ Det så ut som en seriøs profil 

Anonymkode: ae632...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:


PS. Tinder er ikke en app der man kan regne med å finne tredjepart til trekant, det er ganske far fetched. Og om man bare vil "se hva som finnes der", så kan man sette seg på invisible/uncoverable.

Anonymkode: 72f05...54a

Det er fullt mulig å finne tredjeparter/andre par på tinder. Og man kan ikke se andre uten å være synlig selv. 

Anonymkode: 3e7a1...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...