Gå til innhold

Han sier god natt, men er pålogget etterpå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Annen tidssone ja. Poenget er jo at han sa han skulle legge seg, så mye av og på. Aldri sett dette før i går..

Anonymkode: 6892b...fcf

Ja er det 7-8 timers forskjell som USA f.eks, eller England  med bare en time ? ( har jo litt å si...)

Hvis du har sett dette ofte ( også når han har vært hjemme i Norge ), hadde det skurret for meg, men du bør spørre han.

Hva sier magefølelsen? Den pleier å stemme hos meg.

Anonymkode: ce07b...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, som overskriften sier.. Han sa i går god natt til meg, at han skulle legge seg. Så er han online i flere timer etterpå. Dette gjelder ikke Facebook men en chatte app. Hva betyr det, vil han ikke snakke med meg?  Eg tenker jo med en gang at han snakker med noen andre.. 

Hvorfor si han skal legge seg forså å åpenbart ikke gjøre det... Vi har rotet på i ca 6 mnd, og er vant med å sende god natt melding til hverandre. 

Anonymkode: 6892b...fcf

Det er ikke alle som er flinke til å logge av alle steder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whatsapp er jo noe mange benytter til andre ting enn flørting, da - selv har jeg flere samlegrupper for familie og venner på whatsapp der vi oppdaterer hverandre feks. om hva vi driver på med, eller sender søte bilder av barna våre / dyrene våre.

Ellers er jo sannsynligheten stor for at han bruker telefonen til å lese, se en video, sjekke aviser eller noe sånt mens han ligger i senga - og da er jo telefonen i aktivitet og whatsapp "ser" at han er der, uten at han chatter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan jeg si god natt til folk når jeg snakker med dem fordi jeg har tenkt å legge meg, men så kommer jeg i snakk med noen om noe (som jeg trodde skulle ta kort tid), men så drar det ut lenger enn jeg hadde tenkt. Jeg gidder da ikke ta kontakt med dem jeg sa god natt til for å "forklare meg" om hvorfor jeg var pålogget etter at jeg sa god natt. Han tenkte nok ikke over det.

Om det er veldig viktig for deg, så kan du jo spørre ham, men jeg tviler på at det vil føre noe positivt med seg at du snoket på ham etter at samtalen var avsluttet... det trenger ikke bety noe grusomt. Kanskje han bare glemte seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo bruker ikke whatsup men bruker hangouts og hvis whatsapp er noe lik hangouts, så de der "logget inn/logget av" og "sist sett" er bare tull. For jeg kan være pålogget på PC, på mobil, på iPad. Og jeg gidder ikke å logge av når jeg legger meg. Og hangouts viser tilfeldig en av de stedene. Så er absolutt ikke til å stole på. Og jeg vet at sambo ikke var pålogget midt på natta natta før (som hangouts kan finne på å vise) - for han sover rett ved siden av meg, og vi har små barn, så det kan bli lite søvn men det blir ihvertfall ikke tid til å chatte midt på natta. :fnise:

Så jeg ville egentlig ikke tenkt på det i det hele tatt...

Anonymkode: a14fc...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei spurte han ikke. Jeg konkluderte at jeg er hysterisk og overreagerer. Han er i utlandet og dette er den eneste måten han kommunisere med andre på. Og kan jo ikke forlange at jeg er den eneste han snakker med... Venner, familie osv

Er bare vondt å ha den følelsen av usikkerhet 

Anonymkode: 6892b...fcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til får jeg meldinger etter at jeg har lagt meg og er d interessante nok så svarer jeg på de, uten å ta opp samtalen med den siste jeg sa god natt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Av og til får jeg meldinger etter at jeg har lagt meg og er d interessante nok så svarer jeg på de, uten å ta opp samtalen med den siste jeg sa god natt til.

Hva legger du i interessante nok...?

Anonymkode: ce07b...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.9.2016 at 19.18, AnonymBruker skrev:

Men når ts sier at han logger seg av og på, er det jo merkelig...

Anonymkode: ce07b...a39

Hvorfor det? Kanskje han ikke ville chatte med hu mer den kvelden/natten men ikke ville brygge opp til konflikt/krangel ved å si det som det er. Ikke noe snodig med det der. Man svarer når man har tid, lyst og anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med fjompen. Det kan være at appen ikke virker normalt, at han rett og slett har en kompis med kjærlighetssorg (ja, gutta kan ha det også) ;) , som vil chatte. At det er en gammel venninne som har problemer. At det er kødding med en kompis, når han ikke får sove, så han begynner å le, og så var det igang igjen...

Det kan være han tengte litt "spce". Det kan være han hadde lyst til å savne deg litt.

OM atte, hvisomatte, det er en annen dame da. Kanskje hun beiler han. Så hjjelper ikke det deg at du "friker ut" over Whatsap liksom. Skjønner? ;). Overse det, eller ihverfall late som, og følg heller litt med i kommende uke, SÅNN LITT DISKRET. HVIS IKKE VIL JO HAN LURE PÅ HVORFOR DU ER ONLOG ETTER AT DU HAR SAGT NATTA! SÅ HAR DERE DET GÅENDE! :)

Vedvarer det så kan du jo spørre lettere avslappet: "Ser du har søvnproblemer for tiden... Gitt. Du er alltid pålogget lenge etter du sier godnatta. Eller er det secret business." Eller noe i den duren. Så vil du få et eller annet svar. YEPP! ;)

18f565305df37626b3a8e3681322866f.jpg

Endret av MinkenFox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig ofte at jeg tenker at jeg skal legge meg og sier god natt til han jeg dater, men så blir jeg sittende oppe og se på noe isteden, også sender noen andre meld også svarer jeg på denne. Det har ikke noe med at jeg ikke liker han jeg dater :P Det er da vanlig å ikke legge seg når man tenker å legge seg?  Dessuten kan det også være noe rart med Whatsapp, så tenk for mye på dette her altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i interessante nok...?

Anonymkode: ce07b...a39

Hvis noen spør om noe som er viktig for dem eller er interessant for meg. Hvis jeg lett kan svare uten at det nødvendigvis tar tid. Gode venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...